כבר ממשיכים, עוד רגע...

לפעמים כדי להגיע לתוצאות הכי טובות, צריך לעשות שינוי בסביבה, לצאת מהמסגרת הרגילה ולחוות משהו אחר: להיחשף לרעיונות חדשים, אנשים אחרים, מקומות שונים. כשאתם משתתפים בכנס, בין אם הוא און-ליין או בעולם הפיזי, זה בדיוק מה שאתם עושים. אתם נותנים לעצמכם הזדמנות לצאת מהיום-יום השגרתי וללמוד דברים חדשים.

השתתפות ב-UXI Live 2022 תאפשר לכם לשבור את השגרה ולהיחשף לרעיונות ואנשים חדשים.

"המפגש היה החלק החשוב ביותר בעיני – ההזדמנות לחשוף את הצוות לעוד תכנים ולעוד אנשים בתחום. עבור צוות שעובד ב-remote גם בימים כתיקונם, יש חשיבות רבה לארוע שבו נפגשת הקהילה."

יקיר יניב, מנהל-שותף, סטודיו ED&U
השתתף ב-UXI Live 2021

למה לבחור דווקא באירוע הזה?

ללמוד מאנשי ונשות מקצוע מנוסים

מעל לכל, מדובר בכנס מקצועי, עם תכנים מקצועיים בלבד. המשמעות היא שאתם מקבלים כנס ברמה בינלאומית, מעשיר, מעורר השראה שהמרצים בו יעשו מאמץ גדול כדי ללמד אתכם, ולא כדי למכור לכם משהו.

אנחנו מכוונים את המרצים לתת כמה שיותר ערך מעשי, יישומי, בכל הרצאה – כלים שהמשתתפים יוכלו לקחת חזרה לעבודה היום-יומית. אנחנו מקפידים על זה גם בבחירת ההרצאות וגם בתהליך ההכנה. המטרה שלנו היא שתצאו עם ידע פרקטי שישמש אתכם כבר ביום שאחרי הכנס.

אנחנו משקיעים מאמץ משמעותי בכל המרצים בכנס, כדי לוודא שאתם מקבלים תכנים מעולים ומצגות מהוקצעות. רוב המרצים מגיעים מ"השטח” וכדי להביא אותם לרמת הרצאה גבוהה ולתוכן ממוקד, אנחנו עושים איתם עבודת הכנה משמעותית. יש לנו צוות מקצועי ומיומן באימון מרצים. 

"היו הרצאות מעניינות שנתנו ערך אמיתי לעבודה היום יומית דרך דוגמאות."

ליאור, Art Director, Yad2
השתתף ב-UXI Live 2021

ללמוד מעמיתים למקצוע

רוב המשתתפים באירוע יהיו כאלה שנמצאים בתחום ה-Design או בניהול Designers כבר כמה וכמה שנים. הם כבר יודעים את הבסיס וגם הרבה מעבר לכך – הם רוצים לשפר את היכולות שלהם מעבר לזה ובאים לכנס בדיוק בשביל זה.

אנחנו מבינים שהרצאות, גם אם הן מגיעות מאנשי מקצוע מאוד מנוסים כפי שאנחנו מביאים, לא יכולות לתת מענה מלא לכל השאלות שיש למשתתפים, ולסיטואציה הייחודית שהם מגיעים ממנה. זו הסיבה שמבנה הכנס מתוכנן כך שהמשתתפים יוכלו לפגוש אחד את השני כמה שיותר וללמוד אחד מהשני, מהנסיון הספציפי שיש למשתתפים.

"ארגון מדהים! בין קורונה, טילים, חגים ושאר ההפתעות היה קשה להאמין שסוף סוף זה קורה. שמחה מאוד שיצא לי לקחת חלק ולפגוש כל כך הרבה פרצופים מוכרים מהתעשייה."

רותם בינהיים, UX & Research consultant
השתתפה ב-UXI Live 2021

אבל מה אם הבוסית אומרת ש…

"הכנס יקר לנו מדי כרגע"

תחשבו על זה בתור השקעה: בידע, ביכולות, ברשת קשרים (ולא כהוצאה). זו לא רק השקעה בך, אלא השקעה בכל הצוות שעוסק בתכנון ויצירת המוצר, בגלל שתחלקו את התוכן והתובנות מהאירוע עם כולם. להיות מעודכנים בידע ובשיטות העבודה אומר גם להיות צעד לפני המתחרים שלכם ולהיות במקום שמוביל את השוק, במקום להשאר מאחור.

"הארגון מושלם עד לפרטים הקטנים, בחירת המרצים ובכללי האווירה והפאן לראות את התחום שלנו כל כך פורח, שימשתם גם מבלי לרצות כפסיכולוגים, לראות את הבעיות והקשיים שאנו נתקלים איתם ביום יום על במה בכנס, מפיח בנו חיים להמשך הדרך."

אבירם לגריסי, UI/UX Designer, Paradox Security Systems
השתתף ב-UXI Live 2020

"איך את יודעת שהכנס בכלל שווה את ההשקעה?"

אנחנו מארגנים כנסים לתחום ה-Design בישראל משנת 2010 וזה הכנס ה-17 שאנחנו מארגנים. יש לנו קהל קבוע שחוזר שוב ושוב לאירועים שלנו כי הוא מעריך את המחויבות שלנו לאיכות גבוהה, גם בתכנים המעניינים, גם בקהל המעניין וגם בהפקה המדויקת.

"ברמת התוכן, מרבית ההרצאות היו רלוונטיות ומעניינות, ראו שעבדו על המרצים ורובם היו ממש טובים. גם ברמת הארגון המנהלתית של הכנס היה מצוין, החל מהקבלה, דרך הכיבוד והארוחות והדיוק בזמנים 🙃"

אנונימית
השתתפה ב-UXI Live 2021

כך זה נראה בכנס האחרון

כך נראה כנס UXI Live 2021, בדיוק בהפוגה מהקורונה ורגע אחרי מבצע "שומר החומות".

צריכים עוד דרכים לשכנע את הבוס?

בהצלחה!

וכשאתם מוכנים ומוכנות להצטרף לכנס…

חסות ראשית Main Sponsor
חסות זהב Gold Sponsor
חסות כסף Silver Sponsor
בשיתוף פעולה עם Collaborators

הרשמו לעדכונים

הרשמו כאן כדי לקבל מאיתנו עדכונים על האירועים הבאים שלנו ותכנים מעניינים שאנחנו מפרסמים מדי פעם.
לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לאחרים
נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה
עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים, משרות והפתעות אחרות.
שיהיה לך יום נפלא!

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז מתקיים כנס UXI Live אחד בשנה לפחות.

הגעת לאתר של כנס שכבר התקיים
מעניין אותך לראות את הכנס הבא, UXI Live 2024?