בתעשיית האי-קומרס והגיימינג הבינו מזמן את הכוח האדיר של חוויית משתמש מותאמת אישית, על הנעת צרכנים לרכישה. בהרצאה זו נגלה כיצד השתמשו בחברת GistMD בידע, שנצבר בתחום, לצורך פיתוח מוצר מותאם אישית שמאפשר לצוותים רפואיים להניע מטופלים לפעולות, שישפרו את בריאותם ואפילו יצילו את חייהם.
מערכות בריאות ברחבי העולם ניצבות בפני אתגר עצום, שגובה מחירים גבוהים בבריאות הציבור: כשלים בתקשורת בין מטפלים למטופלים. מטופל שלא מבין את מצבו ואת הטיפול הנדרש לו, לא יהיה מעורב ומטופל לא מעורב, יתקשה לנקוט בפעולות הנדרשות להחלמתו. כדי להתמודד עם האתגר, פיתחה GistMD מערכת מותאמת אישית ומודולרית, המספקת לכל מטופל תוכן רפואי אינטראקטיבי המותאם לשפתו, למגדרו, לגילו ולמצבו הרפואי הייחודי. בשנתיים מאז הטמעתה במספר בתי חולים בישראל, כבר הספיקה המערכת לייצר שיפורים משמעותיים מדידים בתוצאות הבריאותיות של מטופלים.
בהרצאתה תסקור אלינור את הגישה העיצובית מוכוונת-מטופל והמיקוד ב-patient experience ותשתף לעומק במספר טכניקות שהוכחו כיעילות, גם בקרב קהלים מבוגרים מאד ובעלי אוריינות דיגיטלית נמוכה.