הרבה נכתב וסופר על אפיון של פרויקטים גדולים, מוצרים חדשים או הדור הבא של מוצרים קיימים – ישנם ספרים, פודקאסטים והרצאות רבות העוסקים בדיוק בכך. אבל, מה לגבי אפיון פיצ'רים למוצר קיים, שדרוג flow או הרחבה של יכולת, האם במקרים האלה פשוט מאלתרים?
מהו תהליך האפיון של פיצ'ר בודד? מאיפה מתחילים, ואיך מסיימים? איך יוצרים תהליך מעמיק, מקצועי, משתף ומקיף אבל גם אפקטיבי ומתכנס בתקציב, במגבלות הפיתוח ובזמן הנדרש (שלרוב קצר משמעותית ממה שהיינו רוצים)?
בהרצאה זו תחלוק נועה את הטמפלייט המנצח שלה לאפיון פיצ'רים. הטמפלייט מתאים לאנשי UX ומנהלות מוצר, הוא פותח ושודרג במהלך השנים בצוותים שונים, והוא מציע בסיס להתליכים קריאטיבים שגם צריכים להתכנס. נעבור על השלבים בדרך בעזרת דוגמאות וגם טעויות ונסיים עם טמפלייט שימושי לפיצ'ר הבא שלכם.