הטכנולוגיה, העיצוב והממשק בישראל עומדים בשורה אחת עם הטובים בעולם. אז למה המיקרו-קופי בעברית עדיין יבשושי, תבניתי וחסר מעוף? איך זה שבאנגלית הממשקים קלילים, מחויכים ויצירתיים, אבל "בעברית זה לא נשמע טוב"? והכי חשוב – איך יוצאים מזה?
מיקרו-קופי גרוע עלול לקטוע את החוויה ולקחת אותה צעד אחורה. מיקרו-קופי טוב יתמוך בה, יניע אותה קדימה, ירגש ויחבר את המשתמשים למותג. אין שום סיבה שבעברית זה לא יעבוד.
בהרצאה זו, כנרת תנפץ כמה מיתוסים על השפה הכתובה ותראה איך אפשר לעשות את זה אחרת ולהחזיר את הטקסט למקומו המרכזי בחוויה, גם בעברית.
"שגיאה, נסה שנית": למה המיקרו-קופי בעברית כל כך משעמם?
כנרת יפרח
יועצת תוכן ומיקרו-קופי ומנחה סדנאות, "נמלה"
יועצת מיקרו-קופי בעברית לממשקי אינטרנט ומובייל, מנחה סדנאות כתיבה ואשת תוכן בעלת ניסיון של 10 שנים. מלווה תאגידים בעיצוב התקשורת הכתובה עם לקוחותיהם.
עורכת לשונית מוסמכת שיודעת את כל הכללים בעברית, אבל ממליצה בחום לחרוג מהם לטובת החוויה.
נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We
Our Sponsors
Become a sponsor

חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors
חסות מדיה
Media Sponsor
Become a Sponsor
Close
Thanks for your interest in sponsoring our event!
For more information about sponsorship options, please leave us your details and we'll be in touch soon.
Your details have been sent. Thanks for reaching out! We’ll be in touch soon.
הצטרף כנותן חסות
סגור
תודה על התעניינותך בחסות האירוע שלנו!
לקבלת מידע נוסף על אפשרויות חסות, בבקשה להשאיר לנו את הפרטים שלך ואנחנו נהיה איתך בקשר בקרוב.
Your details have been sent. Thanks for reaching out! We’ll be in touch soon.