לצפייה בתשלום בהקלטת ההרצאה
במערכת היחסים בין בעלי תפקידים שונים בחברה, שלעיתים מאופיינת במתחים ובקונפליקטים, נדרשת הקשבה מושכלת כדי לייצר שיתוף פעולה מיטבי ולהוביל למוצרים איכותיים. על מנת לאפשר את זה, נחוצה יכולת לזהות צרכים לא רק של המשתמשים, אלא גם של האנשים שעובדים איתנו בשוטף.
כאנשי ונשות חווית משתמש, התפקיד שלנו במוצר הוא מרכזי. אנו נקודת החיבור בין הטכנולוגיה, העסק והמשתמש. האמת היא שלתפקיד שלנו יש משמעות עמוקה יותר: אנחנו מביאים את האמפתיה לשולחן העבודה.
בהרצאה סיונה תציג כלים וטקטיקות מעולם החשיבה ממוקדת אנשים שיעזרו לייצר שיח משותף ומקדם עשייה בצוותים. נראה כיצד באמצעות שימוש באותם כלים נוכל להוביל לתהליכי עבודה אפקטיביים יותר, איך ליצור שיתופי פעולה בריאים בין צוותים שונים בארגון ואיך לרתום את כולם לעבוד יחד למען מטרה אחת ברורה.