כיצד יכולים מעצבים לייצר אימפקט מהיר ולהשפיע על תוכניות העבודה מזווית חוויית המשתמש? איך להביא לשולחן שיפורים עיצוביים של UX ו-UI ולהטמיע שימוש בדאטה ובמסקנות על פני דעות?
בהרצאה יחשוף גיא את המתודולוגיה שפותחה בשנה האחרונה בצוות עיצוב המוצר בחברה, שמטרתה היתה לאפשר לצוות להציג שיפורים עיצוביים בשפה של צוותי ניהול המוצר והפיתוח. הוא יספר על תהליך העבודה שיצרו, כיצד רתמו אליו מחלקות שונות בחברה וישתף בתוצאות לאחר התנסות של שנה בתהליך.
ההרצאה תספק לכם כלים לזיהוי הנושאים החשובים ביותר לטיפול בגזרת חוויית המשתמש, מבחינה עסקית-מוצרית, דרך מדדי ההשפעה וה-ROI של השינויים המתוכננים.