לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

לאפיין ולעצב כדי לגדול

יום ב' | מסלול Manager
מעין דגן

איך חוקרים, מעלים תאוריות, ומשפרים את חווית המשתמש בפחות משבועיים?

תפקיד צוות Growth הוא לחקור ולבדוק תאוריות על מנת להעלות את השימוש במוצר. תפקיד מעצב Growth הוא לפצח וליישם את אותן תאוריות בצורה המהירה והמדוייקת ביותר ובכך לשנות את המוצר מקצה לקצה. תפקיד זה מאוד דינמי והמהות שלו היא למידה תמידית והבנה מעמיקה של אסטרטגית המוצר והעסק.

בהרצאה זו תשתף מעיין מנסיונה האישי והמקצועי בתוך אותו צוות דינמי המהווה מגדלור עבור כל החברה, ותחלוק כלים שאספה לעיצוב אופטימלי ל- Growth של המוצר והעסק. לדוגמה, איך לעבוד ב-minimum valuable test (או MVT) כדי ללמוד כמה שיותר מהר, איך לשחרר ולהתגבר על פרפקציוניזם, איך לעצב בצורה אמפתית, ואיך להתמודד עם חשיפה לביקורת תמידית, להכיל כשלונות ולצמוח מהם להצלחות חדשות.

מעין דגן

מעין דגן

מעצבת מוצר, monday.com

לאחר 7 שנים בהן עבדה כארט דיירקטור בתחום הפרסום, ובמהלכן הובילה קמפיינים שיווקיים לחברות מתחומים שונים בארץ ובחו״ל, הצטרפה מעין ל- monday.com כמעצבת UX/UI.

בשנה האחרונה מעין מובילה את העיצוב בצוות ה- Growth. השנה האחרונה הפכה אותה לרומנטיקנית של עיצוב ודאטה ולימדה אותה שהמהות של עיצוב זה ללמוד אנשים.

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor