מחקר שמשפיע מבפנים: המסע שלנו עם Atomic Research

עינת ענבל

לצפייה בתשלום בהקלטת ההרצאה

היישום של Atomic UX Research נשמע פשוט, לכאורה: איסוף תוך כדי תנועה של פיסות מידע חשובות על משתמשים והצרכים שלהם מהמוצר, ושימוש בהן ברגע הנכון בתכנון הגירסאות הבאות. בפועל, כפי שגילתה עינת בעבודתה באלמנטור, המסע להטמיע את השיטה בתוך ארגון הוא מורכב בהרבה.

בתהליך רב שכבתי ומעמיק שמשלב מנטורינג, סדנאות, בניית תשתיות ויצירת מסד נתונים של תובנות (insights database) הלך ונרקם חזון של מחקר שבא להשפיע ולשנות את שיטת העבודה של הארגון מבפנים. בהרצאה עינת תשתף את התהליך שבו בנו פרקטיקה שתפורה למידות הארגון אך גם שואפת לשנות אותו מבפנים, כזו ששמה לה למטרה תחזוק הקשר העמוק בין החברה למשתמשיה, בתקופה של גדילה מואצת.

לתוכנית יום ההרצאות - כנס UXI Live 2021

עינת ענבל

Director of UX, Elementor

עינת התחנכה ב-ITP (ניו יורק), ואחר כך ב IDEO בתור Lead Interaction Designer. היא לימדה ברוב האקדמיות בארץ, כרגע בבצלאל. ברוב שנותיה היא שימשה כיועצת עצמאית לאסטרטגית יו איקס לחברות פורצ׳ן 100 ולסטרטאפים בתחילת הדרך. מדי פעם חנתה בחברות שמצאו חן בעיניה (קלטורה, היבוב) בתור אשת פרודקט.

היא השתמשה בחיבה שלה למחקר משתמשים ומתודולוגיות רעיונאות לאורך כל שנות עבודתה, אבל עכשיו כ Director of UX באלמנטור, ניתנה לה הזדמנות לבנות פרקטיקת מחקר מאפס.

חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים ושאר הנוכחים באירוע יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס, תוכלו לפנות לברק דנין דרך דלפק הרישום של הכנס, או במייל [email protected] ותקבלו מענה מהיר.

חסות ראשיתMain Sponsor
חסות זהבGold Sponsor
חסות כסףSilver Sponsor
בשיתוף פעולה עםCollaborators

הרשמו לעדכונים

הרשמו כאן כדי לקבל מאיתנו עדכונים על האירועים הבאים שלנו ותכנים מעניינים שאנחנו מפרסמים מדי פעם.

נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה

לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לאחרים

loader עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים, משרות והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!
UXI Live

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז מתקיים כנס UXI Live אחד בשנה לפחות.

הגעת לאתר של כנס שכבר התקיים
מעניין אותך לראות את הכנס הבא, UXI Live 2024?