לנחש זה דבר יקר – פחות ניחושים ושילוב מידע מבוסס מאפשרים להסתכל על המוצר לאורך ולרוחב. קיים קשר ישיר בין הערך העסקי שמייצרים ובין מידע שאוספים מהמשתמשים. למרות זאת, עדיין חברות רבות, גדולות וקטנות, קופצות מרעיון לפיתוח פתרון, מבלי לשלב זמן בתהליך העבודה לולידציות עם משתמשים.
בהרצאה תמר תשתף כיצד לנחש פחות, להקשיב יותר ולרוץ מהר באמצעות Lean UX Research. איך לשלב זאת כחלק מתהליך העבודה גם אם אין בצוות חוקרי משתמשים, לשאוף ליצירת פתרונות אשר שמים אנשים במרכז ועל הדרך איך לכל זה קיימת השפעה על מעמד מעצבים, מעצבות, מאפיינים ומאפיינות בצוות המוצר.