עומר פרנק
עומר פרנק

טכניקות מתקדמות בעיצוב UI עם Sketch: מהיר יותר, יעיל יותר, מדויק יותר

מעצב מוצר, UX ו-UI בכיר
14.02 09:00-16:30

איך לעצב UI למוצרים מורכבים בצורה מהירה ויעילה, בלי להקריב את האיכות – ואפילו לשפר אותה? אם התשובה לשאלה הזו מסקרנת אותך, אנחנו מזמינים אותך להמשיך ולקרוא.

לכולנו היו ימים ארוכים לפני release, ימים כאלה שמתחילים מוקדם בבוקר ומסתיימים מאוחר בלילה, בעבודה אינטנסיבית על עיצובים דחופים לגירסה הקרובה. בימים כאלה, אתה מרגיש מתוסכל במיוחד, כי לא רק שאתה עובד בלי הפסקות ובשעות לא הגיוניות, אלא גם התוצאה בסוף לא מרגישה שלמה.

"אם רק היו לי עוד שעתיים לעבוד על המסך הזה… הוא היה נראה באמת טוב".

גם לעומר פרנק היו ימים כאלה, שבהם הוא לא הצליח להגיע (בשעות עבודה נורמאליות) לתוצאה שהוא היה מספיק גאה בה. הרבה ימים כאלה. לאט לאט חלחלה אצלו ההבנה שלעבוד אל תוך הלילה לא יכול להיות הפתרון הנכון, והוא החליט למצוא פתרון.

לאורך שנים, עומר אסף כמה וכמה טכניקות לייעול העבודה שלו כמעצב, ובנה תהליך עבודה שמאפשר לו להגשים את החלום – לסיים את העבודה ביעילות ובמהירות, בלי לוותר על האיכות! את הכלים והמתודולוגיה האלה הוא הולך לחלוק אתכם בסדנה הזו, כלים שחוסכים זמן בקבלת ההחלטות העיצוביות הנכונות, שיביאו את העבודות שלכם לרמה בינלאומית על-בסיס כללים ברורים ופשוטים.

הכלים שתלמדו בסדנה

השימוש בכל הכלים האלה יחד, בשיטה הבדוקה והמקיפה שעומר ילמד אתכם, יביא אתכם לתוצאות מרשימות.

  1. בניית מערכת טיפוגרפית עקבית ורציפה
    • שימוש נכון ביחסי ניגודיות
    • מטאפורת ארגז הכלים
    • היררכיה ויזואלית מבוססת-חשיבות
    • הגדרת ריווחים עקביים
  2. בניית מערכת צבעים לוגית ומדויקת

    • הגדרת סגנונות ופונקציונאליות לצבע ראשי ומשני, כולל וריאנטים
    • שימוש בצבעים כפונקציות למותג
    • היררכיה צבעונית לרכיבים
    • הגדרת סגנונות בהירים וכהים ושימוש בהם בהתאם לפונקציונאליות הנדרשת
    • שיטות מתקדמות ויעילות לבניית מערכת צבעים
  3. גריד מקצועי: לא מה שחשבתם

    • גריד 4x וגריד 8x
    • עבודה עם גריד baseline
    • הגדרת גדלי רכיבים במדרגות על-בסיס baseline משותף
    • לשבור את הגריד: איך לעשות את זה נכון
    • להתאים גריד כסגנון
    • התנהגות רספונסיבית: איך למקסם את יכולות ה-Layout
  4. יצירתיות: איך לקבל השראה בלי להעתיק

    • איך למצוא את ההשראה הנכונה?
    • איך לשלב כמה רפרנסים לתוצאה אחת?
  5. שמישות (usability): קונטרסט, מטרות ל-touch, ריווחים ועוד

למה כדאי להשתתף?

בסדנה תלמדו שיטה שתאפשר לכם להיות מעצבים טובים יותר. תלמדו איך:

  • ליצור עיצובים ברמה בינלאומית ללקוחות שלכם
  • לחסוך זמן רב דרך קבלת החלטות מהירה, על-בסיס חוקים ברורים
  • להגביר את היעילות: לא רק מהר יותר, אלא גם חכם יותר
  • להעלות את רמת התקשורת בין חברי צוות המוצר

עבור מי הסדנה?

הסדנה מיועדת למעצבות ומעצבי UI עם לפחות שנתיים נסיון. בסדנה יהיה דגש על טכניקות מתקדמות ל-Sketch, כך שחייב להיות לכם נסיון עם Sketch לפני הסדנה.

בנוסף למה שתלמדו בעל-פה ותתרגלו בכיתה, תקבלו בסוף הסדנה קובץ לדוגמה שממחיש את התהליך והכלים שנלמדו בסדנה

לפטופ חובה

* חובה להביא לפטופ לסדנה עבור התרגולים, שמותקן עליו Sketch, אפשר גם Figma

עומר פרנק

עומר פרנק

מעצב מוצר, UX ו-UI בכיר

עומר פרנק הוא מעצב מוצר, UX ו-UI מנוסה. הוא משתמש בידע ובתשוקה שיש לו לעיצוב כדי ליצור ממשקים שהם כיפיים, נגישים ואינטואיטביים, ממשקי שייתנו השראה ויהפכו לחבר הכי טוב של המשתמש.

החזון והמוטו שלו הוא ש"משתמשים נמצאים בכל מקום": זה הטבח במסעדה או פועל בניין, באותו מידה שזה אנליסט או מוסיקאי, ולכן הוא מאמין ביצירת ממשקים שעוזרים להם להשיג את מה שהם רוצים בקלות, תוך הבנה של הפעילויות היום-יומיות שלהם והשתלבות מהירה בהן.

לעומר יש נסיון עשיר בעבודה עם סטארטאפים וחברות הייטק, ועיצב עבור לקוחות כמו Optitex, Waves Audio, Infected Mushroom, Polyverse Music ועד רבים אחרים. המוצרים הדיגיטליים שהוא עיצב, במיוחד בעולם הסאונד, מקבלים באופן עקבי ביקורות מצוינות ממגזינים חשובים כמו Ask Audio, Sound on Sound, Music Radar ועוד.

אנו מקיימים את כנסי UXI Live בכל שנה מאז 2010, ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. חשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה במהלך הכנס והסדנאות, תוכלו לפנות לדלפק הרישום.

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות ברונזה
חסות מדיה
Media Sponsor