אם גם אתם מתמודדים עם השלב החמקמק והמלחיץ הזה, שבין המחקר והתובנות שהוא מביא איתו ועד לקבלת ההחלטות העיצוביות, אז זו בדיוק ההרצאה בשבילכם.
בהרצאה ניצן ידבר על איך (קודם כל נרגעים, ואז…) מתרגמים את התובנות לעיצוב מדויק ואיך בודקים את ההחלטות שלנו.
העקרונות יודגמו באמצעות case study מהשטח: תהליך המחקר, האפיון והעיצוב עבור האפליקציה החדשה של רכבת ישראל, אשר זכתה בשלושה פרסים (שניים מהם בינלאומיים). ניצן יפרט על השפעת התובנות מהמחקר על החלטות עיצוביות, ובסופו של דבר על האימפקט העסקי והתוצאות בשטח.