עולם העיצוב משתנה מרגע לרגע, הרף עולה, הכלים מתרעננים ונראה שלא עומדים בקצב. שיטות חשיבה ודפוסי עבודה מיושנים מהווים מכשול, ברמה המקצועית, הצוותית וכתוצאה מכך גם אישית. מעצבים ומעצבות שואפים לספק מוצר איכותי, מרגש ומתקשר שעוצב בתהליך ברור, יסודי ומתודי.
בסדנה תלמדו שיטה וכלים טכניים ב-Figma שישנו את הצורה שבה אתם ניגשים לתהליך עיצובי. הדרך תהיה מפתיעה, מהנה ותקנה כלים שיאפשרו לכם לספק עיצוב ברמה עולמית.
מטרות הסדנה
- הבנת הקונספט המודולרי
- הסרת חסמים טכניים
- יצירת שפה משותפת עם הפיתוח
- הורדת זמן העיצוב כתוצר של עבודה תבניתית
- עיצוב חד, נקי ומפוקס
- חיזוק המותג ע״י עקרונות שפה גרפית ברורה יותר
עם מה תצאו מהסדנה?
הבנה ברורה ביסודות הטכניים של עבודת עיצוב הממשק:
- בנייה נכונה של קובץ
- הבנה מערכתית של קומפוננטות, פרימיטיביות ומורכבות. – הגדרות רספונסיביות לאלמנטים, הורים וילדים
- עבודה נכונה עם פריימים
- עבודה על Design System והניהול שלו בקבוצה
שיטת עבודה בדוקה ויעילה, הכוללת:
- התנהגות גרידים רספונסיבי
- בניית מערכת טיפוגרפית
- שימוש בבייסליין גריד – שמירת קצב אנכית
- בניית מערכת צבע פונקציונלית
- שימוש נכון בשקיפות למטרות פונקציונליות.
- עיצוב על בסיס מידות קבועות (אינקרימנטים) – האחדה והרמוניה צורנית
- עבודה עם סט פרופורציות קבוע מראש – שימושי לתמונות, פופאפים ועוד.
- עבודה נכונה עם אייקונים – שימוש דינמי בהיררכיות שונות.
- שימוש בהצללות למטרות פונקציונליות
- שימוש נכון ברכיבים ייעודיים ושימוש פונקציונלי והתנהגותי נכון
למי הסדנה מיועדת?
מעצבי ממשק עם לפחות שנה ניסיון
מה צריך להביא?
מחשב נייד עם Figma, מטען ותאבון ללמוד