ליצור שינוי מבפנים: איך להטמיע Service Design בסטארטאפ

יום ב' | מסלול Manager
שני ברוסילובסקי

הסוד למוצר מנצח הוא יצירת חוויה שלמה והוליסטית. עיצוב שירות (Service Design), עוזר לנו לחקור, להבין ולעצב חוויות מדויקות בכל נקודות המגע שלנו עם המשתמשים והמשתמשות. נשמע נהדר לא? אבל בארגון שזז מהר נראה שהכל תמיד נדחה לספרינט הבא.

בהרצאה שני תשתף כיצד להטמיע Service Design גם כשיש לנו מעט זמן ומשאבים, ואיך ניתן לנצל הזדמנויות בשביל לרתום את שאר הארגון לתהליך.

שני ברוסילובסקי

שני ברוסילובסקי

Product Designer, Mobile ODT

שני מתרגשת מנקודת המפגש של עיצוב, טכנולוגיה, ושינוי חברתי, ומאמינה שיש לנו את הכוח (והאחריות) כמעצבים להוביל תהליכים ולפתור בעיות גלובליות.

שני היא Product Designer בחברת Mobile ODT, סטארטאפ שמפתח מכשור רפואי נייד, זול וחכם לגילוי של סרטן צוואר הרחם במדינות מתפתחות. בעבר עבדה כ-UX & Service Designer בחברת Desginit.

זה הוא הכנס ה-12 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor