לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

איך מזיזים למשתמשים את הגבינה וגם שורדים כדי לספר

יום ב' | מסלול Manager
ניצן אביטוב

האפיון והעיצוב מחדש של המערכות התפעוליות בסניפי דומינוס (קופה, מסכים למכיני פיצות ועוד) התחיל בבקשה פשוטה: הלקוח ביקש לקצר את עקומת הלמידה לעובדים חדשים, מצד אחד, ולהגיע ליעילות מקסימלית בתפעול השוטף, מצד שני. והאתגר הגדול מכולם – לדאוג להטמעה חלקה של המערכות החדשות אצל המשתמשים הוותיקים שלא תמיד שמחים ש"מזיזים להם את הגבינה".

בהרצאה ניצן ישתף מהניסיון של הצוות ב-UXPERT בעבודה על הפרויקט המורכב הזה, וידבר על העקרונות שהנחו אותם, המהלכים הייחודיים שבוצעו בתהליך העבודה, ועל השיפור הדרמטי שהתחולל בדומינוס בעקבות הפרויקט.

מומלץ להגיע להרצאה שבעים ;-)

ניצן אביטוב

ניצן אביטוב

מנכ"ל ובעלים, UXPERT

ניצן הוא בעל ניסיון של מעל ל-25 שנה במגוון תפקידי עיצוב, פיתוח, ניהול מוצר ואפיון חוויית משתמש. לפני שהקים את UXPERT, מילא מספר תפקידי ניהול בכירים בחברות היי-טק וסטרטאפים.

חברת UXPERT עוסקת בשיפור העולם על ידי יצירת מוצרים דיגיטליים מעולים. החברה מבצעת אפיון, עיצוב ופיתוח חוויית משתמש עבור לקוחות מובילים בארץ ובעולם.

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor