לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

איפה, מתי ורישום

מתי ואיפה הכנס מתקיים?

ב-11/2/2019 יתקיים יום ההרצאות של הכנס ב"אווניו", קריית שדה התעופה. החל מ-8:00 בבוקר יהיה כיבוד קל, קפה ועוד. החל מ-9:00 יתקיימו ההרצאות, וב-17:00 יסתיים הכנס.

בהמשך אותו שבוע יתקיימו סדנאות מקצועיות מרתקות, פרטים אודותיהן אפשר למצוא בעמוד הסדנאות (עוד סדנאות יתפרסמו שם בהמשך).

פרטים נוספים על מיקום הכנס, ואפשרויות ההגעה ברכב פרטי ותחבורה ציבורית, בעמוד "הגעה".

האם אפשר יהיה לבחור לאיזה ימי כנס וסדנאות ללכת?

בהחלט. ניתן יהיה לבחור יום אחד או יותר – לפי מה שמתאים לכם. הרישום אליהם ייפתח בהמשך.

האם אפשר להירשם לאחד הימים ובהמשך להירשם לימים אחרים?

כמובן. אין שום בעיה.

 

תכנים בכנס וקהל היעד

אילו תכנים יהיו בכנס? למי הם מיועדים?

אנחנו עושים מאמץ גדול להביא לכם ידע מקצועי בהרצאות הכנס (ולא הרצאות שיווקיות-מכירתיות), ולשלב בין מרצים מקצועיים מעולים, לבין אנשי מקצוע מנוסים שעשו דברים מעניינים שכדאי להכיר וללמוד מהם. לכן הכנס מיועד לאנשי מקצוע שמעוניינים להרחיב את ידיעותיהם, להכיר תכנים עדכניים, לקבל השראה יצירתית וכמובן – לפגוש עמיתים למקצוע.

כל התכנים בכנס מכוונים לקהל שמתעניין ב-UX: מאפייני ומאפיינות UX, מעצבות ומעצבים, מנהלי ומנהלות מוצר ושיווק, יזמים ויזמיות. גם סטודנטים וסטודנטיות לעיצוב מגיעים.

חוץ מהתכנים המקצועיים אנחנו מכינים, כמו בכל שנה, כמה הפתעות כיפיות כדי להפוך את חוויית הכנס למושלמת.

האם התכנים יועברו בעברית או באנגלית?

רוב המרצים בכנס הם ממובילי קהילת ה-UX הישראלית, כך שרוב התכנים יעברו בשפה העברית. עם זאת, כמו בכל שנה אנחנו מזמינים דובר או שניים מחו"ל, והם כנראה ירצו באנגלית ולא בעברית.

כיצד נבחרות ההרצאות?

רוב ההרצאות נבחרות על-ידי הצוות המוביל של UXI, בהצבעה דמוקרטית, מתוך אוסף ההרצאות שהציעו המשיבים ל"קול הקורא" שפרסמנו, ועל-בסיס המידע שסיפקו מציעי ההרצאות.

הבנתי שיהיו השנה 2 מסלולי הרצאות. מה ההבדל ביניהם? צריך לבחור מראש?

מטרת המסלולים ביום ההרצאות היא לאפשר לכם לשמוע את הדברים שמעניינים אתכם יותר. אין צורך לבחור מראש.

  • המסלול הראשון, Designer, מיועד לאנשים שעוסקים או מתעניינים בתהליך האפיון והעיצוב של מוצרים דיגיטליים – אתרים, אפליקציות ומערכות תוכנה ומידע אחרות.
  • המסלול השני, Managerיציג תכנים המיועדים למנהלי UX, מנהלי עיצוב, ומנהלי מוצר. אנחנו מבינים שלמנהלים יש אתגרים אחרים מאשר לעובדים בצוות, ומטרת המסלול הזה היא לתת להם מענה.

האם ניתן יהיה לצפות במצגות מההרצאות, אחרי הכנס?

לגבי – המצגות – בהחלט. כמו בשנים הקודמות, אנחנו נפרסם את רוב המצגות באתר UXI אחרי הכנס (חלק מהמצגות לא יהיו זמינות בגלל חיסיון עיסקי). כמובן שהמצגות הן כלי עזר להשלמת החוויה של ההרצאה, ולכן הערך הגבוה ביותר שתקבלו מההרצאות הוא כשתהיו שם ותוכלו לשמוע ולראות את הכל ב-live.

אין עדיין פירוט מלא של ההרצאות, איך אוכל להחליט אם לרכוש כרטיס או לא?

זה כבר הכנס ה-13 שאנחנו מארגנים. יש בו תכנים לכל מי שיו-איקס (UX) מעניין אותו וקהל המשתתפים גדל כל שנה. אפשר להסתכל על האתר שלנו מ-2018 ואחורה כדי להתרשם מסוג ההרצאות שיש בכנס. אנחנו ממליצים לרכוש כבר עכשיו כרטיס כדי לא לפספס את המחיר המוזל של הכנס עכשיו, ובכל מקרה, אם לא תהיו מרוצים מהתכנים כשהתוכנית המלאה תתפרסם (במהלך נובמבר), תוכלו לבטל את הכרטיס בחינם בשבועיים הקרובים ללא עלות, ולאחר מכן זה רק 5% דמי ביטול עד 10 ימים לפני הכנס.

 

מחיר, תשלומים וביטול

מה מחיר ההשתתפות בכנס?

כל המידע על מחיר יום ההרצאות בכנס, 11.2.2019, מופיע בעמוד ההרשמה. מידע על ימי הסדנאות יתפרסם בהמשך.

איך משלמים?

הכי פשוט – עם כרטיס אשראי דרך האתר. הסבר לגבי אמצעי תשלום אחרים – להלן.

אין לנו אפשרות לשלם בכרטיסי אשראי, אפשר יהיה לקבל הצעת מחיר?

לאחר שתסתיים מכירת הכרטיסים המוזלים ביותר באמצעות כרטיסי אשראי, תיפתח באתר אפשרות להוציא לעצמכם הצעת מחיר, בשירות עצמי, בעמוד ההרשמה (המחיר יהיה מעט גבוה יותר מההרשמה המוזלת ביותר, אבל עדיין לא המחיר המלא).

האם יהיה אפשר לשלם אחרי הכנס?

לא, התשלום הוא, כמקובל, מראש. אפשר להביא צ'ק ליום הכנס אם אין לכם אפשרות להעביר כסף מראש או לשלם באשראי. מי שלא יסדיר תשלום מראש לא יוכל להכנס לכנס.

המחיר גבוה משציפיתי. למה זה ואיך אוכל לשכנע את הבוסית שלי לשלוח אותי?

אם אתם לא בטוחים איך לגרום לממונים שלכם לשלוח אתכם לכנס, אתם יכולים למצוא מגוון הצעות בעמוד הרעיונות למכתב לבוס או לבוסית. אבל מעבר לזה, התשובה המלאה שלנו היא שחשוב לנו לחשוף קהל רחב לתכני הכנס ולספק מידע רלוונטי למקצוענים כמו גם למתחילים בתחום. עם זאת, אנחנו מודעים לכך שעלות הכרטיס לכנס עשויה להיות גבוהה עבור חלק מהמשתתפים ויש לכך הסבר:

  • מעל לכל, מדובר בכנס מקצועי, עם תכנים מקצועיים בלבד. המשמעות היא שאתם מקבלים כנס ברמה בינלאומית, מעשיר, מעורר השראה (ומפנק!), שהמרצים בו יעשו מאמץ גדול כדי ללמד אתכם, ולא כדי למכור לכם משהו. בכנסים שיווקיים נותני החסות מממנים את האירוע. באירוע כמו שלנו המשתתפים מממנים את האירוע וההפקה שלו.
  • בין אם אתם מתחילים או מומחים בתחומכם, הגעה לכנס היא השקעה ולא הוצאה. אתם משקיעים ביכולות המקצועיות שלכם ובהשראה יצירתית שישמשו אתכם בעבודה היום-יומית שלכם. הקשרים שתיצרו והכלים שתחזרו איתם שווים הרבה יותר.
  • האירוע הזה, כמו כל האירועים שלנו, כולל אירוח מלא והרבה הפתעות נוספות. תשאלו כל מי שהיה באירוע שלנו בעבר. גם מהבחינה הלימודית וגם מבחינת החוויה, אתם מקבלים פה עסקה טובה.
  • אנחנו משקיעים מאמץ משמעותי בכל המרצים בכנס, כדי לוודא שאתם מקבלים תכנים מעולים ומצגות מהוקצעות. רוב המרצים מגיעים מה"שטח" וכדי להביא אותם לרמת הרצאה גבוהה, אנחנו עושים איתם הרבה עבודת הכנה.
  • רק לשם ההשוואה, תבדקו כמה עולים כנסי UX מקצועיים גדולים בחו"ל, יש רבים כאלה. מהר מאוד תגלו שהמחיר שמשלמים על הכנס בלבד, ללא טיסות, אירוח וכד', הוא בין פי 2 לפי 4 מהמחיר שאתם תשלמו על ימי ההרצאות והסדנאות בכנס שלנו, שיתקיים ממש כאן, ליד הבית.

האם ניתן לבטל את הכרטיס? יש דמי ביטול?

ניתן לבטל את ההשתתפות בכנס עד לתאריך 4.2.2019 ולקבל את מחיר הכרטיס בחזרה, בניכוי 5% דמי טיפול. לאחר מועד זה לא יהיה ניתן לקבל החזר על ביטול הכרטיס. לביטולים פנו אלינו בכתב, [email protected]

האם יש הנחה לסטודנטים?

הנחות לסטודנטים (במוסדות אקדמיים בלבד) יתפרסמו כשבועיים-שלושה לפני הכנס. עקבו אחרי הפרסומים שלנו בפייסבוק או במייל (הרשמה בתחתית העמוד) כדי לקבל עדכונים על הנחות לסטודנטים.
 

נגישות

  • לבעלי כסא גלגלים, האווניו נגיש לבעלי כסא גלגלים. נשמח לדאוג מראש למקום עבורכם; לאחר שאתם נרשמים לכנס, צרו איתנו קשר בטלפון או במייל שבתחתית העמוד.
  • עבור כבדי שמיעה, יהיה תמלול בזמן אמיתי על גבי מסך גדול, בכל אולמות הכנס, ומקומות שמורים בסמוך אליו. כדי שנשמור לכם מקום בסמוך למסך התמלול, או אם אתם זקוקים לתירגום סימולטני לשפת הסימנים, הירשמו לכנס ואז צרו איתנו קשר בטלפון או במייל שבתחתית העמוד.

 

כשרות

  • האוכל באווניו (11/2/2019) כשר בהשגחת הרבנות האיזורית, מועצה דתית חבל מודיעין. הנה תעודת הכשרות. יש גם אפשרות להזמין מנת אוכל גלאט כשר, בתוספת תשלום. לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון או במייל שבתחתית העמוד.
  • בסדנאות (שאר ימי הכנס) יש כשרות משתנה. אם חשוב לכם לדעת, נשמח לתת פרטים נוספים – צרו איתנו קשר בטלפון או במייל שבתחתית העמוד.

 

חסויות

מעוניינים להופיע כנותני חסות בכנס? נשמח לספר לכם על כל האפשרויות. כתבו לנו [email protected] או בטלפון 050-7633922 (שחר).

יש לכם שאלה אחרת?

נשמח לענות: [email protected]  או 03-5718020, שלוחה 0.

 

מבט על אולם הכנס, 2016

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor