היכולת של UX Designers לקחת משתמש פוטנציאלי, משתמשת קיימת, משתמש חדש – you name it – ולהפוך אותם למשתמשים מרוצים ופעילים, היא מפתח מרכזי להצלחת המוצר. וזה לא ממש משנה אם אנחנו מדברות על אפליקציית B2C להורדה עצמית או על מערכת B2B מורכבת. בשני המקרים, עלינו לשלב את המשתמשים בתהליך המופלא הזה של ה-Onboarding באופן הטוב ביותר עבורם וכמובן גם עבורנו.
בסדנה זו תלמדו איך לתכנן ולשפר את תהליך ה-Onboarding. העיקרון שמלווה את יעקב תמיד הוא פשוט: "UX Designers טובים.ות יודעים מה עומד מאחורי התהליכים המתרחשים בראש של המשתמשים שלהם.ן" – וזה בדיוק מה שתקבלו בסדנה הזו: תבינו מה זו הבנה אנושית. כי רק מי שמבינה מה זה להבין, יודעת איך להסביר את התהליך כדי שהמשתמשים יבינו. סה"כ פשוט, לא? אז זהו, שזה הרבה פחות טריוויאלי מאיך שזה נשמע ולכן הסדנה תספק הרבה כלים, מתודולוגיות וטיפים כיצד לשפר את תכנון תהליך ה-Onboarding שלכם כך שהמשתמשים יבינו וירגישו מה שבאמת נכון וטוב לכולם.
מה לומדים בסדנה?
- מה זה בכלל Onboarding?
- מה היא הנקודה בזמן בה מתחיל תהליך ה-Onboarding? (רמז: זה ממש לא ברגע הראשון בו ראיתי את המוצר)
- מתי מסתיים תהליך ה-Onboarding מבחינת נשות ואנשי ה-UX?
- מה זו נטישה של משתמשים ומדוע היא מתרחשת?
- מה היא ה-Friction point ואיך מזהים את קיומה?
- מה הן שבע נקודות החיכוך הקלאסיות שיש למשתמשים בתהליך ה-Onboarding? והעיקר: איך מתגברים על נקודות חיכוך אלו?
- מה הם התהליכים הקוגניטיביים המתרחשים בראשה של המשתמשת בעת ה-Onboarding?
- מה הם התהליכים הרגשיים המתרחשים בראש של המשתמש בעת ה-Onboarding?
- איך מתחשבים בתהליכים הקוגניטיביים והרגשיים בעת אפיון UX נכון?