האיש בן ה-100 שיצא מהאוטובוס ונעלם לתוך חנות טלפונים: איך מחקר קונטקסטואלי מוביל לאסטרטגיה דיגיטלית

יום ב'
פזית אזובל בר

מה אנחנו לומדים כשאנחנו יוצאים לשטח ונפגשים עם משתמשים אמיתיים בסביבה הטבעית שלהם?

כמו אחרוני תחקירני השטח של נאשיונל ג׳יאוגרפיק, יוצאים חוקרי חוויית המשתמש של XDC Amdocs אל עבר מחוזות לא ידועים ופוגשים מגוון אין-סופי של משתמשים. תפקידו של הצוות הוא למצוא את הקונטקסט המעמיק של המידע הכמותי והאיכותני שנאסף לפני ובמהלך היציאה לשטח.

ההרצאה תעסוק ותדגים כיצד כלי מחקר קונטקסטואליים, ראיונות עומק ותצפיות שטח עוזרות בהבנת צרכים, התנהגויות ומכשולים אצל המשתמשים ועוזרים בבניית אסטרטגיה דיגיטלית בפרוייקטים גלובליים – וכן האופן בו תובנות אלו מוטמעות בתוך מוצר מדף ורסטילי שאמור לענות על צרכיהם של משתמשים שונים.

פזית אזובל בר

פזית אזובל בר

ראש קבוצת XDC, מחלקת חוויית המשתמש, AMDOCS

בוגרת קורסי תכנות וניתוח מערכות בממר"ם והחוג למינהל עסקים במכללת רופין, בעלת ניסיון עשיר בניהול טכנולוגיה ופיתוח מוצרים. בעקבות רילוקיישן ועבודה צמודה מול לקוחות באנגליה, גילתה פזית את הצורך ביצירת פתרונות מוכווני משתמש והקימה לפני 10 שנים את מחלקת חוויית המשתמש באמדוקס XDC – Experience Design Center.

כיום, מחלקת XDC מתמחה בתכנון ועיצוב אסטרטגי לפלטפורמות דיגיטליות מגוונות כגון אפליקציות מתקדמות, מערכות מורכבות ו-eCommerce הממוקדות בתעשיית התקשורת. הצוות מורכב מכ-90 מומחים בתחומי מחקר המשתמש, עיצוב UX & UI וניהול פרויקטים הממוקמים ברחבי העולם. ב-10 השנים האחרונות, XDC יוצרת חוויות דיגיטליות חדשניות למאות מוצרים על ידי הטמעת מתודולוגיות 'Design Thinking' ו-'User Centered Design' כחלק מתהליכי העיצוב והפיתוח.

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor