איפה, מתי ורישום
מתי ואיפה הכנס מתקיים?
ב-23/2/2020 יתקיים יום ה-Design של הכנס, יום של הרצאות לכל מי שמתעניין באפיון ועיצוב, UX/UI/Product, ב"לאגו", ראשון לציון. יהיו כ-12 הרצאות מרתקות, במסלול אחד (ללא פיצול לכמה אולמות). קיבלנו מעל 140 (!) הצעות להרצאות מהקהילה בקול הקורא שפרסמנו, לכן אנחנו עדיין עובדים על בניית התוכנית הטובה ביותר ליום הזה.
קראו עוד על יום ה-Design
ב-24/2/2020 יתקיים יום ה-Leadership של הכנס, יום בקונספט חדש ואחר לגמרי. היום הזה מכוון לאנשים מנוסים יותר, שמובילים מקצועית את נושא ה-Design בארגן או בצוות שלהם, וגם למנהלי פעילות Design. מבחינת התוכן, יהיו בו גם הרצאות, אבל רק חצי מהזמן: בחצי השני תהיה פעילות דינאמית בקבוצות קטנות ("מיני סדנאות"). גם היום הזה יהיה ב"לאגו", ראשון לציון. החל מ-8:00 בבוקר יהיה כיבוד קל, קפה ועוד. החל מ-9:00 יתקיימו ההרצאות, ולקראת 17:00 יסתיים הכנס.
קראו עוד על יום ה-Leadership
בהמשך אותו שבוע יתקיימו סדנאות מקצועיות מרתקות בכפר המכביה, פרטים אודותיהן אפשר למצוא בעמוד הסדנאות.
האם אפשר יהיה לבחור לאיזה ימי כנס וסדנאות ללכת?
בהחלט. ניתן יהיה לבחור יום אחד או יותר – לפי מה שמתאים לכם.
האם אפשר להירשם לאחד הימים ובהמשך להירשם לימים אחרים?
כמובן. אין שום בעיה.
תכנים בכנס וקהל היעד
אילו תכנים יהיו בכנס? למי הם מיועדים?
אנחנו עושים מאמץ גדול להביא לכם ידע מקצועי בהרצאות הכנס (ולא הרצאות שיווקיות-מכירתיות), ולשלב בין מרצים מקצועיים מעולים, לבין אנשי מקצוע מנוסים שעשו דברים מעניינים שכדאי להכיר וללמוד מהם. לכן הכנס מיועד לאנשי מקצוע שמעוניינים להרחיב את ידיעותיהם, להכיר תכנים עדכניים, לקבל השראה יצירתית וכמובן – לפגוש עמיתים למקצוע.
כל התכנים בכנס מכוונים לקהל שמתעניין ב-UX: מאפייני ומאפיינות UX, מעצבות ומעצבים, מנהלי ומנהלות מוצר ושיווק, יזמים ויזמיות. גם סטודנטים וסטודנטיות לעיצוב מגיעים.
חוץ מהתכנים המקצועיים אנחנו מכינים, כמו בכל שנה, כמה הפתעות כיפיות כדי להפוך את חוויית הכנס למושלמת.
האם התכנים יועברו בעברית או באנגלית?
רוב המרצים בכנס הם ממובילי קהילת ה-UX הישראלית, כך שרוב התכנים יעברו בשפה העברית. עם זאת, כמו בכל שנה אנחנו מזמינים דובר או שניים מחו"ל, והם כנראה ירצו באנגלית ולא בעברית.
כיצד נבחרות ההרצאות?
רוב ההרצאות והפעילויות נבחרות בעזרת הצבעה של 2 ועדות ההיגוי של הכנס (עוד עליהן בהמשך), מתוך אוסף ההרצאות שהציעו המשיבים ל"קול הקורא" שפרסמנו, ועל-בסיס המידע שסיפקו מציעי ההרצאות.
האם יהיו מסלולים בכנס?
ביום ה-Design, ב-23.2, כל ההרצאות יהיו במסלול אחד.
ביום ה-Leadership, ב-24.2, יהיו מסלולים, כפי שמפורט בתוכנית הכנס.
האם ניתן יהיה לצפות במצגות והקלטות וידאו מההרצאות, אחרי הכנס?
לגבי המצגות – בהחלט. כמו בשנים הקודמות, אנחנו נפרסם את רוב המצגות באתר UXI אחרי הכנס (חלק מהמצגות לא יהיו זמינות בגלל חיסיון עיסקי). כמובן שהמצגות הן כלי עזר להשלמת החוויה של ההרצאה, ולכן הערך הגבוה ביותר שתקבלו מההרצאות הוא כשתהיו שם ותוכלו לשמוע ולראות את הכל ב-live.
הקלטות ההרצאות יתפרסמו בהמשך השנה באתר UXI Live Video. מוזמנים להכנס לשם כבר עכשיו ולצפות בהקלטות כל הכנסים שקיימנו מאז 2010.
אין עדיין פירוט מלא של ההרצאות, איך אוכל להחליט אם לרכוש כרטיס או לא?
זה כבר הכנס ה-14 שאנחנו מארגנים. יש בו תכנים לכל מי שיו-איקס (UX) מעניין אותו וקהל המשתתפים גדל כל שנה. אם אתם עדיין לא מכירים את הכנס, אפשר להסתכל על אתר UXI Live Video כדי להתרשם מסוג ההרצאות שיש אצלנו.
אנחנו ממליצים לרכוש כבר עכשיו כרטיס כדי לא לפספס את המחיר המוזל של הכנס עכשיו, ובכל מקרה, אם לא תהיו מרוצים מהתכנים כשהתוכנית המלאה תתפרסם (במהלך נובמבר), תוכלו לבטל את הכרטיס בחינם בשבועיים הקרובים ללא עלות, ולאחר מכן זה רק 5% דמי ביטול עד 10 ימים לפני הכנס.
מחיר, תשלומים וביטול
מה מחיר ההשתתפות בכנס?
כל המידע על המחירים מופיע בעמוד הרישום.
איך משלמים?
הכי פשוט – עם כרטיס אשראי דרך האתר. הסבר לגבי אמצעי תשלום אחרים – להלן.
אין לנו אפשרות לשלם בכרטיסי אשראי, אפשר יהיה לקבל הצעת מחיר?
לאחר שתסתיים מכירת הכרטיסים המוזלים ביותר באמצעות כרטיסי אשראי, תיפתח באתר אפשרות להוציא לעצמכם הצעת מחיר, בשירות עצמי, בעמוד ההרשמה (המחיר יהיה מעט גבוה יותר מההרשמה המוזלת ביותר, אבל עדיין לא המחיר המלא).
האם ניתן לבטל את הכרטיס? יש דמי ביטול?
כל המידע על ביטול כרטיסים נמצא כאן.
האם יהיה אפשר לשלם אחרי הכנס?
לא, התשלום הוא, כמקובל, מראש. אפשר להביא צ'ק ליום הכנס אם אין לכם אפשרות להעביר כסף מראש או לשלם באשראי. מי שלא יסדיר תשלום מראש לא יוכל להכנס לכנס.
המחיר גבוה משציפיתי. למה זה ואיך אוכל לשכנע את הבוסית שלי לשלוח אותי?
אם אתם לא בטוחים איך לגרום לממונים שלכם לשלוח אתכם לכנס, אתם יכולים למצוא מגוון הצעות בעמוד הרעיונות למכתב לבוס או לבוסית. אבל מעבר לזה, התשובה המלאה שלנו היא שחשוב לנו לחשוף קהל רחב לתכני הכנס ולספק מידע רלוונטי למקצוענים כמו גם למתחילים בתחום. עם זאת, אנחנו מודעים לכך שעלות הכרטיס לכנס עשויה להיות גבוהה עבור חלק מהמשתתפים ויש לכך הסבר:
- מעל לכל, מדובר בכנס מקצועי, עם תכנים מקצועיים בלבד. המשמעות היא שאתם מקבלים כנס ברמה בינלאומית, מעשיר, מעורר השראה (ומפנק!), שהמרצים בו יעשו מאמץ גדול כדי ללמד אתכם, ולא כדי למכור לכם משהו. בכנסים שיווקיים נותני החסות מממנים את האירוע. באירוע כמו שלנו המשתתפים מממנים את האירוע וההפקה שלו.
- בין אם אתם מתחילים או מומחים בתחומכם, הגעה לכנס היא השקעה ולא הוצאה. אתם משקיעים ביכולות המקצועיות שלכם ובהשראה יצירתית שישמשו אתכם בעבודה היום-יומית שלכם. הקשרים שתיצרו והכלים שתחזרו איתם שווים הרבה יותר.
- האירוע הזה, כמו כל האירועים שלנו, כולל אירוח מלא והרבה הפתעות נוספות. תשאלו כל מי שהיה באירוע שלנו בעבר. גם מהבחינה הלימודית וגם מבחינת החוויה, אתם מקבלים פה עסקה טובה.
- אנחנו משקיעים מאמץ משמעותי בכל המרצים בכנס, כדי לוודא שאתם מקבלים תכנים מעולים ומצגות מהוקצעות. רוב המרצים מגיעים מה"שטח" וכדי להביא אותם לרמת הרצאה גבוהה, אנחנו עושים איתם הרבה עבודת הכנה.
- רק לשם ההשוואה, תבדקו כמה עולים כנסי UX מקצועיים גדולים בחו"ל, יש רבים כאלה. מהר מאוד תגלו שהמחיר שמשלמים על הכנס בלבד, ללא טיסות, אירוח וכד', הוא בין פי 2 לפי 4 מהמחיר שאתם תשלמו על ימי ההרצאות והסדנאות בכנס שלנו, שיתקיים ממש כאן, ליד הבית.
האם יש הנחות לסטודנטים? פרילנסרים? חיילים? קבוצות?
יש באתר מידע מפורט על כל ההנחות המיוחדות שאנחנו נותנים.
נגישות
- לבעלי כסא גלגלים, האירוע כולו נגיש לבעלי כסא גלגלים. נשמח לדאוג מראש למקום עבורכם; לאחר שאתם נרשמים לכנס, צרו איתנו קשר במייל שבתחתית העמוד.
- עבור כבדי שמיעה, יהיה תמלול בזמן אמיתי על גבי מסך גדול, בכל אולמות הכנס ביום ה-DESIGN ב-23.2, ומקומות שמורים בסמוך אליו. כדי שנשמור לכם מקום בסמוך למסך התמלול, או אם אתם זקוקים לתירגום סימולטני לשפת הסימנים, הירשמו לכנס ואז צרו איתנו קשר במייל שבתחתית העמוד.
בנוסף, נשמח לסייע בימי הכנס האחרים (24-27.2.2020) במידה ואתם צריכים תמלול או כל עזרה אחרת. אנא צרו איתנו קשר במייל שבתחתית העמוד.
כשרות
- 23-24/2/2020: האוכל בלאגו כשר, הנה תעודת הכשרות. יש גם אפשרות להזמין מנת אוכל גלאט כשר, בתוספת תשלום. לפרטים צרו איתנו קשר במייל שבתחתית העמוד.
- 25-27/2/2020: גם בסדנאות (שאר ימי הכנס), בכפר המכביה, האוכל כשר, הנה תעודת הכשרות.
למי שמעוניין בארוחה גלאט כשר בכנס (כרוך בתשלום נוסף), או בכל שאלה אחרת על הכשרות, נשמח לסייע. דברו איתנו, [email protected]
חסויות
מעוניינים להופיע כנותני חסות בכנס? נשמח לספר לכם על כל האפשרויות. כתבו לנו [email protected] או בטלפון 050-7633922 (שחר).
יש לכם שאלה אחרת?
נשמח לענות במייל [email protected] או בטלפון, 03-685-1110.