כל הכלים להגדלת השפעת ה-Design בארגון

| מסלול ממשקים והשפעה יעל קרן ונעמה שפירא

כולנו היינו רוצים להגדיל את ההשפעה של תחום הדיזיין בארגון, ויש לנו סיבה טובה ואובייקטיבית: Good Design is Good Business – אמר מנכ"ל IBM ב-1973, ומחקרים מהשנים האחרונות מראים שהוא לא טעה. אבל איך עושים את זה באמת? איך מתגברים על התפיסות הקיימות בארגון ומייצרים שינוי?

במפגש הזה תקבלו תמונת מצב של מעמד הדיזיין בארגון שאתם נמצאים בו ולהבין מה מצבכם מול שאר השוק. לאחר מכן, דרך לימוד מהנסיון של כל המשתתפים במפגש, תקבלו שפע אדיר של רעיונות איך לייצר שינוי בארגון שלכם, מאנשים שכבר הצליחו. מהמפגש תצאו עם ארגז כלים גדוש לשיפור מעמד הדיזיין בארגון שלכם, כלים שתוכלו לנסות כבר ביום שלמחרת הכנס.

 

לתוכנית יום כנס Leadership

יעל קרן

Product Design Manager, Dropbox

יעל מנהלת את צוות ה-Product Design של Dropbox בישראל ומנטורית ב- Launchpad Google שם היא מלווה ומייעצת לחברות סטארט אפ בתחומים של מחקר משתמשים ו- User Center Design Process.

בעבר הובילה יעל אפיון ממשקים ב- IBM, HP ו-Clicktale, שם רכשה ניסיון רב בהתמודדות עם אתגרי אפיון ומציאת פתרונות חדשניים, תהליכי סיעור מוחות ושיפור תהליכי עבודה. כיום, בנוסף לתפקידה ב-Dropbox, יעל מעבירה סדנאות Design Sprints ומרצה בנושאי UX ותהלכי עבודה אפקטיביים, בארץ ובעולם.

נעמה שפירא

Design Transformation Lead, PTC

נעמה שפירא, מאפיינת חווית משתמש בכירה ב-PTC, חברה המפתחת טכנולוגיות לעולם חכם ומחובר, בכללן תוכנת 3D CAD מהמובילות בעולם. נעמה עוסקת ב-UX ומקדמת אותו בתאגידי תוכנה אמריקאים גלובאלים מאז 2006. היא מאמינה בהסרת מחיצות בין-מחלקתיות כדי ליצור שיתופי פעולה אינטר-דיסיפלינריים המקדמים ומשפרים את חווית המשתמש.

כיום נעמה מובילה תהליך הטמעת סטנדרט אחיד ל-UX לאורך חיי המוצר, משלב ההגדרה, היישום, הבדיקה ועד העבודה מול פרטנרים. היא מאפיינת מערכות מורכבות שמתנהגות יפה למשתמשים שלהן, ומלמדת מהנדסים ברחבי העולם איך לחשוב כמו מעצבים.

חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים ושאר הנוכחים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

חסות ראשיתMain Sponsor
חסות זהבGold Sponsor
חסות כסףSilver Sponsor
חסות ברונזהBronze Sponsor

הרשמו לעדכונים

הרשמו כדי לקבל מאיתנו עדכונים על אירועי חוויית משתמש ועוד

נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה

לעולם לא נעביר את פרטיכם לאחרים

loader עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!
UXI Live

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז 2010 מתקיים כנס UXI Live בכל שנה.

הגעת לאתר של כנס שכבר התקיים
מעניין אותך לראות את הכנס הבא, UXI Live 2024?