לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

גם לפיצ'רים מגיע כבוד: תהליכים וכלים לאפיון ופיצוח פיצ'רים

יום ב' | מסלול Manager
נועה דנון

הרבה נכתב וסופר על אפיון של פרויקטים גדולים, מוצרים חדשים או הדור הבא של מוצרים קיימים – ישנם ספרים, פודקאסטים והרצאות רבות העוסקים בדיוק בכך. אבל, מה לגבי אפיון פיצ'רים למוצר קיים, שדרוג flow  או הרחבה של יכולת, האם במקרים האלה פשוט מאלתרים?

מהו תהליך האפיון של פיצ'ר בודד? מאיפה מתחילים, ואיך מסיימים? איך יוצרים תהליך מעמיק, מקצועי, משתף ומקיף אבל גם אפקטיבי ומתכנס בתקציב, במגבלות הפיתוח ובזמן הנדרש (שלרוב קצר משמעותית ממה שהיינו רוצים)?

בהרצאה זו תחלוק נועה את הטמפלייט המנצח שלה לאפיון פיצ'רים. הטמפלייט מתאים לאנשי UX ומנהלות מוצר, הוא פותח ושודרג במהלך השנים בצוותים שונים, והוא מציע בסיס להתליכים קריאטיבים שגם צריכים להתכנס. נעבור על השלבים בדרך בעזרת דוגמאות וגם טעויות ונסיים עם טמפלייט שימושי לפיצ'ר הבא שלכם.

נועה דנון

נועה דנון

Head of Product, Behalf

נועה מנהלת את מחלקת המוצר בחברת Behalf, לאחר שהוסיפה לכובע ה-UX שלה גם את כובע ה-Product. בעברה עבדה כמנהלת צוות UX ו Inbound Product בחברת HPE, וכמאפיינת UX ומנהלת פרויקטים בחברת UI – Human Factors. לנועה תארים אקדמיים בפיזיקה ובקוגניציה ותואר MBA, והיא נהנית במיוחד מחיבור של כל הנקודות.

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor