סער גיל
הילה אורן

איך לגדול בלי לסבול: שינוי המיינדסט מעיצוב לשימוש עצמי לעיצוב צוותי

9.06 9:00-16:30
הכרטיסים אזלו

בשנים האחרונות ניכר שינוי ממשי בחברות ההייטק, ההבנה שיש ערך עצום בחוויית משתמש ועיצוב מוצר מחלחלת מהחברות הגדולות עד לסטארטאפים הצעירים. כעת ניתן דגש על תהליכי עיצוב עמוקים, לא פחות מהטכנולוגיה ותהליכי הפיתוח ומשום כך, התחיל תהליך מואץ של התרחבות צוותי העיצוב בחברות. הצמיחה המבורכת טומנת בחובה גם אתגרים לא פשוטים.

בחברות גדולות מייעדים צוותים שלמים שתפקידם לייצר ולתחזק את ה-Design System, לתת תמיכה לוגיסטית ולהכשיר מעצבים חדשים. לעומת זאת, בחברות קטנות הצוות העיצובי נדרש למצוא פתרונות יצירתיים על מנת לצמצם את כאבי הגדילה בנוסף לעבודות העיצוב היומיומיות. בדרך עולות שאלות רבות, כגון: איך לבנות תהליכים שמצד אחד מאפשרים סינכרון ותיעוד ומצד שני לא מייצר עיכובים וסרבול? איך לייצר שפה משותפת? איך לתעדף משימות עיצוביות? איך לתת חופש יצירתי ועדיין לשמור על עקביות? איך ליישר קו בתוך הצוות לטובת האנד-אוף לפיתוח?

הסדנה הזו נוצרה כדי לעזור לכם לענות על כל השאלות האלה, ועוד.

בואו נשחק במשחק כאבי גדילה

הצטרפו אלינו למשחק חוויתי דרכו תרכשו כלים מעשיים לעבודה יומיומית פנימית בצוות העיצוב הגדל וגם כלים לעבודה מול צוותי המוצר והפיתוח. כמעצבים מיומנים בצוות עיצוב של חברת מוצר, עליכם לצלוח את המשימות העיצוביות של הגרסה הקרבה. כדי להצליח ב-roadmap תצטרכו לייצר מתודולוגיה, טרמינולוגיה ודקומנטציה. חברי הצוות יעצבו את המשימות ויזכו במשאבים עיצוביים לאורך הדרך.

הצלחתכם תלויה בשיתוף הפעולה ובניצול נכון של היתרון הייחודי של כל אחד ואחת מכם. אז תשאירו את האגו בצד ובואו לשחק בצוות לטובת הגרסה! המשחק לכל הגילאים 😉

למי זה מתאים?

מעצבים שכירים ופרילנסרים בחברות מוצר בינוניות וקטנות (צוות של 1-10 מעצבים).

המשחק מנוהל באמצעות תוכנת פיגמה. נסיון בסיסי בפיגמה חובה, יש להביא לפטופ ומטען לסדנה.

מה תלמדו?

שפה משותפת בתוך צוות העיצוב ומול מנהלי מוצר ומפתחים

  • ניהול האסטרטגיה בעיצוב
  • תיעדופים
  • בניית שפה משותפת בקבצי העבודה
  • ייצור templates של מסכים לשימוש ה-UX וה-UI
  • יישור קו בטרמינולוגיה ב-Design System עם שימושיות ברורה
  • סינכרון בדרך העברת העיצובים לפיתוח

דרכי עבודה (מתודולוגיה)

  • פגישות תיאום ושיתוף בצוות המעצבים (Design Club)
  • הסקת מסקנות והפקת לקחים
  • הצבעות ותיעדופים
  • Collaboration
  • VQA עיצובי

תיעוד (דוקומנטציה)

  • תיעוד לאוף ליין
  • הכנת עיצובים לפיתוח
  •  ערכים ונורמות עיצוביים של הסטודיו

הסדנה תתקיים בכיתת לימוד, לפי תקנות משרד הבריאות

הסדנה תתקיים בכיתת לימוד בכפר המכביה, רמת גן.

כל המפגשים הפיזיים בכנס יהיו לפי תקנות משרד הבריאות. אין צורך בהצגת תו ירוק.

הכרטיסים אזלו
סער גיל

סער גיל

Product Design Lead, SparkBeyond

סער מעצב מוצר וחווית משתמש מוביל ב-SparkBeyond, לספארק ביונד יש מערכת לפתרון בעיות חברתיות ועסקיות על-ידי שימוש בבינה מלאכותית ולמידת מכונה.

סער הקים יחד עם נטלי גיל באוסטרליה את סטודיו BestDesignersEver עם נסיון עשיר של למעלה מ-15 שנה באפיון ועיצוב ממשקי משתמש מורכבים לסטרטאפים וחברות גדולות. במהלך תפקידו כחבר הנהלה באגודת המעצבים הגרפיים יזם כנסים, הרצאות ותחרויות לקידום קהילת המעצבים בישראל.

הילה אורן

הילה אורן

מנהלת סטודיו daata

הילה מנהלת קריאייטיב ומייסדת שותפה בחברת daata — בית חם להמחשת נתונים קרים. סטודיו daata התהווה בסין, נולד בניו יורק וכיום ממקום בתל אביב.

הילה חיה ונושמת עיצוב סביב השעון, סביב העולם. בעלת למעלה מ-10 שנות נסיון בעיצוב תקשורת חזותית והמחשת נתונים. בעברה מרצה אורחת ב- NYU, טכניון, הלמ״ס ו-HIT ובין לקוחותיה נמנים Ralph Lauren, Bank of America, Cirque du Soliel, Kimberly Clark.

סדנאות נוספות בכנס

חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים ושאר הנוכחים באירוע יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס, תוכלו לפנות לברק דנין דרך דלפק הרישום של הכנס, או במייל [email protected] ותקבלו מענה מהיר.

חסות ראשיתMain Sponsor
חסות זהבGold Sponsor
חסות כסףSilver Sponsor
בשיתוף פעולה עםCollaborators

הרשמו לעדכונים

הרשמו כאן כדי לקבל מאיתנו עדכונים על האירועים הבאים שלנו ותכנים מעניינים שאנחנו מפרסמים מדי פעם.

נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה

לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לאחרים

loader עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים, משרות והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!
UXI Live

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז מתקיים כנס UXI Live אחד בשנה לפחות.