אפיון מערכות לסביבות עבודה עם ריבוי משימות

יום ב' | מסלול Designer
יפעת יעקבי

אנו חיים בתרבות של הסחות דעת. מחקרים מראים שאנשים מחליפים משימות בממוצע כל שלוש דקות. הסחות הדעת הללו לא רק פוגעות ביעילות העבודה אלא גם מייצרות השפעות רגשיות שליליות, כגון מתח גבוה ומצב רוח רע.

כמאפיינים, אנו יכולים לסייע בהפחתת חלק מההשפעות השליליות, על ידי תכנון מערכות התומכות באופן שבו המשתמש מנהל ריבוי משימות.

נתמקד בכמה היבטים של איפיון למציאות של ריבוי משימות והפרעות, כולל כיצד לצמצם את הזמן שנדרש כדי לעבור בין משימות, מתי וכיצד להפריע למשתמש בצורה חכמה, ואיך לתמוך בהתמקדות במשימה נתונה. בנוסף לשיתוף דוגמאות, נדון בתיאוריות קוגניטיביות התומכות בעקרונות המוצגים.

יפעת יעקבי

יפעת יעקבי

ארכיטקטית חווית משתמש, Indegy

יפעת יעקבי היא ארכיטקטית וחוקרת חווית משתמש עם 14 שנות ניסיון באפיון מערכות מורכבות. יפעת מתמקדת בהפיכת מוצרים מורכבים ליעילים וקלים יותר לשימוש, מתוך הבנה עסקית מעמיקה ובמטרה להגדיל את ה-ROI של מאמצי השיפור של חווית המשתמש. עבודתה כוללת: ביצוע מחקר משתמשים ואיסוף דרישות מצוות המוצר, כתיבת סיפורי משתמשים וניתוח מטלות, ארכיטקטורת UX למוצר, יצירת פרוטוטייפיים, ביצוע בדיקות שימושיות ועבודה עם צוותי פיתוח ומעצבים.

יפעת חזרה ב- 2018 לישראל לאחר שש שנים שבהם חייתה בקנדה ובארה"ב. היא עבדה בעברה עם ארגונים ענקיים כמו: SAP, At&t, RBC Bank מיקרוסופט וכן עם סטאראט-אפים וחברות מוצר קטנות.

יפעת בעלת B.A. במדעי ההתנהגות ו- M.A. בפסיכולוגיה קוגניטיבית (בדגש על הנדסת אנוש) מאוניברסיטת בן-גוריון.

 

זה הוא הכנס ה-13 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לגב' עדנה קליידר בדלפק הרישום של הכנס.
ניתן גם ליצור קשר טלפוני, 03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות ברונזה