עיצוב טוב מפגיש בין צרכי המשתמשים לצרכים העיסקיים של הארגון ומייצר פתרונות אפקטיביים. בתור Designers אנחנו מורגלים לתת מענה לצרכי המשתמשים, אבל ההחלטות שמתקבלות על המוצר, מחוץ לצוות ה-Design, הן הרבה פעמים תוצאה של שיקולים עסקיים. לא פעם קורה שהשיקולים האלה מתנגשים: הצרכים העסקיים והצרכים המיידיים של המשתמשים כפי שאנחנו רואים אותם. כזה קורה, גם אנחנו, אנשי ה-Design, קצת מתנגשים עם הארגון.
העניין הוא, שארגונים מוּנָעים – יותר חזק מכל שיקול אחר – משיקולים עסקיים, ובצדק: הם רוצים להצליח בעולם העסקים. לכן אם אנחנו רוצים להיות בעלי השפעה חזקה על ההצלחה שלו (ולכן בעלי ערך גבוה לארגון), אנחנו צריכים להתרגל לחשוב גם מהכיוון העסקי, כלומר לדעת לתרגם את היעדים והאילוצים העסקיים שעומדים מול הארגון לפתרונות עיצוביים אפקטיביים ומדידים. זה בדיוק מה שנעשה במפגש הזה: נתבונן על יעדים ושיקולים עסקיים, נגדיר להם מדדים אשר יעידו על הצלחה וניצור ביחד סט של רעיונות יצירתיים בהתאם.