הרשת מלאה בתלונות על הרב-קו בכלל ועל מערכות הכרטוס האוטומטיות ברכבת ישראל ובכלל. זו ההזדמנות לשמוע ממקור ראשון את התשובה לכל אלה: למה הדברים נראים ועובדים כפי שהם היום?
בהרצאה ניצן יחלוק מהניסיון של הצוות ב-UXPERT בעבודה מאחורי הקלעים על מערכות הכרטוס האוטומטיות בתחנות של רכבת ישראל. הוא ידבר על הכישלונות, ההצלחות, הדילמות, החלופות, האילוצים והתהליכים המיוחדים בפרויקטים מהסוג הזה, וגם קצת על הפתרונות שייושמו בגרסאות הבאות.
הפתרונות אמנם היו מיוחדים למערכות כרטוס, אך העקרונות ורבים מהאתגרים אינם ייחודיים דווקא למערכות מהסוג הזה. תהליכי המחקר, האפיון, החלופות, בדיקות השמישות ומעל לכל – תהליכי ההטמעה, הם עקרונות רלוונטיים לכל פרויקט design באשר הוא.