לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

אומנות ה-Redesign במערכות מורכבות

יום ב' | מסלול Manager
אודי רביד

העורך של WalkMe מאפשר למשתמש ליצור שכבת הדרכה פשוטה מעל מערכת מורכבת, תוך שימוש ביכולות ויזואליות ולוגיות. בפרויקט הזה הצוות ב-WalkMe לקח את העורך הישן והלינארי של המוצר, הכניס אותו למערבל בטון, והוציא אותו גרפי, עשיר, וחזק. איך זה קרה? איזה פדיחות הם עשו בדרך (רמז: וויי וויי איזה פדיחות), ואיך זה קשור ל- Yoda?

הרצאה קלילה על עיצוב רציני, עם מה לעשות ומה פחות, ועם משתמש בודד שלקח את הצוות ב-WalkMe לקצה.

 

אודי רביד

אודי רביד

מנהל תחום חוויית משתמש, WalkMe

אודי נושם UX מאז שנת 2000. אחרי שהשלים ב-UCL בלונדון תואר שני ב-Human Computer Interaction , החל לייעץ בפרויקטים מגוונים – החל מממשקי WAP פרהיסטוריים, דרך ממשקי טלפוניה של ברוקרים ועד Web כמובן. משם המשיך לתפקידי UX ומוצר ב-eBay, ופיתח את אסטרטגיית החוויה של קניית בגדים.

בשנים האחרונות אודי מוביל את תחום ה-UX ב-WalkMe, שזכתה לאחרונה להערכת שווי של כמיליארד דולר. כחלק מתפקידו בחברה, אודי משמש כמנטור UX, כפי שעשה גם בחממות של גוגל ומיקרוספט. אודי גם מלמד קורס חוויית משתמש במכללה האקדמית של ת״א-יפו.

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor