רוב אנשי המוצר לא רואים את עצמם כאנשי שיווק, ורבים מאנשי השיווק לא חושבים שהם צריכים להבין ב-UX. אבל האמת היא ששני תחומי הידע האלו משיקים ומזינים אחד את השני יותר מכפי שחושבים.
בראש ובראשונה, בבסיס תחום ה-UX עומד הניסיון להבין ולצפות את התנהגות המשתמשים. בבסיס תחום השיווק עומד, ובכן… הניסיון להבין ולצפות את התנהגות הלקוחות.
יצירת נאמנות לקוחות, הפיכת המשתמשים ל"שגרירים", הגדלת יחס ההמרה והגדלת מעורבות המשתמש הם רק חלק מהמטרות המשותפות. שילוב הכלים והמתודולוגיות של שני התחומים יהיה צעד מבריק ומפרה. איך עושים את זה?
בהרצאתה תסקור אורית את הדומה והשונה בין העולמות, תיתן דוגמאות לשיתופי פעולה מפרים ומועילים, ותציג כלים ותהליכים שיסייעו לכם לעשות זאת בעצמכם.
UX הוא כלי השיווק החשוב ביותר
אורית בליצר צור
יועצת מוצר ושיווק לחברות טכנולוגיה, ממייסדי חברת Keeprz
אורית בליצר צור היא יועצת לחברות טכנולוגיה בתחום המוצר והשיווק, ושותפה-מייסדת של הסטארט-אפ Keeprz.
אדריכלית במקור, בעבר שימשה גם כ-Head of Marketing ב-Soluto, ובשמונה השנים האחרונות חיה על התפרים העדינים שבין Product, Marketing ו-UX.
חיה בשביל ליצור, ומשתדלת ללמוד כל יום משהו חדש.
נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
מציגים בדוכן
Presentation Spaces
חסות כסף
Silver Sponsor
חסויות נוספות
Additional Sponsors
חסות מדיה
Media Sponsor
Become a Sponsor
Close
Thanks for your interest in sponsoring our event!
For more information about sponsorship options, please leave us your details and we'll be in touch soon.
Your details have been sent. Thanks for reaching out! We’ll be in touch soon.
הצטרף כנותן חסות
סגור
תודה על התעניינותך בחסות האירוע שלנו!
לקבלת מידע נוסף על אפשרויות חסות, בבקשה להשאיר לנו את הפרטים שלך ואנחנו נהיה איתך בקשר בקרוב.
Your details have been sent. Thanks for reaching out! We’ll be in touch soon.