כבר ממשיכים, עוד רגע...

רגש בתכנון מוצר: כלים לדיזיין מתוך הבנה מעמיקה של רגש אנושי

  • 07.03.2022
  • 09:00-16:30
  • כפר המכביה, רמת גן
הכרטיסים אזלו הירשמו לרשימת ההמתנה
רגש בתכנון מוצר: כלים לדיזיין מתוך הבנה מעמיקה של רגש אנושירגש בתכנון מוצר: כלים לדיזיין מתוך הבנה מעמיקה של רגש אנושירגש בתכנון מוצר: כלים לדיזיין מתוך הבנה מעמיקה של רגש אנושי

כולנו רוצות ורוצים לבנות ממשקי משתמש, נוחים קלים לשימוש, כאלו שיוצרים חוויה נהדרת בקרב המשתמשים והמשתמשות. כן, זה נכון, אבל, מהי אותה חוויה? כיצד רגשות משחקים תפקיד בחוויה הכוללת? כיצד ניתן להבין מה הם הרגשות הצפויים, כמו גם המתעוררים בפועל בעת שימוש במוצרים?

סדנה זו תעסוק בלב ליבה של החוויה – הרגש האנושי. שהרי, כולנו רוצות ורוצים ליצור חווית שימוש נ-ה-ד-ר-ת למשתמש.ת. רגש הוא אחד הרכיבים המרכזיים בהנעה לפעולה, גיבוש עמדות, התרשמות סובייקטיבית מהמוצר, ועוד. לכן, סדנא זו תקנה למשתתפות ולמשתתפים בה את היכולת לתכנן ממשקי משתמש, אשר יצרו ויעוררו את הרגשות הנכונים – על פי רוב חיוביים – וימנעו יצירת רגשות שליליים בקרב המשתמשים. כל זאת, כמובן, באופן הגון ומוסרי.

במסגרת הסדנה נכסה נושאים רבים, כולם סביב מקום הרגשות בתכנון הממשק האנושי וביניהם:

  • מה הם רגשות והיכרות עם מספר מודלים בסיסיים של רגשות
  • כיצד רגשות משפיעים על קבלת ההחלטות האנושיות
  • על ההבדלים שבין רגשות שליליים וחיוביים בתכנון ממשקי משתמש
  • כיצד להימנע מיצירת רגשות שליליים
  • כיצד לנתח ולהשפיע על הרגש המשתנה, לאורך שלבי האינטראקציה השונים
  • כיצד לבצע בדיקות משתמשים, המתרכזות ברגשות
  • כיצד להשתמש ברגשות במטרה לשפר תהליכי Onboarding

הסדנה תעניק למשתתפות.ים בה כלים מעשיים, כמו גם הבנה מעמיקה בדרך בה רגשות צריכים להילקח בחשבון בעת תכנון ממשקי משתמש. לפיכך, יוקנו ויתורגלו מספר כלים בסיסיים, אשר יאפשרו למשתתפי הסדנא ליישם את הידע הנלמד בה בהצלחה בעולם העבודה.

הסדנא הורצה בהצלחה בסינגפור, ברזיל, תאילנד, ישראל ובמספר מדינות באירופה. כעת, מוצעת הגרסה השנייה והמתקדמת יותר למשתתפים בארץ.

הכרטיסים אזלו הירשמו לרשימת ההמתנה
ד

ד"ר יעקב גרינשפן

מומחה UX עצמאי

יעקב גרינשפן עוסק בתחום אפיון ממשקי משתמש למעלה מ 20 שנה. לאחר סיום לימודי הדוקטורט שלו בתחום בטכניון, הקים יעקב ביחד עם גיל הופרט גרף את חברת UI. עשור מאוחר יותר, כאשר החברה צמחה אל למעל 50 עובדים, הוא פנה לדרך חדשה.

בעשור האחרון מלווה ומפתח יעקב אסטרטגית UX ללקוחות שונים, מאפיין קונספטים לממשקי משתמש לחברות שונות ומלווה ומכשיר אנשי UX בחברות, עימם הוא עובד. בנוסף מלמד יעקב מספר קורסים בתחום ה-UX ב-IDC, הן לתואר ראשון והן לתואר שני. בנוסף, מלווה יעקב סטארטאפים ברחבי העולם, מעביר הרצאות וסדנאות בארץ, בדרום-מזרח אסיה ואמריקה הלטינית.

סדנאות נוספות בכנס

חסות ראשית Main Sponsor
חסות זהב Gold Sponsor
חסות כסף Silver Sponsor
בשיתוף פעולה עם Collaborators

הרשמו לעדכונים

הרשמו כאן כדי לקבל מאיתנו עדכונים על האירועים הבאים שלנו ותכנים מעניינים שאנחנו מפרסמים מדי פעם.
לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לאחרים
נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה
עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים, משרות והפתעות אחרות.
שיהיה לך יום נפלא!

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז מתקיים כנס UXI Live אחד בשנה לפחות.