כבר ממשיכים, עוד רגע...

מיכל קאופמן

מיכל קאופמן

מיכל קאופמן

מרכזת חווית הלקוח (CX), הילמ״ה

מיכל מרכזת חווית הלקוח (CX) בחברת הילמ״ה (הייטק למען החברה), מקדמת תהליכי מחקר ואיסוף צרכים למציאת פתרונות מוצריים מותאמים לצרכי המשתמשים, מובילה את תהליכי ההטמעה והדרכה למוצרי החברה ומכשירה את צוותי ה-UX/UI ו-ה-CS. גם כשניהלה מוצרים, דאגה לכך שדפי הפרסונות יהיו פזורים בכל פינה במשרד.

מיכל היא בוגרת המסלול לעיצוב מדיה בספיר ולומדת פסיכולוגיה.

Would you like to retire lettuce on us? 😉

רוצה לפרוש עלינו חסות?

חסות זהב Gold Sponsor
חסות כסף Silver Sponsor
בשיתוף פעולה עם Collaborators

רוצה להישאר בלופ?

שווה להירשם ולקבל מאיתנו מדי פעם עדכונים ותכנים מעניינים לאללה.
נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה
בחיים לא נעביר את הפרטים שלך לאף אחד. בחיים לא.
עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים, אירועים והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!

מאז 2010 ועד היום ברק דנין (AKA דנין טכנולוגיות) יזם עשרות כנסים מבוססי תוכן, אירח מאות הרצאות מקצועיות לקהל מנוסה ונתן במה למרצים המובילים בתחומם. UXI Live הוא הכנס הראשון והוותיק ביותר שלנו, ואליו נוספו COM.PLEX לדיזיין של מערכות מורכבות ו-PM Live לניהול מוצר.

🎗 הלוואי שיחזרו בקרוב ובשלום