לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
Nathan Curtis

Nathan Curtis

Founder, EightShapes

Nathan co-founded EightShapes with Dan Brown in 2006. He's passionate about information architecture, UX design, front-end dev, and leads design systems consulting at EightShapes. He wrote Modular Web Design in 2009, blogs frequently on Medium.com today, and speaks regularly at events worldwide.

אודי רביד

אודי רביד

מנהל תחום חוויית משתמש, WalkMe

אודי נושם UX מאז שנת 2000. אחרי שהשלים ב-UCL בלונדון תואר שני ב-Human Computer Interaction , החל לייעץ בפרויקטים מגוונים – החל מממשקי WAP פרהיסטוריים, דרך ממשקי טלפוניה של ברוקרים ועד Web כמובן. משם המשיך לתפקידי UX ומוצר ב-eBay, ופיתח את אסטרטגיית החוויה של קניית בגדים.

בשנים האחרונות אודי מוביל את תחום ה-UX ב-WalkMe, שזכתה לאחרונה להערכת שווי של כמיליארד דולר. כחלק מתפקידו בחברה, אודי משמש כמנטור UX, כפי שעשה גם בחממות של גוגל ומיקרוספט. אודי גם מלמד קורס חוויית משתמש במכללה האקדמית של ת״א-יפו.

אוהד רייך

אוהד רייך

מנהל השיווק והדיגיטל, בנק יהב

לאחר מספר שנים בהן אוהד עבד בבנק ישראל ובחברות ייעוץ אסטרטגי בינלאומיות, הוא הצטרף לבנק יהב. בבנק הוא הקים, בין היתר, את תחום הדיגיטל כחלק מתהליך הסבת מערכות הליבה של הבנק. מתמודד על בסיס יומיומי עם צרכי הלקוחות לביצוע מגוון פעולות בנקאיות באופן פשוט נוח ומהיר ככל האפשר בערוצי הדיגיטל.

לאוהד תואר MBA מאוניברסיטת תל אביב ו-BA בכלכלה ובמנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

אורטל אברהם

אורטל אברהם

UX & Lead Designer, Rookout

ב-10 השנים האחרונות אורטל מתכננת ומעצבת ממשקים בסטארטאפים. בזמנה החופשי היא כותבת ומאיירת את בלוג הקומיקס “החיים המסריחים שלי”. כמה מחבריה הטובים ביותר הם מפתחים.

 

אנה בלום

אנה בלום

Head of Experience, Uniq UI & Realcommerce

במהלך 10 שנות הקריירה שלה בעולם של אפיון וניהול UX, אנה עבדה וניהלה צוותים בארגונים שונים, החל מחברות ייעוץ ועד לחברת מוצר בינלאומית. כבעלת תואר בהנדסת מערכות מידע ונסיון כמפתחת UI, אנה חיה ונושמת את החיבור בין האנשים לטכנולוגיה.

חן שקדי

חן שקדי

Design Manager and Design Thinking Leader, Cloud Security, IBM

חן שקדי עושה UX, מנהל ומקים צוותים כבר 18 שנה. הוא הקים את מרכז ההתמחות חווית משתמש במטריקס, ניהל את גוף העיצוב של האגף לרפואה מקוונת בשירותי בריאות כללית וב-5 השנים האחרונות מנהל עיצוב ומוביל את תחום ה-Design Thinking ב-IBM ישראל. חן הוביל עשרות סדנאות Design Thinking בארץ ובעולם.

יוני לרנר

יוני לרנר

מנהל חוויית משתמש ומוצר, יד2

עוסק בחווית משתמש מזה 10 שנים ומאפיין עוד מהימים העליזים שבהם תכננו רק לרזולוציה של 1024. בשנתיים האחרונות מוביל את תחום ה-UX ביד2 ובמקביל מרצה בחוג למדעי המידע בבר-אילן.

ליוני תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים ותואר שני במדעי המידע.

יעל קרן

יעל קרן

Head of UX, Clicktale

יעל מנהלת את קבוצת ה- UX בחברת Clicktale ומנטורית ב- Launchpad Google שם היא מלווה ומייעצת לחברות סטארט אפ בתחומים של מחקר משתמשים ו- User Center Design Process.

בעבר הובילה יעל אפיון ממשקים ב- IBM ו-HP, שם רכשה ניסיון רב בהתמודדות עם אתגרי אפיון ומציאת פתרונות חדשניים, תהליכי סיעור מוחות ושיפור תהליכי עבודה. כיום, בנוסף לתפקידה ב-Clicktale, יעל מעבירה סדנאות Design Sprints ומרצה בנושאי UX ותהלכי עבודה אפקטיביים, בארץ ובעולם.

יעל אמא לשני ילדים מקסימים, אוהבת לטייל, ללמוד דברים חדשים ולשתף מנסיונה.

יפעת יעקבי

יפעת יעקבי

ארכיטקטית חוויית משתמש, Contguard

יפעת יעקבי היא ארכיטקטית וחוקרת חווית משתמש עם 14 שנות ניסיון באפיון מערכות מורכבות. יפעת מתמקדת בהפיכת מוצרים מורכבים ליעילים וקלים יותר לשימוש, מתוך הבנה עסקית מעמיקה ובמטרה להגדיל את ה-ROI של מאמצי השיפור של חווית המשתמש. עבודתה כוללת: ביצוע מחקר משתמשים ואיסוף דרישות מצוות המוצר, כתיבת סיפורי משתמשים וניתוח מטלות, ארכיטקטורת UX למוצר, יצירת פרוטוטייפיים, ביצוע בדיקות שימושיות ועבודה עם צוותי פיתוח ומעצבים.

יפעת חזרה ב- 2018 לישראל לאחר שש שנים שבהם חייתה בקנדה ובארה"ב. היא עבדה בעברה עם ארגונים ענקיים כמו: SAP, At&t, RBC Bank מיקרוסופט וכן עם סטאראט-אפים וחברות מוצר קטנות.

יפעת בעלת B.A. במדעי ההתנהגות ו- M.A. בפסיכולוגיה קוגניטיבית (בדגש על הנדסת אנוש) מאוניברסיטת בן-גוריון.

 

לימור שוב-עמי

לימור שוב-עמי

ארט דיירקטורית ובעלים, סטודיו לימור שוב-עמי

לימור מעצבת בשיתוף פעולה עם יזמים וחברות סטארט-אפ החל משנת 2005.

ב-3 השנים האחרונות בעלת סטודיו שמשתף פעולה בעיקר עם סטארטאפים קטנים ועוזר להם להביא לאור העולם את ה-MVP שלהם, החל משלבי פיתוח הרעיון ועד אחרון הפרטים הקטנים של ה-UI. היא נהנית ללוות את חלקם שוב כשהם גדלים וחוזרים.

לפני כן לימור היתה מעצבת/ארט-דיירקטורית בכמה חברות, ביניהן Billguard, לוליין (לשעבר) ו-imesh (שהיום נקראים Viber).

לימור למדה אנימציה בבצלאל ובעצם התכוונה לעבוד בדיסני כשהיתה בת 20, פסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה והנחיית קבוצות באוניברסיטת תל אביב. היא מתעניינת באותן נקודות מסתוריות שבהן עולם הפסיכולוגיה ועולם העיצוב נפגשים.

מיכל אקוס

מיכל אקוס

מנהלת יחידת פורטל ותקשורת פנים ארגונית, בנק הפועלים

בתור מי שגדלה בבנק הפועלים, מיכל יודעת שהתחרות הכי גדולה בארגונים שרוצים להוביל היא על הזמן והקשב של העובדים. בתפקידה כמנהלת הפורטל ותקשורת הפנים הובילה שינוי משמעותי המשפיעה על חווית העובד במערכת הליבה לניהול ידע וביצועים של הארגון. בהרצאתה תרחיב מיכל על אחד המרכיבים הכי משפיעים על עבודת הבנקאי – החיפוש.

למיכל יש תואר ראשון בניהול ומדעי הרוח, היא ניהלה את מערך ההכשרה של הבנקאים בקמפוס פועלים, כשהיא לא עובדת היא משמשת כמנטורית בעמותת עטלף, דוגלת בגישה – Multidisciplinary ולכן לומדת קורסים מגוונים. בנוסף שומרת על כושר בריצה של 10 קילומטר לקראת תחרויות בארץ ובחו"ל.

מיקי מכלביץ'

מיקי מכלביץ'

מנהל מוצר, Microsoft

אחרי שבילה כמה שנים טובות ביחידת מודיעין כמעט סודית (שששש), וניהל שם מוצר טכנולוגי סופר-מצליח, מיקי הבין שניהול מוצר זאת אהבה. מאז מיקי הספיק לטוס לטיול גדול (נו מה) לחזור רק בשביל להצטרף לאקסלרטור ולנסות להקים סטארטאפ בתחום של התראות. כשהסטארטאפ כשל ניסה את מזלו בתוכנית המצטיינים של הטכניון, אבל על אף התנאים החמים הבין שהוא מתגעגע להיות מנהל מוצר.

היום מיקי מנהל מוצר במיקרוסופט, וממשיך לקחת קורסים אקלקטיים במדעי המחשב ומתמטיקה.

מעיין כהן אלפסי

מעיין כהן אלפסי

Senior Interaction Designer, Magic Leap

מעיין היא מעצבת, מייקרית ואשת חווית משתמש. היא גרה 11 שנים בקנדה, בה עבדה בחברות מובילות בתחום התוכן והמדיה הדיגיטלית ופיתחה חוויות אינטראקטיביות זוכות פרסים. יש לה תואר ראשון במדיה דיגיטלית  ותואר שני בעיצוב HCI בהתמקדות על טכנולוגיה לבישה ומחשוב.

מאז שחזרה לישראל ב2014, הספיקה להקים סטארט אפ מבוסס טכנולוגית מיקוד מבט לילדים עם צרכים מיוחדים ולעבוד במעבדת חדשנות בתחום IoT. ב-3 השנים האחרונות היא מעצבת בכירה במגיק ליפ ישראל, יוצרת חוויות ששמשלבות את העולם הפיסי והדיגיטלי ונהנית מהיצירתיות והחקר בעולם החדש והמרתק של מציאות משולבת.

מעין דגן

מעין דגן

מעצבת מוצר, monday.com

לאחר 7 שנים בהן עבדה כארט דיירקטור בתחום הפרסום, ובמהלכן הובילה קמפיינים שיווקיים לחברות מתחומים שונים בארץ ובחו״ל, הצטרפה מעין ל- monday.com כמעצבת UX/UI.

בשנה האחרונה מעין מובילה את העיצוב בצוות ה- Growth. השנה האחרונה הפכה אותה לרומנטיקנית של עיצוב ודאטה ולימדה אותה שהמהות של עיצוב זה ללמוד אנשים.

נועה דנון

נועה דנון

Head of Product, Behalf

נועה מנהלת את מחלקת המוצר בחברת Behalf, לאחר שהוסיפה לכובע ה-UX שלה גם את כובע ה-Product. בעברה עבדה כמנהלת צוות UX ו Inbound Product בחברת HPE, וכמאפיינת UX ומנהלת פרויקטים בחברת UI – Human Factors. לנועה תארים אקדמיים בפיזיקה ובקוגניציה ותואר MBA, והיא נהנית במיוחד מחיבור של כל הנקודות.

ניצן אביטוב

ניצן אביטוב

מנכ"ל ובעלים, UXPERT

ניצן הוא בעל ניסיון של מעל ל-25 שנה במגוון תפקידי עיצוב, פיתוח, ניהול מוצר ואפיון חוויית משתמש. לפני שהקים את UXPERT, מילא מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות היי-טק וסטרטאפים.

חברת UXPERT עוסקת בשיפור העולם על ידי יצירת מוצרים דיגיטליים מעולים. החברה מבצעת אפיון, עיצוב ופיתוח חוויית משתמש עבור לקוחות מובילים בארץ ובעולם.

עומר פרנק

עומר פרנק

מעצב מוצר, UX ו-UI בכיר

עומר פרנק הוא מעצב מוצר, UX ו-UI מנוסה. הוא משתמש בידע ובתשוקה שיש לו לעיצוב כדי ליצור ממשקים שהם כיפיים, נגישים ואינטואיטביים, ממשקי שייתנו השראה ויהפכו לחבר הכי טוב של המשתמש.

החזון והמוטו שלו הוא ש"משתמשים נמצאים בכל מקום": זה הטבח במסעדה או פועל בניין, באותו מידה שזה אנליסט או מוסיקאי, ולכן הוא מאמין ביצירת ממשקים שעוזרים להם להשיג את מה שהם רוצים בקלות, תוך הבנה של הפעילויות היום-יומיות שלהם והשתלבות מהירה בהן.

לעומר יש נסיון עשיר בעבודה עם סטארטאפים וחברות הייטק, ועיצב עבור לקוחות כמו Optitex, Waves Audio, Infected Mushroom, Polyverse Music ועד רבים אחרים. המוצרים הדיגיטליים שהוא עיצב, במיוחד בעולם הסאונד, מקבלים באופן עקבי ביקורות מצוינות ממגזינים חשובים כמו Ask Audio, Sound on Sound, Music Radar ועוד.

פזית אזובל בר

פזית אזובל בר

ראש קבוצת XDC, מחלקת חוויית המשתמש, AMDOCS

בוגרת קורסי תכנות וניתוח מערכות בממר"ם והחוג למינהל עסקים במכללת רופין, בעלת ניסיון עשיר בניהול טכנולוגיה ופיתוח מוצרים. בעקבות רילוקיישן ועבודה צמודה מול לקוחות באנגליה, גילתה פזית את הצורך ביצירת פתרונות מוכווני משתמש והקימה לפני 10 שנים את מחלקת חוויית המשתמש באמדוקס XDC – Experience Design Center.

כיום, מחלקת XDC מתמחה בתכנון ועיצוב אסטרטגי לפלטפורמות דיגיטליות מגוונות כגון אפליקציות מתקדמות, מערכות מורכבות ו-eCommerce הממוקדות בתעשיית התקשורת. הצוות מורכב מכ-90 מומחים בתחומי מחקר המשתמש, עיצוב UX & UI וניהול פרויקטים הממוקמים ברחבי העולם. ב-10 השנים האחרונות, XDC יוצרת חוויות דיגיטליות חדשניות למאות מוצרים על ידי הטמעת מתודולוגיות 'Design Thinking' ו-'User Centered Design' כחלק מתהליכי העיצוב והפיתוח.

רן לירון

רן לירון

Head of UX, CyberArk

רן מנהל את קבוצת ה-UX בחברת CyberArk, מנהל אקדמי ומרצה בכיר במסלול ה-UX ביחידה ללימודי המשך בטכניון ומנטור ב-Google Launchpad.

רן עוסק באפיון וחווית משתמש למעלה מ-20 שנים, במגוון תפקידים בתעשייה. הוא הוביל פרויקטי UX מול הגופים הגדולים במשק (חברות היי-טק, הבנקים הגדולים, משרדי ממשלה, צה"ל ועוד), כמו גם סטרטאפים בראשית דרכם. הוא מתמחה בחיבור שבין טכנולוגיה, צרכים עסקיים וצרכי המשתמשים.

שגית סיגל

שגית סיגל

UX Manager, Attenti Group

שגית, כיום מנהלת תחום ה-UX בחברת Attenti Group, יואקסרית ותיקה אבל אופטימית, נמצאת בתחום ה-UX/UI מעל 18 שנה. בעבר עבדה כעצמאית וגם כמנהלת צוות UX בינלאומי בחברת Thomson Reuters. עבדה בשיתוף פעולה עם צוותי UX בארה"ב, לונדון ושווייץ ביצירת מוצרים בתחומי Machine Learning, Big Data, NLP ועוד.

שגית מאושרת מהעובדה שלמרות שלא הלכה ללמוד רפואה כמו שאבא שלה רצה היא עדיין זוכה לעזור לאנשים ולהקל עליהם את החיים.

שני ברוסילובסקי

שני ברוסילובסקי

Product Designer, Mobile ODT

שני מתרגשת מנקודת המפגש של עיצוב, טכנולוגיה, ושינוי חברתי, ומאמינה שיש לנו את הכוח (והאחריות) כמעצבים להוביל תהליכים ולפתור בעיות גלובליות.

שני היא Product Designer בחברת Mobile ODT, סטארטאפ שמפתח מכשור רפואי נייד, זול וחכם לגילוי של סרטן צוואר הרחם במדינות מתפתחות. בעבר עבדה כ-UX & Service Designer בחברת Desginit.

שני תנחה את מסלול Designer בכנס.

תום אבן

תום אבן

Product Designer, SimilarWeb

לפני 7 שנים נסע תום להשתלמות בדנמרק סביב הNudge concept והתאהב ממבט ראשון. בקור הנורדי ניסה לפצח איך לגרום לעובדי עיריית קולדינג לזוז יותר במהלך יום העבודה. אז הבין באמת את ההשפעה של עיצוב על התנהגות אנושית, ואת הכח שיש בידי המעצב. מאז הוא הפך לחסיד גדול של שינוי התנהגות לטובה בעזרת עיצוב.

תום בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, לאחר שנים של עבודה עם סטארטאפים בתחילת דרכם הצטרף לצוות המוצר בSimilarWeb. במקביל הוא מלמד קורס חוויית משתמש במסלול לעיצוב ב6B ובמכון הטכנולוגי חולון HIT

תמר יחזקאל

תמר יחזקאל

Senior UX Designer, Autodesk

תמר היא מעצבת UX בכירה ואחראית מחקר משתמשים, בחברת אוטודסק. עם ניסיון של 9 שנים בעיצוב UX/UI למוצרי מובייל וווב. היום, עוסקת בעיצוב אינטגרציות במוצר BIM 360, מקדמת תהליך Lean UX Research ושילוב Design Thinking ככלי בצוותי המוצר.
בוגרת המכון הטכנולוגי בחולון ותואר שני M.des במסלול ״ניהול עיצוב וחדשנות״ בבצלאל.

נהנית מכל שילוב של עיצוב, טכנולוגיה, כלי חדשנות וחשיבה עיצובית, השמים אנשים במרכז. מאמינה שבדרך לייצר מוצר עם השפעה, תפקיד המעצבים בצוות הוא להשמיע ולקדם את קול המשתמשים בשולחן.

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor