המוח שלנו עצלן, הוא אוהב להשאר במוכר ובנוח. לכן, כאשר אנחנו רוצים להנגיש מוצר חדש לעולם, לעיתים אנחנו צריכים לייצר שינוי התנהגות.
בהרצאתו ישתף דוד איך אפשר בכלל לייצר שינוי התנהגות אצל אנשים וכיצד ניתן להשפיע על הרגלים מבוססים. דוד יציג את הכוח האדיר, שטמון בפרטים ״קטנים״ שיש במוצר, כאשר מתרכזים בחוויות ובהתנהגות משתמשים. ההשפעה, שנוצרת מהשינויים האלה מתבטאת בהגדלת המשתמשים, ההכנסות, ושווי החברה.
דוד יציג כיצד הוא והצוות ב-Melio זיהו את השינויים הקטנים הללו ובאמצעותם הצליחו לשנות את תחום התשלומים בעולם ה-B2B. בתוך תקופה קצרה של 3 שנים החברה הפכה לזו שגדלה הכי מהר בתחומה והגיעה לשווי של 4 מיליארד דולר, עם גידול ברווחים ובמשתמשים.