אנחנו עובדים קשה, מאפיינים, מעצבים, מנהלים דיונים, מתאמצים, פותרים בעיות – אבל מרגישים שכוח ההשפעה שלנו בחברה היה יכול להיות גבוה יותר, שהערך שהיינו עשויים להניב יכול היה להיות משמעותי לאין שיעור.
בסדנה תלמדו כיצד להתפתח ולהעצים את הערך וההשפעה שלכם בתוך הארגון, כיצד תוכלו להימנות על אותם אנשים שנוטים לשמוע את דעתם ולהתייעץ עימם גם בנושאים אסטרטגיים אשר בליבת המוצר.
תכירו ותתרגלו באופן מעשי מגוון של עקרונות וכלים, למשל: איך לנהל את ה- stakeholders, כיצד לסגל לעצמכם דפוס אישיותי מסוג T, כיצד ליצור impact באמצעות גישה אנליטית, איך לקדם ראייה עסקית, כיצד למנף ידע מקצועי לכדי השפעה, ועוד ועוד.
למה כדאי להשתתף?
האם אתם מרגישים שלעיתים מתייחסים אליכם כאל אנשי execution ("תאפיינו/תעצבו לנו 3 מסכים, הנה הדרישות") ומפספסים את יכולת ה leadership שלכם?
האם אתם מרגישים שכדי לפרוץ קדימה ולמעלה נחוץ לכם ידע הנוגע להתמודדות עם האספקטים המוצריים והעסקיים?
סט התובנות והכלים שתרכשו בסדנה יפתחו בפניכם צוהר בתקרת הזכוכית, יאפשרו לכם לתת יותר ערך לחברה, ובהתאמה יעצים את יכולת ההשפעה שלכם בתוכה.
- יורם רוזנר מגיע עם נסיון של יותר מעשרים שנה כמוביל תהליכי דיזיין עם צוותי מוצר.
- לינה חנין מביאה נסיון עשיר כמנהלת קבוצות מוצר, מנהלת מוצר ובשנים האחרונות גם ארכיטקטית UX.
יחד, הם יעבירו לכם את תפיסת העולם שלהם בכל הנוגע להשפעה על המוצר והארגון, ויעבירו לכם את הטיפים, הטריקים וה-hacks שגילו לאורך השנים כדי להצליח.
עבור מי הסדנה?
הסדנה מיועדת ל-UX Designers, Product Designers וגם מנהלות ומנהלים בתחום, שרוצים להעמיק את היכולות שלהם כ-Leaders בתחום הדיזיין, להגדיל את התרומה שלהם לארגון ומתוך כך גם את ההשפעה שלהם על המוצר והסביבה שלהם בעבודה.
מה תלמדו בסדנה?
- ראשית יופנם עיקרון העל: אתם לא יכולים להיות רק “product designers”, לא עוד. עליכם להיות גם analysts, stakeholder managers, facilitators, generalists ו- hi-tech pros מעולים. כן, כל אלה!
- איך לבצע Stakeholder Management: ניתוח מפת stakeholders, רדיוס ההשפעה, ניהול ה- impact, פרסונת stakeholder, העשרת stakeholders.
- כיצד להיות Analysts? אובייקטים וייצוגיהם, חשיבה מוטת אובייקטים, מסע בין אובייקטים, חשיפת מסע התכנון.
- כיצד להיות Generalists? יילמדו מאפייני אישיות מסוג I, T, ו- X, אכיפת זמן T, מבט ההליקופטר.
- כיצד להיות Facilitators? טרנספורמציה מאי-וודאות לוודאות אפשרית, פרואקטיביות, אינטואיציה vs מושכלות.
- כיצד להיות Hi-tech Professionals? מעגל הידע, שליטה בנתונים עסקיים, שפת ה-growth, השגת domain expertise, דבר איתי במספרים, התנהלות מקצועו-ארגונית, מטרות עסקיות vs פיצ’רים, השבחת ה- real time performance.
הסדנה תתקיים בכיתת לימוד, לפי תקנות משרד הבריאות