לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
זום אין על מעין דגן – מרצה בכנס UXI Live 2019

מעין דגן הגיעה לעיצוב מוצר מעולם הפרסום, שם היא בילתה 7 שנים זוהרות כארט דיירקטורית. בשנה האחרונה מעין מובילה את העיצוב בצוות ה-Growth ב-monday.com, שם היא מתאימה את הכלים העיצוביים שרכשה לאורך השנים כדי לגרום לקהל הלקוחות של monday.com לגדול ולמוצר להצליח. בהרצאה שלה ב-UXI Live 2019 מעין תשתף מנסיונה ותחלוק מהכלים המעשיים שאספה כדי להביא להצלחת המוצר.

מה קורה, מעין? ספרי לנו, מה האתגר הכי משמעותי שנשמע עליו בהרצאה שלך?

אני חושבת שהאתגר הכי משמעותי הוא להצליח לשלב בביצוע בין דיוק, איכות ומהירות. ב-Growth אנחנו נמצאים תמיד במחזור של השערה (היפותזה) – עיצוב – בדיקה – מדידה (וחוזר חלילה). אנחנו חייבים לעצב בצורה מאוד מדוייקת, מצד אחד, ומהירה מצד שני, כדי להגיע לשטח כמה שיותר מהר עם ההשערה שלנו, למדוד כדי לגלות אם היא נכונה וללמוד אם הצלחנו. המהירות חשובה כי לכל היפותזה מוצלחת יכולות להיות משמעויות גדולות מבחינת ההצלחה של המוצר והגדילה שלו.

יש פה איזון מאתגר שצריך לשאוף אליו, כשהעיצוב חייב להיות גם נכון מבחינת UX, גם מאוד מדוייק מבחינת ביצוע עיצובי וגם מהיר כך שיהיה הניסוי המינימאלי ביותר (MVT) שבודק את ההיפותזה. העניין הוא שאפשר להגיע בקלות למסקנות שגויות אם הביצוע לא מדויק. יש קושי מאוד גדול בקצב המטורף שצוות Growth חי בו ובציפיות הגדולות ממנו, כי כשהטסט נכשל מאוד קל למי שנמצא מחוץ לצוות להאשים את הביצוע. בצוות Growth דבר כזה לא יכול לקרות – אסור שההיפותזה תיפול בגלל עיצוב לא מדויק. בהרצאה אני אדבר על האתגר הזה ועל הדרכים שלי להתמודד איתו.

עבור מי ההרצאה שלך תוכל לתרום הכי הרבה?

אני חושבת שההרצאה יכולה לתרום לאנשי UX, מנהלי מוצר וכל מי שעומד בפני ותוך כדי תהליך גדילה. אני מרגישה שיצירת שיח קהילתי סביב כל נושא ה-Growth תוכל לעזור לא.נשי Design ו-Product לעשות את התפקיד שלהם טוב יותר, ולא רק למי שנמצא בצוותי Growth. אני מאמינה שלעצב לפי היפותזה ולהיות במצב למידה תמידי, דרך חיבור חזק למדידה של התוצאות בשטח, זה משהו שלכל Designer ולכל מנהל/ת מוצר כדאי ליישם.

מה היה האתגר הכי גדול שלך ביצירת ההרצאה?

האתגר הכי גדול היה בעצם לעשות סדר, לזקק ולדייק את התהליך שבניתי בעבודה היום-יומית בתור Growth Designer, ואז להבין איך להציג אותו בצורה ברורה, מחולקת לשלבים ולכלים. כמובן שאחרי כל זה, גם הייתי צריכה להבין איך לארוז הכל ב- 25 דקות :-)

מה הדבר הכי מעניין שלמדת בשנה האחרונה?

ואוו, היו המון דברים, כל כך קשה לבחור אחד! אני מניחה שאחד הדברים הכי חשובים הוא ההבנה כמה חשוב לשתף את האנשים שעובדים איתי בתהליך שאני מבצעת. יש עולם שלם בחוץ של אנשים, צבעים, רגשות, דעות, אמונות, יכולות. אנחנו רוצים להשכיל ולא לראות רק את עצמנו – לראות את התמונה הגדולה.

מה הייתה המלחמה המקצועית הכי גדולה שלך השנה?

עבודה ב- MVT. מצד אחד, לשחרר משהו במהירות גדולה רק כדי לקבל אינדיקציה ראשונית אם הוא עובד או לא (בידיעה ברורה שהגירסה הזאת היא לא הסופית), ומצד שני גם להתעקש על הדברים הקטנים בביצוע שבלעדיהם אני יודעת שהטסט לא יהיה מדוייק מספיק כדי לבדוק את ההיפותזה. זה איזון עדין והנקודה שבה צריך לעצור לא תמיד ברורה מאליה, זה משהו שצריך להתנסות בו הרבה כדי להצליח.

לאיזו הרצאה את הכי מחכה בכנס?

להרצאה של נועה דנון, גם לפיצ׳רים מגיע כבוד – אני מחכה לשמוע על כל הנושא של איפיון פיצ׳ר למוצר קיים, על ההרחבה והייעול שלו במגבלות זמן – נראה לי סופר חשוב ומעניין לכל מי שמאפיין או מעצב יכולות חדשות בתוך מוצר קיים. ובכלל, כל ההרצאות בכנס נשמעות מרתקות ואני בטוחה שאלמד המון בכנס.

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor