אנחנו כל הזמן מנתחים את התנהגות המשתמשים שלנו. מציגים מספרים ותובנות שמראים איך המשתמשים מתנהגים, ומה כדאי לשפר.
אבל להציג נתונים יבשים זה לא מספיק; כדי לשכנע, צריך לספר את הסיפור שמאחורי המספרים.
סיפורים מעבירים מידע, מניעים לפעולה ויכולים להפוך ניתוח מורכב לפשוט ואפילו למשעשע.
אז איך הופכים מספרים יבשים לסיפור טוב?
בהרצאה תלמדו דרכים מצויינות לעשות את זה, פעם אחר פעם.
מספרים, זה כל הסיפור
יהודה רייזנר
Web Analyst. שותף מייסד, ThinkUser
ב-5 השנים האחרונות מנתח התנהגות משתמשים באתרים ובאפליקציות, ומלמד ארגונים איך לחשוב על המשתמש כדי לשפר את ביצועי הדיגיטל שלהם. מאמין שארגונים צריכים לקבל החלטות חכמות יותר על ידי שימוש בדאטה.
בשנים האחרונות עבד עם הארגונים הגדולים ביותר בישראל. ביניהן, חברות ביטוח, מכללות וחברות תיירות.
ניהל את מחלקת האנליטיקס בחברת Go Internet Marketing וכיום מתמקד בשיפור משפכי רכישה בחברות eCommerce וסטארטאפים מדהימים בישראל ובעולם.
נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We
Our Sponsors
Become a sponsor

חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors
חסות מדיה
Media Sponsor
Become a Sponsor
Close
Thanks for your interest in sponsoring our event!
For more information about sponsorship options, please leave us your details and we'll be in touch soon.
Your details have been sent. Thanks for reaching out! We’ll be in touch soon.
הצטרף כנותן חסות
סגור
תודה על התעניינותך בחסות האירוע שלנו!
לקבלת מידע נוסף על אפשרויות חסות, בבקשה להשאיר לנו את הפרטים שלך ואנחנו נהיה איתך בקשר בקרוב.
Your details have been sent. Thanks for reaching out! We’ll be in touch soon.