טל סולומון
טל סולומון

איך לשנות את גישת הארגון כלפי מחקר משתמשים

UX Lead, חטיבת החדשנות, בנק הפועלים
27.02 09:00-16:30

20% הנחה רק עד 31.12

בין אם אתם מאפיינות UX או מעצבי UI, הטייטל שלכם כולל את המילה User. אז מתי הייתה הפעם האחרונה שהצלחתם להפגש, לבחון, או לדבר עם אחד ממשתמשי המוצר שלכן? ואם כבר הצלחתם, מה הייתה ההשפעה של המפגש הזה על האופן בו שאר צוות המוצר תופס את חשיבות מחקר המשתמשים ועל המשקל של מחקר בתהליך הדיזיין במוצר שלכם?

אם קצת קשה לכם להיזכר מתי הצלחתם להגניב מחקר משתמשים לתהליך שלכם – אתם לא לבד. רוב מעצבי המוצר והמאפיינים לא מצליחים להוציא לפועל מחקר משתמשים כפי שהיו רוצים, לרוב בשל חוסר תקציב.

מה תלמדו בסדנה

בסדנה הזו תרכשו כלים שיעזרו להוציא לפועל מחקר משתמשים, עם תקציב מאוד נמוך ואפילו גם כשאין תקציב בכלל, ותלמדו גם איך להגדיל את תקציב המחקר שלכם. נשמע חלום? מדובר בשיטה שטל יישם בהצלחה ב-Autodesk, ומאז הוא מלמד אותה במסגרות רבות. השיטה תלמד אתכם איך לשים "רגל בדלת" עם עבודת המחקר שלכם, ואז כיצד לגרום בעזרת כלים פשוטים וברורים להניע את הארגון לתקצב מחקר משתמשים.

לאחר הסדנה תדעו איך:

  • לבצע מחקר משתמשים מהיר ויעיל בסביבה אג׳ילית
  • להשיג in-buy לביצוע מחקר משתמשים
  • להגדיל את תקציב מחקר המשתמשים במוצר
  • לשתף את המחקר בצורה שמעודדת תרבות מוכוונת-משתמשים
  • לייצר (ולצייר) פתרונות מדויקים ומוכווני משתמשים

למי הסדנה מיועדת?

בין אם אתם עובדים ועובדות בסטארטאפ, חברה מבוססת או סטודיו, כמאפיינים ומעצבים עליכם להביא ערך גבוה למשתמשי
המוצר. לפעמים הלחץ והעומס לא מאפשרים לנו למצות את אחד החלקים החשובים ביותר באפיון המוצר – מחקר
המשתמשים. אז אם אתם רוצים להוביל שינוי מוכוון משתמשים בארגון שלכם, להוסיף כלים קריטיים לסט הכלים הנוכחי שלכם
ובעיקר לצאת מאזור הנוחות של תוכנת השרטוט אל העולם האמיתי ולפגוש את המשתמשים שלכם – זו הסדנא בשבילכם.

מה להביא?

כדאי להגיע לסדנא עם לפטופ לצורך התרגולים המעשיים (לא חובה).

20% הנחה רק עד 31.12

טל סולומון

טל סולומון

UX Lead, חטיבת החדשנות, בנק הפועלים

לטל תואר שני בפסיכולוגיה קוגניטיבית והנדסת אנוש מהטכניון והיום הוא מוביל צוות UX במרכז החדשנות של בנק הפועלים, עומד בראש המסלול האקדמי לתואר ראשון בפסיכולוגיה וחוויית משתמש במכללה האקדמית תל אביב – יפו, יועץ UX לסטרטאפים בתחילת דרכם ומתעד את עולם ה- UX בבלוג: Gestal.co. טל הוא תומך נלהב במחקר משתמשים כחלק מתהליך האיפיון ומקדיש זמן רב להתאמת שיטות מחקר עבור חברות הייטק בכל הגדלים ולכל סביבות הפיתוח.

סדנאות נוספות בכנס

חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים ושאר הנוכחים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

הרשמו לעדכונים

הרשמו כדי לקבל מאיתנו עדכונים על אירועי חוויית משתמש ועוד

נשמח לקבל ממך כתובת דוא"ל תקינה

לעולם לא נעביר את פרטיכם לאחרים

loader עוד רגע...

תודה על ההרשמה

בהמשך נשלח לך עדכונים מעניינים והפתעות אחרות. שיהיה לך יום נפלא!
UXI Live

כנס UXI Live הוקם כדי לקדם את הידע בישראל בתחום חוויית המשתמש (User Experience – UX). את הכנס יזם ברק דנין, בנובמבר 2009, ומאז 2010 מתקיים כנס UXI Live בכל שנה.