כבר ממשיכים, עוד רגע...

פוש איט: התראות והשפעתן על בריאותם הדיגיטלית של משתמשים

צוות מחקר ב-Google בחן את השפעת התראות על רווחת משתמשים. המחקר התמקד בשלושה מוצרים ספציפיים: Google Photos, Google Search, ו-Google Maps. מטרת המחקר היתה חיפוש שיטות מדידה אוניברסליות להשפעת התראות על כלל המשתמשים ופיתוח כלים לשיפור הרווחה הדיגיטלית שלהם, במטרה לייצר חוויית התראות מיטבית. המחקר חשף את השפעתן של התראות על הדרך בה אנו מקבלים מידע, מתקשרים ומבצעים פעולות וגם את המחיר שאנחנו כמשתמשים משלמים – הן באופן מודע והן באופן לא מודע – כתוצאה מהן.

בהרצאתה תציג דניאל כמה מהממצאים המרכזיים של המחקר ואת היתרונות והאתגרים שפגשה בעבודה על המחקר בצוות רב-תחומי, בארגון גדול (מאוד). כמו כן היא תציג את הגישה שלה בנושא ההתראות כחלק אינטגרלי מחוויית המשתמש בכל אפליקציה, בהשפעות הפסיכולוגיות והחברתיות של התראות על בריאותנו הנפשית והרגשית ובאחריות שלנו כמעצבי ומעצבות חוויית משתמש.

דניאל וייצנר

דניאל וייצנר

חוקרת חוויית משתמש, Google

חוקרת חווית משתמש ב-Google, שועלת תאגידים ותיקה עם ניסיון רב במחקר ועבודה במוצרים גדולים, דאטה אין סופית ומיליוני משתמשים. דניאל מאוהבת במחקר ועוד לא מצאה נושא לא מעניין שאינו ניתן לניתוח, פיצוח ומחקר מעמיק.

דניאל בוגרת תואר שני בלימודי תרבות מאוניברסיטת חיפה. היא אמא, בת זוג וגולשת גלים גרועה.

Would you like to retire lettuce on us? 😉

רוצה לפרוש עלינו חסות?

חסות ראשית Main Sponsor
בשיתוף פעולה עם Collaborators

הרשמו לעדכונים

מלאו את המייל שלכם כדי לקבל בדיוק את המידה הנכונה של עדכונים ותכנים סופר מעניינים.
נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה
אנחנו לא דושים, בחיים לא נעביר את הפרטים שלכם לאף אחד
עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים, אירועים והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!

מאז 2010 ועד היום ברק דנין (AKA דנין טכנולוגיות) יזם עשרות כנסים מבוססי תוכן, אירח מאות הרצאות מקצועיות לקהל מנוסה ונתן במה למרצים המובילים בתחומם. UXI Live הוא הכנס הראשון והוותיק ביותר שלנו, ואליו נוספו COM.PLEX לדיזיין של מערכות מורכבות ו-PM Live לניהול מוצר SaaS.

🎗 הלוואי שיחזרו בקרוב ובשלום