איך חוקרים, מעלים תאוריות, ומשפרים את חווית המשתמש בפחות משבועיים?
תפקיד צוות Growth הוא לחקור ולבדוק תאוריות על מנת להעלות את השימוש במוצר. תפקיד מעצב Growth הוא לפצח וליישם את אותן תאוריות בצורה המהירה והמדוייקת ביותר ובכך לשנות את המוצר מקצה לקצה. תפקיד זה מאוד דינמי והמהות שלו היא למידה תמידית והבנה מעמיקה של אסטרטגית המוצר והעסק.
בהרצאה זו תשתף מעיין מנסיונה האישי והמקצועי בתוך אותו צוות דינמי המהווה מגדלור עבור כל החברה, ותחלוק כלים שאספה לעיצוב אופטימלי ל- Growth של המוצר והעסק. לדוגמה, איך לעבוד ב-minimum valuable test (או MVT) כדי ללמוד כמה שיותר מהר, איך לשחרר ולהתגבר על פרפקציוניזם, איך לעצב בצורה אמפתית, ואיך להתמודד עם חשיפה לביקורת תמידית, להכיל כשלונות ולצמוח מהם להצלחות חדשות.