מי שולח אתכם לכנס? המנהלת שלכם? אחראי הכנסים וההכשרות בחברה?

אם אתם צריכים עזרה בלהסביר להם למה הכנס הזה, הוא בדיוק מה שאתם צריכים כרגע, פשוט תעשו copy+paste לטקסט שאתם צריכים, תתקנו לפי הסגנון שלכם ותשלחו. הנה שלושה סגנונות בקשה שאפשר להתחיל מהם:

 

לבוסית הרצינית

היי,
ראיתי פרסום בנוגע לכנס בנושא UX שאני חושב שהתכנים בו יכולים ממש לקדם אותנו, ונראה לי שזה ממש חשוב שאני אהיה בו.
למה?

  • עוד אין פירוט על נושאי ההרצאות, אבל כל הכנסים שלהם בעבר (כבר היו 10) עסקו בנושאים הכי חמים בתחום. נראה לי שההשקעה הקטנה בהשתתפות בכנס יכולה לעזור לנו לפתור הרבה אתגרים ממש בזמן הקרוב, ובעצם לחסוך לנו זמן עבודה וכסף מאוחר יותר.
  • הרבה מהמרצים מגיעים מהחברות הכי גדולות בעולם – אני אוכל ללמוד איך אצלם קיבלו החלטות ואז ליישם אצלנו.
  • התוכן בכנס הזה הוא תמיד מאוד מעשי – הולכות להיות שם הרבה תובנות שמבוססות על ניסיון פרקטי. אני חושב שזו הזדמנות מעולה ללמוד מתוך הניסיון של מישהו אחר.

לי זה נשמע ממש מעולה. מה את חושבת? אפשר להזמין כרטיסים? המחיר עכשיו הוא רק 990 ₪ ליום ההרצאות (וזה מחיר מוזל לזמן מוגבל! המחיר המלא הוא 990 ₪).

 

לבוס הקליל

היי בוס, מה המצב?
תגיד, ראית את הפרסום על הכנס השווה הזה?

שמע, אני חייב ללכת. בעצם, שנינו חייבים ללכת, יחד. זו לא רק תהיה שבירת שיגרה (שאלוהים יודע כמה היא תאוורר אותנו), אבל גם נראה לי שבאמת התכנים שם יהיו מעניינים.
תדמיין את זה – אנחנו מגיעים בבוקר, שותים איזה קפה טוב וכבר נכנסים לסשן של כמה הרצאות. יום שלם של תוכן מרתק, זמן לשנינו להתנתק קצת מהשוטף ולקבל השראה כדי להמשיך בעבודה קדימה. נו מה אני אגיד לך, זה meant to be!!!

בין הרצאות תהיה לנו גם אופציה קצת להתמנגל עם כל התעשייה, ארוחת צהריים וכאלה.

יאללה נו, אתה בפנים? המחיר עכשיו הוא רק 990 ₪ לכל כרטיס ליום ההרצאות (וזה מחיר מוזל לזמן מוגבל! המחיר המלא הוא 990 ₪).

 

לבוס הכלכלן

היי, מה נשמע?
תראה, יש כנס UX שנקרא UXI Live בעוד 1931 ימים בדיוק. אם אני לא שם, אנחנו מפסידים כסף:

  1. יום ההרצאות בכנס עולה רק 990 ₪, שזה מחיר מעולה לכנס כזה שהוא ברמה הכי גבוהה שיש, ולא רק בארץ (וזה מחיר מוזל לזמן מוגבל! המחיר המלא הוא 990 ₪).
  2. אחרי שנכניס את זה להוצאות מוכרות ונוריד את המע"מ, זה בעצם הופך ל-846 ₪ פחות או יותר.
  3. ביום הזה אני אוכל שם צהריים, שותה שם קפה 3 פעמים, ולא גורם להוצאות במשרד – כבר חסכנו עוד 70 ₪.
  4. יצא שכל הסיפור עולה לנו כ-776 ₪. מספיק שאני אקבל שם 2-3 תובנות שהיה לוקח לי להגיע אל כל אחת מהן שעה (אם הייתי חוקר קצת ומחפש תשובות בעצמי), כבר החזרנו את הכסף.
  5. כל זה, ואפילו לא דיברתי על זה שאני אלמד שם עוד מלא דברים ואכיר אנשים מכל התעשייה, מה שיכול להיות שווה לנו אלפי שקלים.

יאללה, כמה כרטיסים לקנות?