לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video
Josh Clark

Josh Clark

Founder, Big Medium

Josh Clark is founder of Big Medium, a design studio specializing in connected devices, mobile experiences, and responsive web design. His clients include Samsung, Time Inc, ExxonMobil, About.com, TechCrunch, Entertainment Weekly, eBay, O’Reilly Media, and many others. Josh has written several books, including Designing for Touch Tapworthy: Designing Great iPhone Apps. He speaks around the world about what’s next for digital interfaces.

Before the internet swallowed him up, Josh was a producer of national PBS programs at Boston’s WGBH. He shared his three words of Russian with Mikhail Gorbachev, strolled the ranch with Nancy Reagan, hobnobbed with Rockefellers, and wrote trivia questions for a primetime game show. In 1996, he created the uberpopular “Couch-to-5K” (C25K) running program, which has helped millions of skeptical would-be exercisers take up jogging. (His motto is the same for fitness as it is for software user experience: no pain, no pain.)

אורן שמיר

אורן שמיר

Lead UX, Uniq UI

אורן מוביל את צוות האפיון ביוניק יו איי ונמנה על הצוות המוביל של ארגון חוויית משתמש ישראל. הוא בעל ניסיון של יותר מ-10 שנים בתחום האפיון ובעל ניסיון רב כמרצה, מנחה סדנאות וכותב על עולם ה-UX. אורן ייעץ בחברות פרסום, מסחר ורפואה מקוונת, וכן עסק בייעוץ חיצוני לחברות רבות ממגוון גדול של תחומים, מחברות סטארטאפ ועד לתאגידי ענק בארץ ובעולם.

 

איריס שור

איריס שור

מנכ"לית, Oribi

איריס היא יזמת סדרתית ולאחר הקמת שתי חברות מצליחות, כיום היא המייסדת והמנכ״לית של הסטארטאפ השלישי שלה – אוריבי. המוטיבציה העיקרית של איריס מאחורי בניית עוד חברה היא בניית מוצר פשוט ואהוב שיגיע לרוב החברות בעולם בשנים הקרובות.

איריס היא בעלת תואר ראשון (לא מנוצל בעליל) בארכיטקטורה מבצלאל ומתרגשת כל יום מחדש מתכנון מוצר, ממשקים ייחודיים, שיווק יצירתי וניהול נכון של אנשים.

אנדרי אוברוצקי

אנדרי אוברוצקי

Head of UX & Design, MyHeritage

אנדרי התחיל את דרכו כמורה לכימיה ואף עבד כמתכנת. מכיוון שתחום העיצוב תמיד בער בו, החליט בשלב מסוים שהייעוד שלו הוא להתפתח ולפעול בתחום הקראייטיב. מאז, כבר למעלה מ-12 שנים אנדרי מוביל ומנהל צוותים ופרויקטים בתעשיית העיצוב, ובין נקודות הציון בקריירה שלו ניתן למנות פרויקטים קריאטיביים עבור יס, בנק דיסקונט, רשות שדות התעופה, קופת חולים מאוחדת ועוד.

בתהליכי העבודה שלו אנדרי מנסה לשלב ידע ורציונל מדעי יחד עם גמישות מחשבתית וספונטניות קריאטיבית. בפרויקטים בהם הוא מעורב, אנדרי תמיד מחפש אחר נקודות המפגש בין טכנולוגיה לעיצוב, תוך כדי מתן חופש ביטוי עיצובי לצוות איתו הוא עובד.

MyHeritage היא אחת מחברות ההייטק הצומחות בישראל, המתמחה בשימור ומחקר של היסטוריה משפחתית ולאחרונה החלה לשלב בדיקות DNA.

אריאל קדם

אריאל קדם

סמנכ"ל מוצר, Knowmail.me

מנהל מוצרים דיגיטליים כבר 12 שנים, עוד מימי ה WAP העליזים. לפני שהצטרף ל-Knowmail, הוביל במשך שנתיים וחצי את מוצרי המובייל של חברת Fiverr. בעבר הקים סטארטאפ בתחום ה-Social Commerce והיה שותף במשרד פרסום דיגיטלי. כיום מלווה ומייעץ לסטארטאפים, בעיקר בעולמות המוצר, המובייל וה-Growth.

ברק דנין

ברק דנין

מנכ"ל ומייסד, Uniq UI, יו"ר ארגון חוויית משתמש ישראל

ברק הקים את יוניק יו איי, סטודיו לאפיון ועיצוב חוויית משתמש, ב-2009. היום, לאחר כ-20 שנה בתחום, הוא אחד האנשים המזוהים ביותר עם תחום ה-UX בארץ. יחד עם הצוות ביוניק יו איי, ברק מאפיין מוצרים דיגיטליים עבור לקוחות החברה, ביניהם: Dreamworks, Applied Materials, Thetaray, Lumenis, Seculert, מכון וייצמן ואבן קיסר.

בשנת 2010 חבר ברק לכמה מהאנשים הבולטים בתחום ה-UX בארץ וביחד הם הקימו את ארגון חוויית משתמש ישראל (UXI), במסגרתו מתקיים כנס זה. ברק מוביל את הפעילות של UXI מאז הקמת הארגון ועד היום.

גדי מיקלס

גדי מיקלס

Head of Product, Fashion Experiences, eBay

כ-Head of Product בתחום ה Fashion, משימתו העיקרית של גדי היא להוביל את פיתוח חוויות המשתמש בתחום האופנה ב-eBay בעולם באמצעות מינוף הטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום בתחום עיבוד תמונה, עיבוד וידאו, AR / VR ו-Big Data. במסגרת תפקידו, גדי וקבוצתו יזמו והובילו פיתוחים שונים בתחום חוויות ה"Shop the Look", חיפוש ורכישה באמצעות תמונה ווידאו, וחוויות קניה מתקדמות רבות אחרות.

לגדי תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ותעודות מקצועיות בתחומי UX Design, ו-SEO.

גילה כורם

גילה כורם

מייסדת שותפה, NUKADIMA

גילה מחזיקה בתואר ראשון באדריכלות נוף מהטכניון, ב-2007 עברה לבוסטון, השלימה תואר ב- Human Computer Interaction ב- Tufts Universityושימשה כמעצבת חווית משתמש במעבדת המחקר לנוירולוגיה של פרופ' אן גרייבל ב- MIT. גילה חקרה סביבות עיצוב תלת מימדיות מבוססות NUI במסגרת תואר שני בעיצוב תעשייתי בטכניון. היא עבדה באינטל כמאפיינת בקבוצת פיתוח ולאחר מכן כמאפיינת עצמאית בעיקר עם סטארטאפים בשלבים הראשונים של פיתוח המוצר. ב-2014 היא הצטרפה לחברת FieldIn, חברת אגריטק, לתפקיד Director of Product, ניהלה את המוצר והייתה אחראית על כל תחום ה-UX.

בתחילת 2017 היא הקימה את NUKADIMA – מעבדה לעיצוב אסטרטגי, שעובדת עם חברה גדולה בינלאומית מהונג-קונג בפיתוח חדשנות פנימית וחיצונית בתוך הארגון ועל מספר יוזמות בתחום החדשנות בארץ.

דורי אדר

דורי אדר

מייסד, Hands on Games

דורי אדר הוא אוונגליסט של משחקים ומייסד בית הספר לעיצוב משחקים Hands on Games. בנוסף לבית הספר דורי הוא מעצב משחקים עצמאי, מדריך צוותי חוויית משתמש ומוצר בחברות ודובר בכנסים (TEDx, Pecha Kucha). בעברו ניהל את הקריאייטיב של חברת TabTale והוביל את תחום המשחוק במטיפיק.

ויטלי מיז'יריצקי

ויטלי מיז'יריצקי

מאפיין חוויית משתמש בכיר

פסיכולוג קוגניטיבי בהכשרתו, ויטלי עוסק ב-UX מעל עשר שנים, ומתמחה במערכות ארגוניות מורכבות. ויטלי משמש כחלק מהצוות המוביל של UXI וכן כמנטור בתכנית ה-Launchpad של גוגל. הוא כותב על חוויית משתמש ב-uxtasy.com ומדי פעם עולה על הבמה כדי להוציא קיטור.

חיה בלקינד-שפיר

חיה בלקינד-שפיר

מובילת תחום הנדסת אנוש, יונתן בר-אור עיצוב תעשייתי

בעלת 9 שנות ניסיון בפיתוח ותכנון ממשקים פיזיים והנדסת אנוש בתחום המכשור הרפואי. מתמחה בעיצוב ממוקד משתמש של מוצרים רב-תחומיים לשימושים רפואיים, ובכללם: מכשור כירורגי, טכנולוגיה לבישה, מוצרים שיקומיים ופתרונות לבעלי צרכים מיוחדים. היכרות מעמיקה עם המאפיינים הייחודיים של המשתמשים השונים במוצרים הרפואיים, המטופלים, משפחתם, הצוות הרפואי וסביבות השימוש השונות.

חברת הועד הפועל של האגודה הישראלית לארגונומיה והנדסת אנוש, מרצה בנושאי הנדסת אנוש, פיתוח מכשור רפואי ואפיון ותכנון ממשקים פיזיים. בעלת תואר ראשון בהנדסת מכונות מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בעיצוב תעשייתי מהטכניון.

טל בן-סימון

טל בן-סימון

סמנכ"ל מוצר, eToro

איש מוצר ויזם, אוהב ליצור מוצרים שעושים שינוי. טל הוא סמנכ״ל המוצר בחברת eToro – פלטפורמת מסחר חברתית עטורת פרסים ומיליוני משתמשים, המאפשרת להשקיע בנכסים פיננסים כגון מניות ומטבעות קריפטו ואף להעתיק משקיעים באופן אוטומטי.

טל מוביל את מחלקת המוצר לאורך המסע המרתק שהתחיל בפלטפורמת מסחר, המשיך בהשקת רשת חברתית להשקעות תוך שילוב חוכמת ההמונים ובינה מלאכותית, ועד ללקיחת חלק בבניית ״העתיד של ניהול הכסף״ בעידן הבלוקצ׳יין. הוא הצטרף לחברת eToro בשנת 2009 ובעברו כיזם, הקים וניהל חברת סטארט-אפ.

רץ למרחקים ארוכים, גם בעבודה וגם במסלול הריצה. בעל תואר ראשון במנהל עסקים של המכללה למנהל.

טל סולומון

טל סולומון

חוקר ומאפיין חוויית משתמש בכיר, Autodesk

פסיכולוג קוגניטיבי בוגר הטכניון, כיום מאפיין וחוקר בכיר בקבוצת ה- UX של AutoCAD mobile ומוביל את גילדת ה- UX של אוטודסק ישראל. בשנה האחרונה משקיע בהטמעת תהליכי Thick Data במוצר, כותב על חוויית משתמש ב: Gestal.co ומלמד סטטיסטיקה ופסיכולוגיה בזמן הנותר.

ליאב נדלר

ליאב נדלר

מאפיין חוויית משתמש בכיר, Uniq UI

ליאב אוהב מסכים שקטים ומוסיקה רועשת. הוא מאפיין חוויית משתמש כ-10 שנים, מתמחה במערכות מורכבות בממשקי דסקטופ ומובייל. הוא בוגר פסיכולוגיה ותקשורת מאוני' תל אביב ומוסמך בטכנולוגיות תקשורת בחינוך באוני' בר-אילן

ליאב הספיק לאפיין אתרים ואפליקציות עבור חברות, ארגונים וגם כמה משרדי ממשלה ובין היתר התמחה באפיון נגיש לבעלי מוגבלויות. לפני כן יצא לו גם לבנות אתרים ולכתוב חומרי הדרכה ליישומי אופיס.

נורית פרס

נורית פרס

מנהלת מוצר בכירה, Harman

נורית פרס היא מנהלת מוצר ותיקה, עם מעל 15 שנות ניסיון בניהול מוצר וחווית משתמש.

את ניסיונה הרב צברה בעבודה על מגוון מוצרים ופלטפורמות, בחברות תוכנה גדולות וקטנות. נורית התחילה באפיון אפליקציות ווב כשאלה החלו לצמוח, התמחתה במערכות saas ו-SOA, ניהלה מוצרים מבוססי מפה (GIS), הובילה Mobile First לאנשי IT ועד לא מזמן ניהלה מוצר שהושקעו בו עשרות שנות אדם של כתיבת אלגוריתמים.

כיום, היא מנהלת מוצר בכירה בחברת Harman, המפתחת מוצר בתחום הסייבר סקיוריטי למכוניות. בנוסף, נורית היא גם מנטורית עבור סטרטאפים בתכנית ה- Launchpad של גוגל ישראל. נורית מתמחה במוצרים מבוססי Machine Learning, ועל כך היא תדבר בהרצאתה.

נטי אשר

נטי אשר

UX Lead, Ashford.com

נטי אשר היא מאפיינת חווית משתמש מזה 7 שנים וגם מרצה ל-UX במכון הטכנולוגי חולון – HIT. עד לא מזמן הובילה את האפיון של מספר מערכות מורכבות במרכז החדשנות של סיטי. בעבר עבדה כמאפיינת למובייל ב-AVG ובנטקראפט.

לנטי יש תואר ראשון בטכנולוגיות למידה ותואר שני במדיה חברתית וטכנולוגיות web, בנוסף למומחיות בהכנת אלפחורס ביתיים.

עדי בינדר

עדי בינדר

Director UX & Design, moovit

עדי בינדר הינו יזם, מרצה, ומעצב אשר פיתח בעשור האחרון את שיטת העיצוב System Design FIBO. כיום עדי עובד כ-Director UX & Design בחברת moovit, ומרצה בשנקר. בעברו הקים והיה שותף בחברות סטארט-אפ שונות.

צחי בוסיבא

צחי בוסיבא

CEO & Co-Founder, Appsee

צחי כתב את שורת הקוד הראשונה שלו בגיל 9, ואת 20 השנים הבאות העביר בכתיבת קוד וניהול צוותי תוכנה. לפני 6 שנים התחיל את דרכו בעולם היזמות ופיתח את האפליקציה הראשונה שלו, וגילה את הקושי בהבנת חווית המשתמש באפליקציות מובייל.

היום צחי הוא המנכ"ל ואחד המייסדים של Appsee, פלטפורמת UX Analytics, ובחמש השנים האחרונות צחי ו-Appsee מסייעים לחברות לשפר את את הביצועים ואת חווית המשתמש באפליקציות שלהן .

ראובן ימרום

ראובן ימרום

Pan UX Group, Principal Design Manager, Micro Focus

ראובן ימרום, מעצב רב תחומי שב-10 השנים האחרונות מוביל דרך בתחום העיצוב לממשקי משתמש. כיום מוביל רוחבית את תחום עיצוב ה-UI בחברת Software HPE) Micro Focus) ומנהל את ה-UX Studio המרכזי של החברה, בישראל.

רותם וייסמן

רותם וייסמן

Head of Design, monday.com (formerly dapulse)

בוגרת שנקר. בתחילת דרכה עבדה בסטודיו Red Interactive כמעצבת UX/UI. כיום מובילה את צוות העיצוב ב-dapulse אליה הצטרפה לפני כ-4 שנים כעובדת השישית בחברה. מאז החברה ממשיכה לגדול ומונה כ-100 איש ואישה.

שי רוזן

שי רוזן

מנהל תחום אסטרטגיה וייעוץ, RealCommerce

שי הוא יועץ בנשמה. אחרי יותר מ-15 שנה בעולם הדיגיטל, בהן ביצע כמעט את כל התפקידים האפשריים  – מפתח, ראש צוות, מנהל פרוייקטים, יועץ אסטרטגי, סמנ"כ"ל שיווק וסמנכ"ל אסטרטגיה, גילה את אהבתו האמיתית – הייעוץ. מאז הוא מנהל את תחום הייעוץ האסטרטגי וחווית המשתמש בריל קומרס ומשמש כיועץ בתחום האסטרטגיה הדיגיטלית וחווית המשתמש עבור הארגונים הגדולים בישראל.

את זמנו הפנוי מעביר שי בגידול ארבעה ילדים, בעבודה בגינה או סתם בבהיה בנוף ממרפסת ביתו שבגליל ובמחשבה על מוצרים דיגיטליים ואחרים שיהפכו את העולם לטוב ונוח יותר.

שני ברוסילובסקי

שני ברוסילובסקי

Product Designer, Mobile ODT

שני מתרגשת מנקודת המפגש של עיצוב, טכנולוגיה, ושינוי חברתי, ומאמינה שיש לנו את הכוח (והאחריות) כמעצבים להוביל תהליכים ולפתור בעיות גלובליות.

שני היא Product Designer בחברת Mobile ODT, סטארטאפ שמפתח מכשור רפואי נייד, זול וחכם לגילוי של סרטן צוואר הרחם במדינות מתפתחות. בעבר עבדה כ-UX & Service Designer בחברת Desginit.

זה הוא הכנס ה-12 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor