בשנים האחרונות, בעיקר לאור עליית המובייל ועולם האיקומרס, אנו עדים ליותר ויותר ידיעות על מרכזי קניות ענקיים אשר פושטים את הרגל, ובפרט קמעונאי אופנה אשר סופגים הפסדי עתק ונאלצים לסגור חנויות בקצב מסחרר. יותר ויותר צרכנים עוברים מהחנויות הפיזיות אל הקנייה באינטרנט, כשתחום האופנה מאתגר במיוחד.
הרצאתו של גדי תסקור את מצב השוק היום, את התחזית לשנים הקרובות, ואת האתגרים הרבים בתחום קניות האופנה באונליין, בין אם במישור החוויה וההשראה לקנייה, ובין אם במישור הפרקטי (איך נדע שהמידה תתאים לנו?). ההרצאה תציג כיצד באמצעות טכנולוגיות מתקדמות בתחום עיבוד התמונה, הוידאו והטקסט, בונים היום באיביי את חוויות העתיד אשר יאפשרו לצרכנים לקנות אופנה באונליין, ואפילו להנות מכך.