איך לעצב עבור שקט ושלווה בעולם של הסחות דעת

כבר לא מעט שנים שחברות מודדות את הצלחת המוצר שלהן על-ידי “engagement” – כמה אנשים מצטרפים למוצר, כמה חוזרים אליו, מתי ולאיזה פעולות. למעשה, אנחנו מעצבים מוצרים במטרה לגרום לכמה שיותר אנשים להשתמש בהם כמה שיותר. העומס האינסופי בניסיונות לתפוס את תשומת הלב של המשתמשים דווקא יוצר פעולה הפוכה, והתחרות על הקשב נהיית קשה ומרחיקה יותר ויותר.

אז איך יוצרים חווית שימוש בריאה, שתייצר ערך אמיתי אצל המשתמש ותגרום לו לבחור במוצר באופן קבוע? בהרצאה רותם משתפת כיצד מנסים להתמודד עם הנושא ב-monday, ומה התפקיד של מעצבי המוצר בתוך כל זה.

אילו שאלות מעסיקות אתכם?

בכנס האון-ליין הקרוב, Design Leadership Live, שיתקיים ב-10-11.11.2020, תמשיך השיחה על הובלה ומנהיגות ב-Design. אתם מוזמנים להסתכל ולהצטרף.