לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

לקנות אופנה באונליין: UX העתיד כבר כאן

יום ב' | מסלול Designer
גדי מיקלס

בשנים האחרונות, בעיקר לאור עליית המובייל ועולם האיקומרס, אנו עדים ליותר ויותר ידיעות על מרכזי קניות ענקיים אשר פושטים את הרגל, ובפרט קמעונאי אופנה אשר סופגים הפסדי עתק ונאלצים לסגור חנויות בקצב מסחרר. יותר ויותר צרכנים עוברים מהחנויות הפיזיות אל הקנייה באינטרנט, כשתחום האופנה מאתגר במיוחד.

הרצאתו של גדי תסקור את מצב השוק היום, את התחזית לשנים הקרובות, ואת האתגרים הרבים בתחום קניות האופנה באונליין, בין אם במישור החוויה וההשראה לקנייה, ובין אם במישור הפרקטי (איך נדע שהמידה תתאים לנו?). ההרצאה תציג כיצד באמצעות טכנולוגיות מתקדמות בתחום עיבוד התמונה, הוידאו והטקסט, בונים היום באיביי את חוויות העתיד אשר יאפשרו לצרכנים לקנות אופנה באונליין, ואפילו להנות מכך.

גדי מיקלס

גדי מיקלס

Head of Product, Fashion Experiences, eBay

כ-Head of Product בתחום ה Fashion, משימתו העיקרית של גדי היא להוביל את פיתוח חוויות המשתמש בתחום האופנה ב-eBay בעולם באמצעות מינוף הטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום בתחום עיבוד תמונה, עיבוד וידאו, AR / VR ו-Big Data. במסגרת תפקידו, גדי וקבוצתו יזמו והובילו פיתוחים שונים בתחום חוויות ה"Shop the Look", חיפוש ורכישה באמצעות תמונה ווידאו, וחוויות קניה מתקדמות רבות אחרות.

לגדי תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ותעודות מקצועיות בתחומי UX Design, ו-SEO.

זה הוא הכנס ה-12 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor