איפה, מתי ורישום

מתי ואיפה הכנס מתקיים?

ב-10-11.11.2020 יתקיים כנס Design Leadership Live, על-פני שני חצאי ימים, בפלטפורמת כנסים ייחודית, עם מרצים שמצולמים על במה אמיתית מול קהל (קטן, בכל זאת תקופת הקורונה). זהו אירוע בקונספט אחר לגמרי ממה שהתרגלתם אליו בכנסים וירטואליים וגם בכנסים בעולם הפיזי. יהיו בכנס הרצאות קצרות – כמו ב-TED וכפי שגם אנחנו גילינו שעובד טוב עם הקהל שלנו. מעבר להרצאות, וזו תוספת משמעותית, יהיו גם שיחות בקבוצות קטנות אחרי כל הרצאה, שמאפשרות גם להעמיק את הלימוד מההרצאה דרך שיתוף מהנסיון של משתתפים אחרים וגם להכיר עוד אנשים בעלי רקע דומה.

האם הכרטיס כולל כניסה לשני ימי הכנס?

כן, כל כרטיס כולל את שני הימים.

האם אפשר לקנות כרטיס רק ליום אחד?

לא, אין אפשרות כזו. האירוע מחולק ליומיים פשוט כדי שיהיה יותר קל להשתתף בו במקביל לעבודה השוטפת, וכדי שהמשתתפים יהיו יותר רעננים בשיחות ובהרצאות.

האם אפשר לקנות כרטיס רק לצפיה בהרצאות?

כן, אפשר לבחור אפשרות כזו בעמוד הרישום.

האם אפשר לקנות כרטיס אחד לקבוצת אנשים שצופים ביחד בהרצאות?

טכנית – אפשר, אבל מאוד נעריך את זה אם תהיו הוגנים ותרכשו כרטיס לכל משתתפת ומשתתף.

מה המחיר ואיפה קונים כרטיס?

בעמוד הרישום, כאן באתר, יש את כל הפרטים.

 

תכנים בכנס וקהל היעד

אילו תכנים יהיו בכנס? למי הם מיועדים?

אנחנו עושים מאמץ גדול להביא לכם ידע מקצועי בהרצאות הכנס (ולא הרצאות שיווקיות-מכירתיות), ולשלב בין מרצים מקצועיים מעולים, לבין אנשי מקצוע מנוסים שעשו דברים מעניינים שכדאי להכיר וללמוד מהם. לכן הכנס מיועד לאנשי מקצוע שמעוניינים להרחיב את ידיעותיהם, להכיר תכנים עדכניים, לקבל השראה יצירתית וכמובן – לפגוש עמיתים למקצוע.

Design Leadership Live מכוון לאנשים המנוסים יותר בארגון, שמובילים מקצועית את נושא ה-Design בארגן או בצוות שלהם, כמו Senior Designers ו-Individual Contributors אחרים, וגם למנהלי פעילות Design כמו Product Managers או Heads of Design. 

עוד פעם הרצאות בזום? חייבים?

גם לנו חשוב שיהיו בכנס הרצאות מעניינות ומסקרנות. זו אחת הסיבות שהכנס יצולם כמעט כולו על במה אמיתית, עם כמה מצלמות, כדי להבטיח שתוכלו לחוות כמה שיותר מחוויית האולם הגדול גם דרך המסך האישי שלכם.

האם התכנים יועברו בעברית או באנגלית?

המרצים בכנס הם ממובילי קהילת ה-UX הישראלית, ומכוונים לקהילת ה-UX הישראלית, כך שכל התכנים יעברו בשפה העברית. 

כיצד נבחרות ההרצאות?

בניגוד לכנסים אחרים שלנו, בכנס הזה החלטנו לבחור את המרצים והמרצות באופן אישי. בכנסים אחרים שלנו אנחנו נעזרים בוועדת היגוי ובקול קורא למרצות ומרצים. אם יש לכם נושא מעניין להרצאה בכנס, לקהל היעד של הכנס, ואתם מעוניינים לצרף את ההרצאה שלכם לאירוע, צרו איתנו קשר – [email protected].

האם ניתן יהיה לצפות במצגות והקלטות וידאו מההרצאות, אחרי הכנס?

כן ולא, הקלטות רוב ההרצאות יהיו זמינות למשתתפי ומשתתפות הכנס גם לאחר הכנס, כך גם המצגות. ההרצאות שלא יהיו זמינות הן של זהבה כשאי ושל יהודית כץ, משיקולים שמעבר לשליטתנו.

אבל – וזה "אבל" חשוב מאוד – חלק משמעותי מהאירוע הוא השיחות בקבוצות קטנות שמתרחשות מיד אחרי כל הרצאה, והן יקרו אך ורק בלייב ולא יוקלטו.

מה הכוונה ב"שיחה בקבוצות קטנות" בתוכנית הכנס?

כפי שבוודאי שמתם לב בתוכנית הכנס, אחרי כל הרצאה יש מפגש בקבוצות קטנות. במפגשים האלה כל הקהל בכנס יחולק לחדרים וירטואליים כשבכל חדר יש 4-8 אנשים (עוד על אופן החלוקה בשאלה-תשובה הבאה).

המחשבה מאחורי בניית התוכנית בצורה הזו היא שמצד אחד בכל כנס, ובוודאי בכנס וירטואלי, קשה לייצר שיחה אמיתית ומעמיקה רק בזמני ההפסקות; מצד שני, עבור אנשי מקצוע מנוסים, הרבה מהידע המעמיק והרלוונטי ביותר מגיע דווקא מתוך שיחה ושיתוף נסיון עם עמיתים.

באופן טבעי, באירוע כזה יש המון עמיתים שאפשר ללמוד מהם, ולכן החלטנו לאפשר למשתתפים ליהנות מכל העולמות: לשלב הרצאות בשיחות בקבוצות קטנות. השיחה בקבוצה קטנה מאלצת את המשתתפים לצאת מאיזור הנוחות, לשים את עצמם על הבמה (הקטנה…) וכך גם לעזור לאחרים ולתת להם מהנסיון שלהם, וכמובן גם לרכוש ידע מנסיונם של המשתתפים האחרים.

איך נקבע הרכב הקבוצות לשיחות בקבוצות הקטנות?

לאחר הרישום, אנחנו שולחים לכל משתתף ומשתתפת שאלון שעוזר לנו לעשות את ה"שידוך" הנכון לרצונות של המשתתפים. הכוונה היא להפגיש בין אנשים שיהיה להם מעניין להיפגש ולשוחח על נושאי הכנס.

האם יהיה תמלול או שיהיו כתוביות?

כל סרטוני ההרצאות ילוו בכתוביות. נעשה כמיטב יכולתנו שהכתוביות יהיו זמינות כבר ביום הכנס, אבל גם אם לא, הן יהיו תוך ימים ספורים מיום הכנס.

 

מחיר, תשלומים וביטול

מה מחיר ההשתתפות בכנס?

כל המידע על המחירים מופיע בעמוד הרישום. ככל שמתקרב הכנס, מחירי הכרטיסים עולים ולכן כדאי להירשם כמה שיותר מוקדם כדי ליהנות מהמחירים הטובים ביותר.

איך משלמים?

הכי פשוט ומיידי – עם כרטיס אשראי דרך האתר. הסבר לגבי אמצעי תשלום אחרים – להלן.

אין לנו אפשרות לשלם בכרטיסי אשראי, אפשר יהיה לקבל הצעת מחיר?

לאחר שתסתיים מכירת הכרטיסים המוזלים ביותר באמצעות כרטיסי אשראי, תיפתח באתר אפשרות להוציא לעצמכם הצעת מחיר, בשירות עצמי, בעמוד ההרשמה (המחיר יהיה מעט גבוה יותר מההרשמה המוזלת ביותר, אבל עדיין לא המחיר המלא).

האם ניתן לבטל את הכרטיס? יש דמי ביטול?

כל המידע על ביטול כרטיסים נמצא כאן.

האם יהיה אפשר לשלם אחרי הכנס?

לא, התשלום הוא, כמקובל, מראש. אפשר להביא צ'ק ליום הכנס אם אין לכם אפשרות להעביר כסף מראש או לשלם באשראי. מי שלא יסדיר תשלום מראש לא יוכל להשתתף בכנס.

איך אוכל לשכנע את ההנהלה לשלוח אותי?

  • מעל לכל, מדובר בכנס מקצועי, עם תכנים מקצועיים בלבד. המשמעות היא שאתם מקבלים כנס ברמה בינלאומית, מעשיר, מעורר השראה שהמרצים בו יעשו מאמץ גדול כדי ללמד אתכם, ולא כדי למכור לכם משהו. 
  • הגעה לכנס היא השקעה ולא הוצאה. אתם משקיעים ביכולות המקצועיות שלכם, בהשראה יצירתית ובבניית קשרים שישמשו אתכם בעבודה היום-יומית שלכם. הקשרים שתיצרו והכלים שתחזרו איתם שווים הרבה יותר ממחיר הכנס או מהזמן שתשקיעו.
  • אנחנו משקיעים מאמץ משמעותי בכל המרצים בכנס, כדי לוודא שאתם מקבלים תכנים מעולים ומצגות מהוקצעות. רוב המרצים מגיעים מה"שטח" וכדי להביא אותם לרמת הרצאה גבוהה, אנחנו עושים איתם הרבה עבודת הכנה, עם צוות מקצועי ומיומן באימון מרצים.
  • עדיין מרגיש לכם יקר? לשם ההשוואה, תבדקו כמה עולים כנסי UX מקצועיים גדולים בחו"ל, גם הוירטואליים, יש רבים כאלה. מהר מאוד תגלו שהמחיר שמשלמים על הכנס הוא בין פי 2 לפי 4 מהמחיר שאתם תשלמו על הכנס הזה, שמתקיים בעברית ועם עמיתים למקצוע מהתעשייה המקומית. 

האם יש הנחות לסטודנטים? פרילנסרים? חיילים? קבוצות?

הכנס הזה הוא במחיר אחד, אחיד ומוזל מאוד (לעומת כנסים קודמים שלנו) לכל מי שמעוניינים להשתתף בו. המעבר לפלטפורמה הוירטואלית מאפשרת לנו לצמצם עלויות באופן משמעותי וההוזלה הזו מתבטאת ישירות במחיר הכרטיס. אין הנחות מעבר למה שמצוין בעמוד הרישום. המחיר עולה ככל שהכנס מתקרב, לכן אנחנו ממליצים לרכוש כרטיס בהקדם.

 

חסויות

מעוניינים להופיע כנותני חסות בכנס? נשמח לספר לכם על כל האפשרויות. כתבו לנו [email protected] או בטלפון 054-8080100 (ברק).

יש לכם שאלה אחרת?

נשמח לענות במייל [email protected] או בטלפון, 03-685-1110.

 

מבט על אולם הכנס, 2016

חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים ושאר הנוכחים באירוע יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס, תוכלו לפנות לברק דנין דרך מערכת הצ'אט בכנס ותקבלו מענה מהיר.

חסות ראשיתMain Sponsor
חסות זהבGold Sponsor
חסות כסףSilver Sponsor

הרשמו לעדכונים

הרשמו כאן כדי לקבל מאיתנו עדכונים על האירועים הבאים שלנו ותכנים מעניינים שאנחנו מפרסמים מדי פעם.

נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה

לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לאחרים

loader עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!
UXI Live

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז מתקיים כנס UXI Live אחד בשנה לפחות.