סין שהייתה עד לאחרונה מקור לחיקוי של מוצרים מערביים, ממצבת את עצמה בשנים האחרונות כמעצמת צרכנות וחדשנות בתחום הטכנולוגי. לדוגמא, אפליקציית המסרונים WeChat שהתחילה כהעתקה של אפליקציות מערביות כמו וואטסאפ ומסנג׳ר. עם הזמן, תוך כדי התאמה למשתמשים הסינים, היא הפכה למתחרה רצינית שמפתחת מוצר מורכב שעונה על מגוון מקרי שימוש, חלקם אפילו חדשניים לשוק המערבי.
בהרצאה גילה תסקור מספר מוצרים סיניים מובילים שמאתגרים את התפיסות המערביות לגבי עיצוב מוצר וחווית משתמש. היא תסביר את הרקע התרבותי והתפיסתי שהוביל ליצירת המוצרים ואת ההזדמנויות שטמונות בחשיבה החדשנית הזו לכל מי שנמצא בצמתי קבלת החלטות מוצריות.