זום-אין על נועה דנון – מרצה בכנס UXI Live 2019

נועה דנון נושמת את עולם המוצר כבר שנים ארוכות. עוד הרבה לפני שהגיעה לתפקידה בתור ראש תחום המוצר ב-Behalf, היא הבינה שאפיון פיצ'רים חדשים למוצרים קיימים, או שיפורי flow, דורשים לא פחות תשומת לב מאשר פיצ'רים במוצרים חדשים. כדי להימנע מאלתורים בתהליכי העבודה, נועה החליטה לקחת יוזמה ולהגדיר feature template – תהליך מדויק להגדרת פיצ'רים ותהליכים חדשים או משופרים במוצרים קיימים, והיא תציג אותו בהרצאה.

היי נועה! מה יהיה האתגר הכי גדול שתדברי עליו בהרצאה שלך?

אני אדבר על נושא שאני מרגישה שקצת הוזנח והוא אפיון של פיצ'רים. הרבה מדברים על תהליכים גדולים, מוצרים שהתחילו מאפס או שינויים גדולים במוצר קיים, אבל אצלי, ואצל הרבה קולגות, יש עבודה לא מבוטלת על פיצ'רים חדשים או אפילו עדכון של פיצ'רים במוצר קיים. וכאן, לא ברור באיזה גישה צריך לנקוט ואיך מנהלים תהליך אפיון כזה שיוצר שינוי וגם לא מתברבר, שגם כולל מחקר אבל גם מראה תוצאות, וגם מספיקים לקבל פידבק מהמשתמשים וגם ממקבלי ההחלטות בארגון. והכי חשוב – שנצא מבסוטים מזה ולא נרגיש כמו ברצף של פשרות.

עבור מי ההרצאה שלך תוכל לתרום הכי הרבה?

ההרצאה שלי מתאימה לכל מי שמתמודד עם תפקידים דומים למה שאני מילאתי – מאפיינות UX שקיבלו משימה 'רק להכין איזה מסך לאיזה מודול', למנהלי מוצר שצריכים לאפיין פיצ'ר שתועדף ב-Roadmap ולמנהלות שמנסות ליצור איזשהו סדר ותהליכים קלילים בצוות שיביאו לתוצאות הרצויות.

מה האתגר הכי גדול שלך ביצירת ההרצאה?

כרגע חושבת עם עצמי איך להציג מצד אחד תהליך מאוד מסודר ומצד שני מאוד גמיש, לצד דוגמאות מסוגים שונים של פיצ'רים ומערכות. בסוף בהרצאה צריך להיות חוט מקשר וקו ברור, ולפעמים חלק מהנקודות והטיפים צריכים להישאר בחוץ. יש לי כבר פתרונות טובים לשאלות האלה, ועכשיו נשאר רק לבנות ולעצב את המצגת המדויקת ביותר לעניין.

מה הדבר הכי מעניין שלמדת בשנה האחרונה?

בתפקיד הנוכחי שלי ב-Behalf, שהוא סטארטאפ מרתק בתחום ה-FinTech, הרבה מהפיצ'רים הם מורכבים מאחורי הקלעים והמשתמשים נחשפים רק 'לקצה הקרחון' שלהם. ובכל זאת, למרות הנטייה בתחום להתחיל לאפיין מהמורכבוּת הפיננסית או הרגולטורית, לאט לאט למדתי להטות את הכף ולשים את האנשים במרכז גם בשיחות הכי שכלתניות. למדתי לדבר עם אנשים שעבורם המקום הנוח הוא המספרים ולהכניס בין הטיפות גם גישות המגיעות מתחום חווית המשתמש והשירות. בכל פעם אני מגלה כלים חדשים ודרכי תקשורת חדשות שיגרמו לזה לקרות.

מה היה המאמץ הכי גדול שלך השנה?

ללא ספק, התשובה שלי היא ניהול הזמן שלי. לא פחות חשוב, ניהול הזמן של הצוות שלי. הרצון להספיק הכל ולהיות שותפים בהכל, להבדיל בין דחוּף לחשוּב, לבין בזבוז זמן מוחלט, להשקיע בפרויקטים ארוכי טווח וגם להיות זמינה ביום יום, וכל זה בנוסף לזמן אישי וזמן עם המשפחה. כל זה מביא אותי להסתכלות ביקורתית על ההתנהלות שלי וניסיון לשפר ולייעל את ניצול הזמן והאפקטיביות. יום אחד אמצא את הדרך להכניס 26 שעות ביממה :-)

לאיזו הרצאה של מרצה אחר/ת את הכי מחכה בכנס?

וואו, יש הרבה הרצאות שאני מחכה להן! אני מאוד סקרנית לגבי ההרצאות של מעין דגן על Growth Design ושל מיקי מכלביץ' על התראות. כל אחד מהם הולך לדבר על חיבורים מעולמות אחרים – מעין שהגיעה לתחום מפרסום ושיווק, ומיקי שחי את נושא ההתראות גם מחוץ לטכנולוגיה ולממשקים. אני תמיד סקרנית לשמוע מה קורה כשמערבבים ומחברים בין תחומים והתמחויות.

מה את הכי מקווה ללמוד בכנס?

בכנסים קשה לצפות מראש מה הולכים ללמוד, זה תמיד מפתיע. לוקחים השראה מכל הרצאה ומכל שיחה אקראית. אני כל כך עמוסה ביום-יום שאני בטוחה שיש לי הרבה במה להתעדכן ממה שקורה שם בחוץ. מחכה ומצפה לזה!

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor