מזיזים את המחט: כך מדדנו את הערך העסקי של Design

עמי רוטר

לצפייה בתשלום בהקלטת ההרצאה

לפני מספר חודשים Taboola שחררו לשוק את הפלטפורמה החדשה שלהם עבור מפרסמים: Taboola Ads. הפוקנציונאליות בפלטפורמה החדשה הייתה דומה מאוד לפלטפורמה הישנה, אבל היה בה חידוש משמעותי: ממשק המשתמש עבר שינוי רדיקאלי.

במהלך הדרגתי, הם העבירו 10,000 מפרסמי ענק שמוציאים הון על תוכן ממומן לפלטפורמה החדשה. הפידבקים היו טובים והמעבר בין המערכות עבר באופן חלק יחסית, אבל עלתה שאלה: האם לפידבקים טובים וחוויית משתמש טובה יש גם ערך עסקי? האם ההכנסות יעלו והנטישה תרד? צוות המוצר יצא לבדוק בניסוי שהשווה בין הפלטפורמות, הישנה והחדשה, עם מפרסמים חדשים.

מה היו התוצאות ומה אפשר ללמוד מהן? עמי יחלוק איתנו הכל בהרצאה שלו.

לתוכנית יום ההרצאות - כנס UXI Live 2021

עמי רוטר

User Experience Expert, Taboola

עמי עוסק באפיון וניהול חווית משתמש מזה 14 שנים, עם התמחות במערכות פרסום דיגיטלי. את תחום ה- Usability הוא גילה בשנת 2005 כשהצטרף לארגון UPA ישראל. הוא התחיל את דרכו כמעצב ולאחר מכן מנהל UX בחברת Sizmek.

לטאבולה עמי הגיע לפני 3 שנים, שם עוסק באפיון ומחקר פלטפורמת הפרסום של טאבולה שנבנתה מחדש לאחרונה, דרכה עוברים מעל מיליארד דולר בשנה.

עמי גר בתל אביב, נשוי באושר, אב לשלושה ואוהב להתחיל את הבוקר בחוף הים.

חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים ושאר הנוכחים באירוע יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס, תוכלו לפנות לברק דנין דרך דלפק הרישום של הכנס, או במייל [email protected] ותקבלו מענה מהיר.

חסות ראשיתMain Sponsor
חסות זהבGold Sponsor
חסות כסףSilver Sponsor
בשיתוף פעולה עםCollaborators

הרשמו לעדכונים

הרשמו כאן כדי לקבל מאיתנו עדכונים על האירועים הבאים שלנו ותכנים מעניינים שאנחנו מפרסמים מדי פעם.

נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה

לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לאחרים

loader עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים, משרות והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!
UXI Live

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז מתקיים כנס UXI Live אחד בשנה לפחות.