לתשומת לבך: הקלטות הרצאות הכנס זמינות באתר UXI Live Video

Made for China - הסודות מאחורי מוצרים דיגיטליים בסין

יום ב'
גילה כורם

סין שהייתה עד לאחרונה מקור לחיקוי של מוצרים מערביים, ממצבת את עצמה בשנים האחרונות כמעצמת צרכנות וחדשנות בתחום הטכנולוגי. לדוגמא, אפליקציית המסרונים WeChat שהתחילה כהעתקה של אפליקציות מערביות כמו וואטסאפ ומסנג׳ר. עם הזמן, תוך כדי התאמה למשתמשים הסינים, היא הפכה למתחרה רצינית שמפתחת מוצר מורכב שעונה על מגוון מקרי שימוש, חלקם אפילו חדשניים לשוק המערבי.

בהרצאה גילה תסקור מספר מוצרים סיניים מובילים שמאתגרים את התפיסות המערביות לגבי עיצוב מוצר וחווית משתמש. היא תסביר את הרקע התרבותי והתפיסתי שהוביל ליצירת המוצרים ואת ההזדמנויות שטמונות בחשיבה החדשנית הזו לכל מי שנמצא בצמתי קבלת החלטות מוצריות.

גילה כורם

גילה כורם

מייסדת שותפה, NUKADIMA

גילה מחזיקה בתואר ראשון באדריכלות נוף מהטכניון, ב-2007 עברה לבוסטון, השלימה תואר ב- Human Computer Interaction ב- Tufts Universityושימשה כמעצבת חווית משתמש במעבדת המחקר לנוירולוגיה של פרופ' אן גרייבל ב- MIT. גילה חקרה סביבות עיצוב תלת מימדיות מבוססות NUI במסגרת תואר שני בעיצוב תעשייתי בטכניון. היא עבדה באינטל כמאפיינת בקבוצת פיתוח ולאחר מכן כמאפיינת עצמאית בעיקר עם סטארטאפים בשלבים הראשונים של פיתוח המוצר. ב-2014 היא הצטרפה לחברת FieldIn, חברת אגריטק, לתפקיד Director of Product, ניהלה את המוצר והייתה אחראית על כל תחום ה-UX.

בתחילת 2017 היא הקימה את NUKADIMA – מעבדה לעיצוב אסטרטגי, שעובדת עם חברה גדולה בינלאומית מהונג-קונג בפיתוח חדשנות פנימית וחיצונית בתוך הארגון ועל מספר יוזמות בתחום החדשנות בארץ.

זה הוא הכנס ה-12 שאנחנו מקיימים ומעולם לא קיבלנו אף תלונה ממשתתפי ומשתתפות הכנס. זה בגלל שחשוב לנו שכל המשתתפים, המרצים, נותני החסות, העובדים והמתנדבים בכנס UXI Live, יהנו מחוויית כנס מצויינת ויקיימו את קוד ההתנהגות המקובל, כלפי כל אחד אחר שהם פוגשים בכנס.

בכל בעיה תוכלו לפנות לאדוה שרס בדלפק הרישום של הכנס. ניתן גם ליצור קשר טלפוני,
03-571-8020 שלוחה 2

נותני החסות הנפלאים שלנו
הצטרף כנותן חסות
We Our Sponsors
Become a sponsor
חסות ראשית
Main Sponsor
חסות פלטינום
Platinum Sponsor
חסות זהב
Gold Sponsor
חסות כסף
Silver Sponsor
חסות מדיה
Media Sponsor