מהישרדות לצמיחה: היכן אתם נמצאים וכיצד לעשות את השינוי?

ד"ר לירז לסרי

האם חייך המקצועיים מתנהלים מתוך מוד הישרדותי או מתוך מוד של צמיחה ויצירתיות? ומה לגבי חייך האישיים? האם – ואם כן, כיצד – ניתן לזהות כל אחד משני המצבים, ואולי אף לבחור, ולעבור ביניהם באופן אקטיבי, מתוך שליטה ובחירה?

באמצעות תאוריות, שיטות, תרגילים וכלים ניתנת למשתתפים הזדמנות לקחת פסק זמן מן המרוץ והשגרה השוטפים, לחקור ולבחון בסקרנות ובעיניים רעננות את האתגרים, החסמים והדילמות העומדים בפניהם (עסקיים או אישיים, פנימיים או חיצוניים), לגלות מחדש את יכולתם לשאול את השאלות המדויקות להם ולמצוא כיווני חשיבה והתבוננות חדשים, באופן יצירתי ומתוך תחושת חופש פנימי.

לתוכנית יום כנס Design

ד"ר לירז לסרי

יועצת ומרצה

ד"ר לירז לסרי היא מומחית ליזמים מצליחים ומנהלים בכירים – וליצירת חיים מלאי השראה, יצירתיות ומשמעות.

היא מרצה בתכניות מנהלים באוניברסיטת תל אביב וב- NYU, ו- Public Speaker מבוקשת בישראל ובעולם; יועצת אישית למשקיעים, יזמים ומנהלים בכירים, ויושבת בבורדים של חברות; ובעלים משותפת של קהילה של כ-400 משקיעים, מנהלים ויזמים אירופאיים.

חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים ושאר הנוכחים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

חסות ראשיתMain Sponsor
חסות זהבGold Sponsor
חסות כסףSilver Sponsor
חסות ברונזהBronze Sponsor

הרשמו לעדכונים

הרשמו כדי לקבל מאיתנו עדכונים על אירועי חוויית משתמש ועוד

נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה

לעולם לא נעביר את פרטיכם לאחרים

loader עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!
UXI Live

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז 2010 מתקיים כנס UXI Live בכל שנה.

הגעת לאתר של כנס שכבר התקיים
מעניין אותך לראות את הכנס הבא, UXI Live 2024?