לפני שבחרת - איך מעצבים החלטות ב-Gett?

תמר שולץ

כלכלה התנהגותית עוסקת בעיקרה בקבלת החלטות, ומלמדת אותנו מה באמת עומד מאחורי הבחירות שלנו. ספויילר, זה לא תמיד ההגיון הישר.

בהרצאה תמר תראה דוגמאות לאופן שבו מיישמים מחקר מכלכלה התנהגותית ב-Gett כדי להשפיע על קבלת החלטות אצל משתמשים. עבור כל מקרה, תמר תציג את העיקרון התיאורטי שעמד מאחורי הניסוי, היישום המוצרי, והתוצאות: מה עבד, מה פחות, מה הצוות ב-Gett למד בעקבות זה, ומה אתם יכולים לקחת למוצרים שלכם.

לתוכנית יום כנס Design

תמר שולץ

Director of Product | Behavioral insights, Gett

תמר דירקטורית מוצר בGett, ומנהלת את התחום של כלכלה התנהגותית בחברה. היא מלווה את כלל צוותי המוצר, העיצוב וההנהלה ביישום תובנות מחקריות בהקשר העסקי.

תמר מנהלת מוצר עם נסיון של 10 שנים בבנית מוצרי צרכנים. אל תחום המוצר הגיעה לאחר שעבדה כמעצבת UX בהמשך ללימודיה במחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל.

חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים ושאר הנוכחים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

חסות ראשיתMain Sponsor
חסות זהבGold Sponsor
חסות כסףSilver Sponsor
חסות ברונזהBronze Sponsor

הרשמו לעדכונים

הרשמו כדי לקבל מאיתנו עדכונים על אירועי חוויית משתמש ועוד

נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה

לעולם לא נעביר את פרטיכם לאחרים

loader עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!
UXI Live

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז 2010 מתקיים כנס UXI Live בכל שנה.