לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

כאשר בני אדם מלמדים מכונות: כיצד לפצח אתגרי UX במערכות Machine Learning

יום ב'
שגית סיגל

תחום ה-Machine Learning הוא תחום מולטי-דיסיפלינרי שנע בין הטכנולוגי לאנושי. הוא נע בין יצירת אלגוריתמים לאמון שבני אדם נותנים במכונה והוא עדיין עובר שינויים גדולים. בהרצאה שגית תתאר תהליך יצירת מערכת מורכבת המאפשרת למשתמשים שאינם Data Scientists, לייצר לעצמם אלגוריתמים של למידת מכונה -Machine Learning.

צוות ה-UX נתקל באתגרים מורכבים: היינו צריכים להמציא מחדש את תהליך התקשורת עם המכונה ולעבור מדיבור ב״לינגו מכונות״ לשפה אנושית. הוא גם היה צריך למצוא דרך לאפשר למשתמשים ללמד ולאמן את המכונה בקלות ובמהירות. בזמן העבודה, ראיונות המשתמשים העלו כמה תוצאות מפתיעות לגבי התנהגות שעברה שינוי אחרי שהמוצר כבר יצא. בנוסף לכל אלה, היה צורך לטפל בחשדנות האנושית הבסיסית (והמוצדקת לפעמים) כלפי מוצרים ששייכים לבינה מלאכותית.

בהרצאה יתוארו התהליך והמסקנות שצוות ה-UX הגיע אליהם ויינתנו טיפים והמלצות למי שנתקלים באתגרים מסוג זה.

שגית סיגל

שגית סיגל

UX Manager, Attenti Group

שגית, כיום מנהלת תחום ה-UX בחברת Attenti Group, יואקסרית ותיקה אבל אופטימית, נמצאת בתחום ה-UX/UI מעל 18 שנה. בעבר עבדה כעצמאית וגם כמנהלת צוות UX בינלאומי בחברת Thomson Reuters. עבדה בשיתוף פעולה עם צוותי UX בארה"ב, לונדון ושווייץ ביצירת מוצרים בתחומי Machine Learning, Big Data, NLP ועוד.

שגית מאושרת מהעובדה שלמרות שלא הלכה ללמוד רפואה כמו שאבא שלה רצה היא עדיין זוכה לעזור לאנשים ולהקל עליהם את החיים.

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor