כבר ממשיכים, עוד רגע...

איך בונים אמון? הדרך ל-12 עקרונות לעיצוב דיגיטל ממשלתי

הממשלה היא מונופול ללא מתחרים של אלפי שירותים לתושבים ולעסקים, אבל דווקא העולם הדיגיטלי מעמיד בפני הממשלה תחרות מול חברות שמעצבות צריכת שירותים בקלות ובחוויה מהנה. התחרות הזאת היא אחד הגורמים המשמעותיים לערעור האמון שיש בממשלה: איך ניתן להזמין ולעקוב אחרי האוכל שעכשיו הזמנתי באפליקציה אבל הממשלה על כל גודלה לא יכולה להגיד לי מה סטטוס הבקשה של טופס ממשלתי שכרגע שלחתי.

בהרצאה לירון יציג עקרונות לעיצוב שירות דיגיטלי ציבורי בעולם ולמה עד עכשיו לא היו לנו כאלה. הוא יסביר מה למדו בצוות ישראל דיגיטלית מעיצוב של עשרות שירותים דיגיטלים, איך מתוכם הם בחרו 12 עקרונות לעיצוב שירות דיגיטלי ממשלתי, ויציג את העקרונות עצמם והחשיבה שהובילה אליהם.

לירון ליבסקינד מוליאן

לירון ליבסקינד מוליאן

CDxO & Deputy Head, מטה ישראל דיגיטלית

לירון הוא בעל ניסיון של יותר מעשור בהובלת מוצרים וניהול צוותי מוצר דרך כל אורך חיי מוצר תוך התמחות בטרנספורמציה דיגיטלית של מוצרים ושירותים. לירון החל את דרכו בקבוצת זאפ-דפי זהב והיום הוא סגן ראש מטה ישראל דיגיטלית ומנהל את צוות הטרנספורמציה הדיגטלית של המטה המתמחה בתהליכי service design מורכבים של שירותים ממשלתיים.

לירון נשוי לאביחי שגם הוא מנהל מוצר (מה שמבטיח דיונים מקצועיים גם בשעות הפנאי) ואבא לרות ודפנה. בזמנו הפנוי, לירון חבר בקבוצת אספני ה-Pez הישראלים.

חסות ראשית Main Sponsor
חסות זהב Gold Sponsor
חסות כסף Silver Sponsor
בשיתוף פעולה עם Collaborators

הרשמו לעדכונים

הרשמו כאן כדי לקבל מאיתנו עדכונים על האירועים הבאים שלנו ותכנים מעניינים שאנחנו מפרסמים מדי פעם.
לעולם לא נעביר את הפרטים שלך לאחרים
נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה
עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים, משרות והפתעות אחרות.
שיהיה לך יום נפלא!

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז מתקיים כנס UXI Live אחד בשנה לפחות.

הגעת לאתר של כנס שכבר התקיים
מעניין אותך לראות את הכנס הבא, UXI Live 2024?