כמה כסף מגיע לכם.ן ב-2025? הסקר ממתין
אנחנו ננתח ונחזיר גרפים, טבלאות ותובנות עדכניות על שכר ותעריפי דיזיינרז, כבר בשבועות הקרובים

קול קורא להרצאות: UXI Live 2024

כנס UXI Live 2024 יתקיים ב-19 במאי 2024, זו השנה ה-15 ברציפות (!) ויעסוק בדיזיין ומחקר למוצרי B2C, דיגיטל ומוצרי B2B שהם consumer-grade (בעלי איכויות UX כמו של מוצרי consumer). יש לכם.ן הזדמנות להגיש הצעה להרצאה שתביא את הנסיון הייחודי שלכם לקהילת הדיזיין בישראל באמצעות הבמה הסופר-מושקעת שלנו, עם ליווי מקצועי צמוד לכל אורך הדרך.

כמו בכל שנה, הכנס יהיה גדוש בהרצאות מקצועיות מרתקות, דוברות עברית, שמכוונות לקהל מקצועי מנוסה. הרוב הגדול של המרצים והמרצות בכנס יגיעו דרך הקול הקורא הזה, אולי את או אתה! חשוב לנו לתת במה למרצות ולמרצים הטובים ביותר שיש, ולייצג על הבמה את הידע והנסיון הנרחבים שיש בקהילת הדיזיין בארץ.

התאריך האחרון להגשות: 11.2.24 ב-23:00 (לבקשת הקהל, הארכנו עוד קצת).

מפגש הכנה: קיימנו והקלטנו מפגש בזום כדי לעזור לכם.ן להגיש הצעות טובות יותר, ההקלטה נמצאת כאן.

נועה שטרן בכנס 2023

יש לכם סיפור מקצועי מעניין?תהליך שהביא לתוצאות יוצאות דופן? כישלון מפואר ומלמד?

אולי זה סיפור על מוצר שאפיינתם או עיצבתם והצליח מאוד? מוצר שהמשתמשים עבדו איתו בצורה שהפתיעה אתכם? שיטת עבודה יוצאת דופן? נסיון ייחודי אחר שיכול לעניין את קהילת הדיזיין בישראל? זו ההזדמנות שלכם להציג את עצמכם ואת הסיפור שלכם לכ-1,000 עמיתים למקצוע. אנחנו מחפשים קולות חדשים ורעננים, כמו בכל כנס שלנו, שמדברים על נסיון אמיתי ומעשי, מהשטח.

קצת על חוויית המרצה

אנחנו מלוויים באופן צמוד את המרצים והמרצות מהרגע שההרצאה נבחרת ועד לרגע שהם יורדים מהבמה. תציצו על החוויה של כמה מהמרצים שהיו על הבמות שלנו ב-2023:

אז מה המרצים מקבלים?

  • ליווי מקצועי בבניית ההרצאה ובעמידה מול קהל
  • חשיפה לקהל – על הבמה, באתר וברשתות החברתיות, לפני, בזמן ואחרי הכנס
  • היכרות עם מרצים אחרים ומובילי התחום בארץ
  • כרטיס חינם ליום ההרצאות בכנס – ברור, זה בסיסי
מתי מריאנסקי בכנס 2023

סוג ההרצאות שאנחנו מחפשים

  1. נסיון מעשי, לא תיאוריות:
    אנחנו מצפים להרצאות שבהן תשתפו את הידע והניסיון שלכם, בצורה שתעזור לאנשים ללמוד דברים פרקטיים שיוכלו לקחת ליום-יום שלהם, או לחילופין – לקבל השראה שתעזור להם להגיע לרעיונות חדשים. ההרצאות שהקהל הכי מעריך הן Case Studies – שיתוף של נסיון אמיתי והלמידה שלכם מתוכו. אנחנו ממש נמנעים מהרצאות הדרכתיות, "עשה ואל תעשה", אלא מתמקדים בהרצאות שמספרות על עשייה ונסיון בפועל.
  2. לקהל מקצועי ומנוסה:
    אנחנו מחפשים הרצאות שיתאימו קודם כל לקהל מקצועי ומנוסה. הרוב המוחלט של הקהל עם 4 שנות נסיון ומעלה. זה אומר שאין מקום להרצאות כמו "מבוא לבדיקות עם משתמשים" או "יסודות הדיזיין סיסטם". אנחנו מחפשים הרצאות של אנשי ונשות מקצוע מנוסים, שייתנו ערך מעשי לקהל של עמיתות ועמיתים מנוסים גם הם, לא (רק) לג'וניורים.

כמעט כל ההרצאות בכנס הן של 20 דקות, כשאתם מגישים קחו בחשבון שזו מגבלת הזמן שיש לכם.ן.

נושאי ההרצאות שהיינו רוצים לקבל

  • AI ועיצוב
    נשמח לקבל Case Studies על החיבור שעשיתם.ן בין AI לבין המוצר והתפקיד שלכם, מהיבטים שונים:
    – שילוב יכולות AI במוצרים
    – שילוב AI בתהליכי המחקר והיצירה
    – שינוי תפקידנו בדיזיין, מחקר ומוצר בעקבות שילוב AI
  • אימפקט עיצובי
    Case Studies שמדגימים את ההשפעה שהיתה לדיזיין על המוצר, הביזנס והארגון:
    – מקרים שבהם שינוי במוצר הביא לשיפור בתוצאות המוצריות והעסקיות
    – סיפורים על התנגשויות בין דיזיין לביזנס (שיש מה ללמוד מהן)
    – שינויים בתהליך הדיזיין שהובילו להצלחה (או כשלון)
  • עיצוב ויצירתיות
    תפתיעו אותנו! אבל הנה כמה רעיונות:
    – שינויי עיצוב רדיקליים שהובלתם.ן
    – המעבר בין המיתוג והחומרים השיווקיים, לעיצוב המוצר
    – תהליכי חיפוש יצירתי שלמדתם.ן מהם
    – מפגש לא שגרתי בין עיצוב לטכנולוגיה
  • התפתחות וקריירה
    כל מה שקשור למסלול הקריירה ולהמשך ההתפתחות שלכם.ן כמעצבים.ות וכחוקרים.ות:
    – Case Study אישי על מסלול מעניין בקריירת דיזיין ממושכת – ועל מה אפשר ללמוד ממנו
    – כיצד אתם.ן ממשיכים ללמוד ולהתפתח? מקורות השראה ותהליכים שהובילו לשינוי פנימי
    – שדרוג יכולות התקשורת וההשפעה: הדרך שאתם.ן עברתם
    – התמודדות עם תנאי אי-ודאות, גם במישור האישי וגם במקצועי
    – להיות סולו דיזיינר: אתגרים, הצלחות והזדמנוית של מעצב.ת יחיד.ה בארגון

יש מקום גם לנסיון שיש לכם סביב המלחמה (בהקשר של דיזיין ומחקר כמובן). אם יש לכם סיפור לחלוק עם קהל הכנס, נשמח לשמוע.

בנוסף, אנחנו פתוחים לשמוע כל רעיון שיכול לעניין את הקהל של הכנס: נשות ואנשי מקצוע מנוסים מעולם הדיזיין והמחקר, שעוסקים ב-B2C, דיגיטל ובמוצרי Consumer Grade B2B.

ההרצאות צריכות להיות מבוססות על הנסיון המקצועי של המרצה, לכן הרצאות על תוכניות עתידיות או רעיונות תיאורטיים לא יתקבלו.

איך מתחילים לבשל רעיון להרצאה?

דיברנו על זה עוד במפגש ההכנה, אבל כדאי להתחיל מפרויקט או מהלך שעשיתם.ן ואתם גאים בו במיוחד, מכל סיבה שהיא: אולי הוא הצליח? אולי הוא נכשל אבל למדתם משהו חשוב בדרך? אולי הוא הוביל להתפתחות אישית או התקדמות בקריירה? העיקר הוא שהוא היה משמעותי עבורכם.ן – לפני הכל.

ההרצאות הכי מצליחות בכנסים שלנו הן כאלה שנותנות הצצה לנסיון של המרצה, לדברים שעשתה או עשה בפועל, עם הלמידות והתובנות של המרצה מתוך העשייה. בתכל'ס, כולנו עושים דברים מעניינים שאפשר ללמוד מהם, אבל צריך לדעת למקד את תשומת הלב (של עצמנו, ושל הקהל) בכאלה שייתנו ערך גבוה יותר לקהל.

תמר שולץ בכנס 2023

אנחנו איתכם כל הדרך, מכאן ועד הירידה מהבמה

בכל שנה יש לנו מרצים שזו הפעם הראשונה שלהם מול קהל גדול, וזה בהחלט מעמד שצריך להתכונן אליו.

אנחנו שואפים ליצור כנס של כל הקהילה: מקום שיאפשר לקולות חדשים ומעניינים בתחום להישמע ולקבל במה. זו בדיוק הסיבה שאנחנו עוזרים להתכונן ליום הגדול עם:

  • תהליך הכנה: תהליך מסודר שהוכיח את עצמו כבר כמה כנסים, ואנחנו משכללים בכל שנה, הכולל גם הנחיה מקצועית אישית וגם משוב הדדי מהמרצות והמרצים האחרים.
  • טיפים ממוקדים: יש לנו הרבה נסיון עם הרצאות לקהל מקצועי על במה גדולה (מאות מרצות ומרצים!) ואנחנו נחלוק אותו איתכם.
  • זמן רב להתכונן ולדייק: אנחנו מתחילים את התהליך הרבה זמן מראש, עם milestones מוגדרים בדרך, כדי לאפשר לכם להגיע עם ההרצאה הטובה ביותר שלך לבמה, גם אם דחיינות היא דרך חיים עבורכם 😉

איך זה נראה בסוף על הבמה? כמעט כל ההרצאות שהיו בכנסים שלנו בעבר נמצאות כאן.

איפה מגישים ומתי?

להגשת הצעה להרצאה

התאריך האחרון להגשות: 11.2.24 ב-23:00.

מעוניינים להגיש כמה רעיונות? נשמח! עד 3 רעיונות בלבד לכל מרצה. בבקשה אל תשלחו כמה הצעות בטופס אחד.

אל תכתבו "יש לי עוד הרבה רעיונות, בואו נדבר". אם יש לכם רעיונות טובים ואתם רוצים להרצות עליהם, בבקשה נסחו אותם והגישו לנו, כל רעיון בטופס נפרד. את הפרטים עליכם אפשר לשכפל בין כולם או לרשום רק בראשון ובאחרים לרשום "ראו הגשה קודמת". אנחנו נעבור על הכל.

גיא גרינהוט בכנס 2023

מתי תתקבל החלטה? מתי יעדכנו את המגישים?

לאחר המועד האחרון להגשת הצעות, כל ההצעות יעברו לוועדת ההיגוי של הכנס, שם הן ייבחנו ותתקבל החלטה איזה הרצאות לכלול בכנס ואיזה לא. ההחלטה היא של כל הצוות ביחד. ייקח לנו קצת זמן אבל אנחנו מבטיחים להחזיר תשובה – לכאן או לכאן – במהלך חודש פברואר.

מי מחליט על קבלת ההרצאות?

ועדת ההיגוי של הכנס היא זו שמקבלת את ההחלטה על קבלת ההרצאות. התהליך מתבצע תוך דיון ושיתוף, ובצורה דמוקרטית.

חברי וחברות ועדת ההיגוי של הכנס הם (לפי סדר אלפביתי):

בהצלחה!

החוויה בכנס הקודם – UXI Live 2023