איפה, מתי ורישום

מתי ואיפה הכנס מתקיים?

ב-6/6/2021 יתקיים יום ההרצאות של הכנס, יום של הרצאות לכל מי שמתעניין באפיון ועיצוב, UX/UI/Product, בלאגו, ראשון לציון. יהיו כ-15 הרצאות מרתקות, במסלול אחד (ללא פיצול לכמה אולמות). 

לטובת כל מי שחושש להגיע, או סתם מעדיף לראות את הכנס בפיג'מה, אנחנו נקיים אירוע היברידי: צילום והשתתפות באולם ושידור חי, בזמן אמת, און-ליין. 

לתוכנית יום ההרצאות

בהמשך אותו שבוע ובשבוע אחריו יתקיימו סדנאות מקצועיות מעולות, גם הן באיזור המרכז. פרטים אודותיהן אפשר למצוא בעמוד הסדנאות.

אם אקנה כרטיס לאולם, ובסוף לא אוכל להשתתף באולם ורק און-ליין, האם אקבל זיכוי?

בהחלט. נזכה אותך על ההפרש בין מחיר הכרטיס ששילמת למחיר כרטיס און-ליין כפי שהיה במועד שבו רכשת את הכרטיס לאולם. כדי לבצע שינוי בהזמנה יש ליצור איתנו קשר עד 3 ימי עסקים לפני הכנס.

אם אקנה כרטיס לאון-ליין, וארצה להשתתף באולם בסוף, האם אוכל?

בהחלט, תחת שני תנאים:

  1. שיהיה מקום פנוי באולם. במידה ותהיה הגבלה על כמות המשתתפים באירוע, ייתכן ולא יהיו מקומות פנויים למשתתפים נוספים במועד שבו תרצה/י לשדרג את הכרטיס.
  2. תשלום של תוספת במחיר. באופן טבעי, ההשתתפות באולם עולה יותר. לאחר השלמת התשלום נצרף אותך לאירוע באולם ונשלח לך כרטיס חדש.

כדי לבצע שינוי בהזמנה יש ליצור איתנו קשר.

 

ומה לגבי ביטול בגלל תקנות הקורונה?

נכון להיום, אין אף דרישה ממשתתפי הכנס – אפשר להצטרף גם ללא תו ירוק. אם התקנות יעודכנו ולא תוכלו לעמוד בנדרש בתקנות החדשות, תוכלו לקבל זיכוי מלא, בתנאי שתבקשו אותו בתוך 5 ימי עסקים מתאריך פרסום העדכון הנ"ל.

האם אפשר לבחור לאיזה ימי כנס וסדנאות ללכת?

בהחלט. ניתן לבחור יום אחד או יותר – לפי מה שמתאים לכם.

האם אפשר להירשם לאחד הימים ובהמשך להירשם לימים אחרים?

כמובן. אין שום בעיה.

תכנים בכנס וקהל היעד

אילו תכנים יהיו בכנס? למי הם מיועדים?

אנחנו עושים מאמץ גדול להביא לכם ידע מקצועי בהרצאות הכנס (אין אצלנו הרצאות שיווקיות או מכירתיות), ולשלב בין מרצים מקצועיים מעולים, לבין אנשי מקצוע מנוסים שעשו דברים מעניינים שכדאי להכיר וללמוד מהם. לכן הכנס מיועד לאנשי מקצוע שמעוניינים להרחיב את ידיעותיהם, להכיר תכנים עדכניים, לקבל השראה יצירתית וכמובן – לפגוש עמיתים למקצוע.

כל התכנים בכנס מכוונים לקהל שמתעניין ב-UX ו-Digital Design: מעצבי ומעצבות מוצר ו-UI, מאפייני ומאפיינות UX, מנהלי ומנהלות מוצר ושיווק, יזמים ויזמיות. גם סטודנטים וסטודנטיות לעיצוב וטכנולוגיות למידה מגיעים.

חוץ מהתכנים המקצועיים אנחנו מכינים, כמו בכל שנה, כמה הפתעות כיפיות כדי להפוך את חוויית הכנס למושלמת.

האם התכנים יועברו בעברית או באנגלית?

המרצים בכנס הם כולם מישראל וממובילי תחום ה-Digital Design בישראל, כך שכל התכנים יעברו בשפה העברית. 

כיצד נבחרות ההרצאות?

רוב ההרצאות והפעילויות נבחרות בעזרת הצבעה של ועדת ההיגוי של הכנס (עוד עליה בהמשך), מתוך אוסף ההרצאות שהציעו המשיבים ל"קול הקורא" שפרסמנו, ועל-בסיס המידע שסיפקו מציעי ההרצאות.

האם יהיו מסלולים בכנס?

לא, הכנס כולו במסלול אחד.

האם ניתן יהיה לצפות במצגות והקלטות וידאו מההרצאות, אחרי הכנס?

לגבי המצגות – בהחלט. כמו בשנים הקודמות, אנחנו נפרסם את רוב המצגות באתר UXI Live אחרי הכנס (חלק מהמצגות לא יהיו זמינות בגלל חיסיון עיסקי). כמובן שהמצגות הן רק כלי עזר להשלמת החוויה של ההרצאה, ולכן הערך הגבוה ביותר שתקבלו מההרצאות הוא כשתהיו שם ותוכלו לשמוע ולראות את הכל ב-live.

הקלטות ההרצאות, למעט זו של דורון פישלר, יהיו זמינות למשתתפי האון-ליין בלבד, למשך 3 שבועות לאחר הכנס. מי שירצה יוכל לקנות בנפרד גישה להקלטות לאחר הכנס. 

מחיר, תשלומים וביטול

מה מחיר ההשתתפות בכנס?

כל המידע על מחירים מופיע בעמוד הרישום.

איך משלמים?

הכי פשוט – עם כרטיס אשראי דרך האתר. הסבר לגבי אמצעי תשלום אחרים – להלן.

אין לנו אפשרות לשלם בכרטיסי אשראי, אפשר יהיה לקבל הצעת מחיר ולשלם בהעברה בנקאית?

בוודאי! יש בעמוד הרישום אפשרות להוציא לעצמכם הצעת מחיר, בשירות עצמי. שימו לב שהמקום ישורין עבורכם רק לאחר שתאשרו את ההצעה במייל או דרך האתר.

האם ניתן לבטל את הכרטיס? יש דמי ביטול?

כל המידע על ביטול כרטיסים נמצא כאן.

האם יהיה אפשר לשלם אחרי הכנס?

לא, התשלום הוא, כמקובל, מראש. אם אתם נרשמים לכנס באולם (הכנס הפיזי) ואין לכם ברירה אחרת, אפשר להביא צ'ק ליום הכנס. מי שלא יסדיר תשלום מראש לא יוכל להכנס לכנס.

המחיר גבוה משציפיתי. למה זה ואיך אוכל לשכנע את הבוסית שלי לשלוח אותי?

אם אתם לא בטוחים איך לגרום לממונים שלכם לשלוח אתכם לכנס, אתם יכולים למצוא מגוון הצעות בעמוד הרעיונות למכתב לבוס או לבוסית. יש גם כמה אפשרויות להנחות נוספות אם אתם עומדים בתנאים מסוימים.

מעבר לזה, אנחנו מודעים לכך שעלות הכרטיס לכנס עשויה להיות גבוהה עבור חלק מהמשתתפים ויש לכך הסבר:

  • מעל לכל, מדובר בכנס מקצועי, עם תכנים מקצועיים בלבד. המשמעות היא שאתם מקבלים כנס ברמה בינלאומית, מעשיר, מעורר השראה (ומפנק!), שהמרצים בו יעשו מאמץ גדול כדי ללמד אתכם, ולא כדי למכור לכם משהו. בכנסים שיווקיים נותני החסות מממנים את האירוע. באירוע כמו שלנו המשתתפים מממנים את האירוע וההפקה שלו.
  • בין אם אתם מתחילים או מומחים בתחומכם, הגעה לכנס היא השקעה ולא הוצאה. אתם משקיעים ביכולות המקצועיות שלכם ובהשראה יצירתית שישמשו אתכם בעבודה היום-יומית שלכם. הקשרים שתיצרו והכלים שתחזרו איתם שווים הרבה יותר.
  • האירוע הזה, כמו כל האירועים שלנו, כולל אירוח מלא והרבה הפתעות נוספות. תשאלו כל מי שהיה באירוע שלנו בעבר. גם מהבחינה הלימודית וגם מבחינת החוויה, אתם מקבלים פה עסקה טובה.
  • אנחנו משקיעים מאמץ משמעותי בכל המרצים בכנס, כדי לוודא שאתם מקבלים תכנים מעולים ומצגות מהוקצעות. רוב המרצים מגיעים מה"שטח" וכדי להביא אותם לרמת הרצאה גבוהה, אנחנו עושים איתם הרבה עבודת הכנה.
  • רק לשם ההשוואה, תבדקו כמה עולים כנסי דיזיין מקצועיים גדולים בחו"ל, יש רבים כאלה. מהר מאוד תגלו שהמחיר שמשלמים על הכנס בלבד, ללא טיסות, אירוח וכד', הוא בין פי 2 לפי 4 מהמחיר שאתם תשלמו על ימי ההרצאות והסדנאות בכנס שלנו, שיתקיים ממש כאן, ליד הבית.

האם יש הנחות לסטודנטים? פרילנסרים? חיילים? קבוצות?

יש באתר מידע מפורט על כל ההנחות המיוחדות שאנחנו נותנים.

נגישות

  • לבעלי כסא גלגלים, האירוע כולו נגיש לבעלי כסא גלגלים. נשמח לדאוג מראש למקום עבורכם; לאחר שאתם נרשמים לכנס, צרו איתנו קשר במייל שבתחתית העמוד.
  • עבור כבדי שמיעה, יהיה תמלול בזמן אמיתי על גבי מסך גדול ביום ההרצאות, ומקומות שמורים בסמוך אליו. כדי שנשמור לכם מקום בסמוך למסך התמלול (או אם אתם מעדיפים להיעזר בתמלול ולהירשם לאירוע און-ליין ולא לאולם), הירשמו לכנס ואז צרו איתנו קשר במייל שבתחתית העמוד.

    בנוסף, נשמח לסייע בימי הכנס האחרים (הסדנאות) במידה ואתם צריכים תמלול או כל עזרה אחרת. אנא צרו איתנו קשר במייל שבתחתית העמוד.

כשרות

  • 6/6/2021: האוכל בלאגו יהיה כשר, בכשרות רגילה (לא גלאט כשר).
  • 8-9/6/2021 וגם 14/6/2021: גם בסדנאות בכפר המכביה (שאר ימי הכנס) האוכל כשר, בכשרות רגילה (לא גלאט כשר).

למי שמעוניין בארוחה גלאט כשר בכנס (כרוך בתשלום נוסף), או בכל שאלה אחרת על הכשרות, נשמח לסייע. דברו איתנו, [email protected]

חסויות

מעוניינים להופיע כנותני חסות בכנס? נשמח לספר לכם על כל האפשרויות. כתבו לנו [email protected] או בטלפון 054-8080100 (ברק).

יש לכם שאלה אחרת?

נשמח לענות במייל [email protected] או בטלפון, 03-685-1110.

מבט על אולם הכנס, 2016

חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים ושאר הנוכחים באירוע יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס, תוכלו לפנות לברק דנין דרך דלפק הרישום של הכנס, או במייל [email protected] ותקבלו מענה מהיר.

חסות ראשיתMain Sponsor
חסות זהבGold Sponsor
חסות כסףSilver Sponsor
בשיתוף פעולה עםCollaborators

הרשמו לעדכונים

הרשמו כאן כדי לקבל מאיתנו עדכונים על האירועים הבאים שלנו ותכנים מעניינים שאנחנו מפרסמים מדי פעם.

נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה

לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לאחרים

loader עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים, משרות והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!
UXI Live

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז מתקיים כנס UXI Live אחד בשנה לפחות.