לפעמים אנחנו נדרשים "לעשות יו איקס בשלוף" – לתת ערך מקצועי כשיש לנו זמן מוגבל מאוד והיכרות מצומצמת מאוד עם המוצר או השירות. למרות זאת, אנחנו צריכים להיות מקצוענים ולתת תשובות טובות שיועילו למי שמתייעץ איתנו.
איך עושים את זה נכון? איך לא נופלים לבורות הרבים הממתינים בדרך? ואיך יוצרים ערך אמיתי בתנאים הכי לא הגיוניים למקצועני חוויית משתמש?
הכינו את המחברות! אלו הולכות להיות 5 דקות עמוסות בידע אמיתי מ"שדה הקרב", מנסיונה של רוית כמנטורית במאיץ הסטרטאפים של- Google.