לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

Machine Learning - איך לא לאבד את המשתמש?

יום ב' | מסלול Manager
נורית פרס

אנו רואים היום יותר ויותר אפליקציות המתבססות על Machine Learning בכדי לשפר ולהגדיל את הערך שהן מעניקות למשתמשים. אך עדיין, ההיבטים הטכנולוגיים המורכבים שב-ML, מציבים את אנשי הפיתוח והדאטה כמובילים את התהליך, והדבר גורם לנו לעיתים קרובות לאבד את המשתמשים בדרך.

כיצד מאזנים את הדגש הטכנולוגי ומכוונים אותו כך שישרת את הלקוחות ויאפשר חוויית שימוש טובה למשתמשים? בהרצאה זו תתאר נורית את תהליך הטמעת ML באפליקציות, תוך מתן דוגמאות אמיתיות מנסיונה כמנהלת מוצר.

נורית תשתף את הקהל בשיקולים ובאתגרים המייחדים מוצרים הכוללים ML ותספק את העקרונות שלדעתה צריכים להנחות אותנו במציאת הפתרונות המתאימים ביותר. היא תתייחס לתהליכי העבודה התומכים בפיתוח מוצרי ML שאינם שוכחים את המשתמשים, אלא מעניקים להם ערך אמיתי.

נורית פרס

נורית פרס

מנהלת מוצר בכירה, Harman

נורית פרס היא מנהלת מוצר ותיקה, עם מעל 15 שנות ניסיון בניהול מוצר וחווית משתמש.

את ניסיונה הרב צברה בעבודה על מגוון מוצרים ופלטפורמות, בחברות תוכנה גדולות וקטנות. נורית התחילה באפיון אפליקציות ווב כשאלה החלו לצמוח, התמחתה במערכות saas ו-SOA, ניהלה מוצרים מבוססי מפה (GIS), הובילה Mobile First לאנשי IT ועד לא מזמן ניהלה מוצר שהושקעו בו עשרות שנות אדם של כתיבת אלגוריתמים.

כיום, היא מנהלת מוצר בכירה בחברת Harman, המפתחת מוצר בתחום הסייבר סקיוריטי למכוניות. בנוסף, נורית היא גם מנטורית עבור סטרטאפים בתכנית ה- Launchpad של גוגל ישראל. נורית מתמחה במוצרים מבוססי Machine Learning, ועל כך היא תדבר בהרצאתה.

זה הוא הכנס ה-12 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor